Здравей те колеги.Карам Нисан терано 2.4 -124к.с.От известно време се появи проблем със стартирането на двигателя.По точно-при завъртане на ключа за запалване стартера не върти въобще.Лампите на таблото недават никакав признак,че има консумация.На скорост пали.С почукване около ключа притягане на масата на двигатела в един момент се оправи.Минаха неколко дена и отново същия проблем,пробвах с резервния ключ но нищо не става.Ако някой се е зблъсквал с такъв проблем нека помогне.Благодаря ви предварително
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с паленето
Свий
X
-
От: Проблем с паленето
При тези симптоми -само фложка.
Свали пластмасите и ще видиш кабелите които влизат във фложката.
При нея се получава луфт спрямо ключа или нагаря/изгаря/. Пробваш като я притиснеш и даваш на стартер.Така няколко пъти, и ако завърта си се разминал по лекия начин.Там има едни ушички които притискат фложката, но може да нямат ход.Тогава увиваш здраво с хубав изолирбанд стегнато и може да изкара години. При мене вече две години е така.Ако това не помогне, трябва да се ориентираш кой е кабела към стартера и да го окъсиш към главния-завърти ли, значи ще трябва нова фложка-или пускаш кабели и извеждаш бутон за стартера.Като ми създаде на мен такъв проблем, си пуснах кабели от фложката и си изведох бутон за стартер.Сега пали и по двата варианта.
Дано да е един от двата случая-най-безболезнени са.
-
От: Проблем с паленето
Вчера сложих чисто нов акумулатор и като реших да го запаля стартера върти, но не пали чак след няколко опита запали и изкара синкав пушек и миришеше на богата нафта , както мирише на неизгорял бензин., Подгревните свещи не съм ги гледал. откакто го имам. Дайте ми съвет какво може да е.Весело изкарване на новата година.
Коментар
-
От: Проблем с паленето
Аз ли да ги видя?Първоначално публикуван от PUNISHER1973 Преглед на мнение.... .... Подгревните свещи не съм ги гледал. откакто го имам. .... ... .
Поне 2-3 не работят!Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "
Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо.
"
Коментар
-
От: Проблем с паленето
Ако стартера върти кога си иска, проблема обикновенно е прост но неприятен за правене.
Стартера оксидира от страната на камбаната. Самата камбана също. Там е минуса на стартер. Не прави контакат. Сваля се стартера и се чисти, маже се с контактна грес и нещата потръгват.
Ако те мързи, може да вържеш една допълнителна маса директно на стартера. Провери в какво състояние е дебелия минусов кабел от шасито до двигателя.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
От: Проблем с паленето
Студено. -9 по показанията на таблото. Контакт, подгрев, върти секунда две и пали. Вдига си оборотите до към 1500 и заработва равномерно. Няма и 10 сек. плавно сваля обороти и...... угасва.
Пак палим и..... нъц. Претриса, кълба бял дим, миризма на нафта и те така докато не падне акумулатора. На моменти с пълна газ сработва за три четири секунди колкото да избълва бял пушек с размерите на пететажна кооперация и пак.... нъц.
Междувременно светна и чека. Процедура по заключване/отключване на автомобила и изчакване да си изцъкат всички релета цъкането, чека угасва, запалва мигновено и нормално за 2-3 сек. и пак обороти долу и белия дим.
Луда работа. Като че ли някой го лъже колко е студено и Нисанчето се престарава с подаването на нафта.
Двигател 2.7 2002г. на 134 000 км. добре гледано и малко карано.
Имам чувството, че ако го излъжа че е по топличко няма да прави такива магаретии.
Ма това само си го гадая, моля ако някой знае къде е дяволията да казва!
Черпя здраво!
Коментар
-
От: Проблем с паленето
Благодаря!Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеПолей обилно ГНП с гореща вода, малко е терсене местото, ама се постарай. Пробвай и ако се оправи ще ти кажа къде е проблема.
