Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси от новобранец

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпроси от новобранец

    Здравейте колеги,моито питане е:може ли да се кара терано 2 без хъбовете да са сложени,и второ откъде да си поръчам хъбове ,/тел.за свърване/
    ,автоматични или ръчни хъбове да сложа? Благодаря предварително. И още нещо масло какво да сложа в преден диф.раздатка,скорости,заден диф,машината е ТДИ 2.7 97г,лсд заден диф. Нормално ли е полуоските предните да имат ход навътре и навън.Благодаря на Дамян Станков за инфото което ми даде по тел. макар и да не открих нищо.

  • #2
    От: Въпроси от новобранец

    Не мисля ,че може да се кара без хабове,нияма как и каде да се захванат полуоските и ще удрят в главината. Рачните са по здрави.

    Коментар


    • #3
      От: Въпроси от новобранец

      така,относно хъбовете намерих телефони и информация бол,ама оставатмаслата. моля за осветление.
      Последно редактирано от CarTest™; 23-12-14, 06:46. Причина: Правопис

      Коментар


      • #4
        От: Въпроси от новобранец

        За скоростите, не че нещо ама знам, че на ръчни не се пипа маслото защото е lifetime и има шанс скоростите да се съсипят а иначе в аутодата пише следното: диференциали 80W90, скорости 75W80, раздатка - В завода е пълнено Dexron масло. 75W90 GL-4 може да се ползва, но да не се смесва с Dexron.

        Коментар


        • #5
          От: Въпроси от новобранец

          в "залепените" теми има сервизни ръководства и линк към много добър менюъл за терано 2 - всички масла със съответните спецификации се сменят на определени интервали . Ако пък някой има италиянска жилка - само долива..

          Коментар


          • #6
            От: Въпроси от новобранец

            Първоначално публикуван от tabu_bg Преглед на мнение
            За скоростите, не че нещо ама знам, че на ръчни не се пипа маслото защото е lifetime и има шанс скоростите да се съсипят а иначе в аутодата пише следното: диференциали 80W90, скорости 75W80, раздатка - В завода е пълнено Dexron масло. 75W90 GL-4 може да се ползва, но да не се смесва с Dexron.
            То и да е lifetime пак си му идва след определен пробег ред за смяна.Да не би да е доживот...
            Отделно да не говорим пък кой може да гарантира доколко в скоростната му кутия е оригиналното масло или вече е сменяно с такова автърмаркет
            Така, че колега остави тия положения и си смени маслото навсякъде по трансмисията.Така риска да потрошиш нещо от недобро смазване е в пъти по-малък!
            Поздрави!
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • #7
              От: Въпроси от новобранец

              Първо колеги ЧЕСТИТА КОЛЕДА. В другата тема колегата Любашки ми изнесе много полезна лекция и се надявах да се включат и той и Спарки сега, моля ви кажете за всяко по отделно вие какво масло бихте сложили. ПОЗДРАВИ!

              Коментар


              • #8
                От: Въпроси от новобранец

                Първоначално публикуван от garmodolov Преглед на мнение
                Първо колеги ЧЕСТИТА КОЛЕДА. В другата тема колегата Любашки ми изнесе много полезна лекция и се надявах да се включат и той и Спарки сега, моля ви кажете за всяко по отделно вие какво масло бихте сложили. ПОЗДРАВИ!
                Честит Коледа и от мен!
                По въпроса за маслото, отново е валидно какво дава производителя за различните климатични зони.Съответно за по-горещите такива маслото ще е по-гъсто, а за по-студените...по-рядко!
                Аз лично мога да кажа какво съм сложил аз на моето Терано за климатичните условия в БГ.
                Значи за предния диф сложих 80w90, скростна кутия и раздатка 75W90 GL4/това последното по-възможност трябва да се спазва, защото по-високия клас спецификация GL5 съдържа разни нещица, които разяждат цветните метали като синхронизатори например и т.н и не е добре за ск. кутия/
                Задния диф принципно го дават да кара с 80W90 LS/индекса е за дифове с LSD-или иначе казано за такива с ограничено приплъзване-сложи ли се обикновено масло без тази присадка, скоро след това следва чао на LSD-то/.
                Аз лично не съм го сменял още макар, че имах желание да го направя.Проверих го и ми се видя бистро и читаво и по тази причина все отлагам.
                Доста колеги залагат обаче на едно друго масло за задния диф, а именно 75W140 LS. Това масло е пълна синтетика и мазането му трябва да е доста по-добро, същевременно обаче е и по-рядко...
                Практиката показва обаче, че поне за нашите климатични условия този вискозитет не е пролемен и доста хора както писах карат с него!
                Та това е накратко за маслата по трансмисията на Тераното!
                Поздрави!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #9
                  От: Въпроси от новобранец

                  Първоначално публикуван от tabu_bg Преглед на мнение
                  За скоростите, не че нещо ама знам, че на ръчни не се пипа маслото защото е lifetime и има шанс скоростите да се съсипят а иначе в аутодата пише следното: диференциали 80W90, скорости 75W80, раздатка - В завода е пълнено Dexron масло. 75W90 GL-4 може да се ползва, но да не се смесва с Dexron.
                  Аз пък реших да сменя маслото в скоростите и раздатката. Ако знаеш каква боза изтече, ич бе ки се мислк колко лайф им оставаше.
                  Послушай Любо. Смени всичко и да ти е мирна главата.

                  п.п. само са инфо - на доста нови автомобили наистина водят маслото доживотно. Там вместо масло на 2-300к сменяш цяла кутия , e може и по -късмо - въпрос на късмет

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпроси от новобранец

                    Та значи,здравейте! Оново благодарско на Любо,нямах нет и за това не отговорих веднага,доволен и благодарен съм на колегите които ми отг. но имам още едно питане:
                    когато задържа педала на спирачките натиснат той потъва,на какво може да се дължи това,спира трудно.Ще съм благодарен и ако някои ме насочи откъде да купя диагностика за нисаня,и къде по дяволите се намира буксата не я намирам. поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпроси от новобранец

                      Първоначално публикуван от tabu_bg Преглед на мнение
                      За скоростите, не че нещо ама знам, че на ръчни не се пипа маслото защото е lifetime и има шанс скоростите да се съсипят.
                      Това къде го прочете? Щото в сервизното ръководство пише друго - сменя се всичко веднъж на пробег, и втори път ана време - което от двете дойде по-напред.
                      Първоначално публикуван от tabu_bg Преглед на мнение
                      В завода е пълнено Dexron масло.
                      В завода пълнят раздатката с Dextron на автоматиците, понеже и скоростите са пълни с такова. На терано ръчка единствения dextron е в хидравликата на волана. Скоростите и раздатката се пълнят със 75W90 GL4, което го пише и в ръководството. Задния диф се пълни с масло за LSD, иначе оставаш без LSD.

                      От сервизното:
                      - спирачна течност се сменя на 40000км или 2(две) години.
                      - течността на хидравликата само се долива и се сменя само ако има проблем.
                      - на раздатка, преден и заден диф маслото се сменя на 60000км или 3 години.
                      - на ръчни скорости маслото се сменя на 80000км.
                      - греста на предните главини се сменя на 40000км или 2 години
                      - горивен филтър се сменя на 60000км или 3 години
                      - масло на 2.7 двигател се сменя на 10000км (аз сменям 2 пъти годишно, на около 7500).


                      При налично сервизно ръководство на Nissan качено във форума, да се чете autodata е безсмислено. И не, в завода не е пълнено с Dextron, или поне не на всичките.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпроси от новобранец

                        Здравейте колеги. Честит празник/кой както го празнува важно е вино да се лее/ . Проблема ми е: напръсках с вд контактният ключ и след малко почнаха проблемите,джипа изгасна и след това върти ма не пали и свети ,мига чека. Както се досещат някои имобилайзера се беше омаслил. Купих контактен спрей също на вд и го напръсках/измих обилно с него изчаках да исъхне монтирах,чека свети, паля...........да ама не. След малко запали с прекъсване и пак угасна. Идеи дайте колеги. Ако сложа имобилайзер от друго терано трябвали някакво убучение и как да го направя? Благодаря в аванс.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпроси от новобранец

                          Как ще сложиш ВД в ключалката ?!?!?! Ключа ли ти е ръждясъл вътре??? Спри да пипаш ,където не ти е работа щото скоро джип няма да имаш,ами един паметник дето ще глътне доста финикийски знаци!!! Като не разбираш питай първо!
                          Да опитомиш животното "човек"-е наука на науките и изкуство на изкуствата.
                          Уаз 469
                          Nissan Patrol Y160

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпроси от новобранец

                            Намери някой със софтуер да ти прочете грешките.
                            После ще разбереш къде е проблема.
                            Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                            Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                            Opel Campo 3,1 TD '99
                            Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпроси от новобранец

                              Първоначално публикуван от PIT BULL Преглед на мнение
                              "Как ще сложиш ВД в ключалката ?!?!?!" Е те така, хващаш флакона слагаш тръбичката в ключалката и пръскаш!
                              " Ключа ли ти е ръждясъл вътре???" не просто не го пускаше ключалката.
                              " Спри да пипаш ,където не ти е работа щото скоро джип няма да имаш,ами един паметник дето ще глътне доста финикийски знаци!!! Като не разбираш питай първо!
                              " Колега търсех съвет не упреци за тях си имам и жена и тъща, не влизай в Женска роля не е нужно. Относно проблема ми: Духане му е майката колегааааа. Извадих цялата платка на имобилайзера Обилно с Контактно ВД и след това с сешоара. След свързването/монтирането/на мястото му чека продължи да МИГА не да свети тогава/когато мига/нищо не можеш да направиш нито авто диагностика/кламер/нито софтуер, както ми го обясниха вчера в Нисан поради замасяването компа е забил. При поставен имобилайзер откачих плюсовата клема 30мин.покой,след това запали от раз. Колега у наше село си вадим картофите с мотика ,не с гранати.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X