Ако не се оправи следваща стъпка е същата процедура с гор. филтър.
Веднага поливам!
Не че мога да разбера идеята ти напълно ама след като нямам друга
Коментар
-
От: Проблем с паленето
Точно това направих и аз преди няколко дена. На 31-ви врътнах няколко пъти и накрая акумулатора леш, явно е бил стар. Та бягай за акумулатор. Купих, върти здраво ама пална от третото подгряване на свещите. На 2-ри януари бре върти, върти и не ще. Викам явно е замръзнала нафтата и така един комшия ми каза да поливам тръбите и явно където е филтър ли, помпа ли, не знам. Излях 2 шишета общо от по литър и половина гореща вода и накрая пална. Казах си, че ако не запали всичко ще измръзне хептен там по тръбите и другите чарколяци. Не знам дали и аз имам проблем с някоя подгревна свещ, защото и аз като колегата по-горе, не съм ги гледал след покупката. След като запалих обаче, отидох на препоръчана бензиностанция и сипах макс моушън дизел, където бензинджията ми каза, че бил издържал до минус 30 градуса. Така ли е, не е ли ама от тогава си паля сутринта безпроблемно. Само днес минаха около 3-4 секунди въртене, докато запали, но нали е уж по-студено. Определено си е може би и до гориво. В една друга тема похвалих тази и още една бензиностанция, ама другата явно трябва да се използва при по-топло времеПървоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеПолей обилно ГНП с гореща вода, малко е терсене местото, ама се постарай. Пробвай и ако се оправи ще ти кажа къде е проблема.
Ако не се оправи следваща стъпка е същата процедура с гор. филтър.
Ще трябва все пак да видя подгревните и другите свещи, както и евентуална смяна на горивния филтър, ей така, за всеки случай. Някои препоръчват, че преди всяка зима следвало да се сменя.SUV
Коментар
-
От: Проблем с паленето
Запали нящото!
Окъпана помпа с топла водичка. По лесно става на свален акумулатор. Запали пак в "оня" си режим ама задържа от втория път без да угасне. Естествено пак през заключ/отключ заради чека от първия неуспешен опит.
Сега се сещам, че и лятото след напълно нормално стартиране има известен период в който двигателя работи в някакъв "друг" режим и след минутка си влиза в час.
Сега отново в изумения режим облаците са невероятни. Кучето /от подветрената страна/ като пряк потърпевш явно нещо се стресира и вече половин час не иска да излезе от къщичката. Явно ще спирам на друго място до пролетта.
И още нещо. След като се нормализират нещата /без никакво предизвестие/ автомобила просто става друг. Не иска да изпуши за нищо на света. Просто без промяна на обороти 1500 /насилствено задържани/ изведнъж претрисането изчезва и димът рязко спира!
Явно лекарството на Андро проработи. Но докога?
Коментар
-
От: Проблем с паленето
Съвсем подобен проблем имах миналата година с една кофти нафта. Пали и работи но след 15-20 сек гасне. Ако дадеш газ, пак гасне.
5 литра бензин в резервоара и нов горивен филтър решиха проблема.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
От: Проблем с паленето
Абсолютно същото е положението. Но и през ум не ми мина, че проблема може да е в горивото. Филтър на 2000 км. И дизел само ECTO. Докато не пали бълва толкова не изгоряла нафта, че чак стрелката за горивото имам чувството че пада. А и след като се очовечи колицата направо хвръква. Е колкото Терано хвръква ама си се движи нормално. Все си мисля, че със задръстен филтър бих имал по.... дългосрочен проблем.Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнениеСъвсем подобен проблем имах миналата година с една кофти нафта. Пали и работи но след 15-20 сек гасне. Ако дадеш газ, пак гасне.
5 литра бензин в резервоара и нов горивен филтър решиха проблема.
Утре, ако запаля, филтъра ще се смени моментално и горивото с него. Ако не друго, то поне ще съм направил и това полезно действие.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар