Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано 2 2.7 турбина Garret - нова, стара или рециклиране?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Терано 2 2.7 турбина Garret - нова, стара или рециклиране?

    Ако турбото не работи,най-малко двигателя ще остане без масло,т.е ще го издуха през турбината.Пушека отзад ще е синкав(постоянен),мирис на изгоряло масло,ще издава силини шумове при форсиране(на виене-буквално).Не го форсирай на място,и внимавай с оборотите,да не отчупи някоя перка и да поеме към двигателя,че тогава ще правиш и двигател.Наскоро един приятел го игра с една Шкода Октавия,отчупи перките и към двигателя,стана при потегляне на светофар.Ремонта стъпи на много "добри" пари.

    Коментар


    • #17
      От: Терано 2 2.7 турбина Garret - нова, стара или рециклиране?

      Турбото , въпреки луфта , не е проблема - то ще работи до последния си ( "кълба от пушек" ) дъх , т.е. ще нагнетява въздух въпреки луфта , докато този луфт стане толкова , че мотора да засмуче маслото на турбото ( още не си стигнал до там ) . По-важен е аксиалния луфт - толеранса му е 5-6 пъти по-малък от радиалния. След прочитане на грешките ще излязат 3-4 на бр. , истината ще е зад тях ... и може да е като на колегата от вчера решил проблема си с един нов маркуч за нафта. Общо взето диагностикAта на Нисан (лично мнение ) си иска торба с боб .
      Последно редактирано от Жеков; 26-11-14, 23:08. Причина: SKAPAN LAPTOP

      Коментар


      • #18
        От: Терано 2 2.7 турбина Garret - нова, стара или рециклиране?

        Здравейте,
        Да взема, да сложа чертата на тая тема
        Оказахте се прави. Не е турбината.
        Тъй като все пак си дрънчеше, така или иначе беше свалена и като цяло беше пътник, реших да направя нещо по въпроса. Гледах няколко втора ръка - не бяха чуствително по-добре от моята. Вярно, че луфтовете са стотни според ръководството, но се усещаха и радиалния и аксиалния. Огледах бюджетните варианти за нова. От щатите идваха добри оферти за около $300, но в крайна сметка турбините се оказаха китайски и не видях смисъл да я влача от там при такава цена, нито пък да чакам 30-40 дни да дойде от Китай. Въпреки, че почти го бях отписал този вариант, все пак пробвах с рециклиране. След разглабането и почистването се оказа че самата перка не е пострадала и баланса си й е много приличен. Не беше необходимо да се сменя цялата касета Сменени са всички останали втулки, лагери и уплътнения от ремонтния комплект. Сега определено ИМА разлика в луфтовете Ше видим колко време ще изкара
        Виновникът за това поведение на двигателя се оказа "странно работещия" дебитомер. Смених го с нов и нещата си дойдоха на мястото. Не знам дали е от дебитомера или от турбината, но мотора стана малко по-тих и определено по-гъвкав в мощността си.

        Днес се помъкнах с целия си инструментариум, разпечатани схеми на ECU-то, лаптопи и какво ли още не, към тераното с единствената цел да разбера какво толкова му има, та не може никой да го прочете Мъкненето се оказа напразно - ридъра и ECUtalk-a си се закачиха от раз:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ecutalk_01.JPG
Прегледи:1
Размер:35.1 КБ
ID:5630002 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ecutalk_02.JPG
Прегледи:1
Размер:26.1 КБ
ID:5630003 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ecutalk_03.JPG
Прегледи:1
Размер:91.6 КБ
ID:5630004

        Озадъчиха ме две неща Първо, че има рапортувана грешка за налягане на турбото. Не знам точно защо, но бях останал с впечатлението, че нямаме сензор, който да мери наляганията там. Второто е, че на празен ход Air Flow V непрекъснато играе в интервала от 0,7 до 2,7. Все едно че има някакъв шум от този датчик и семплинга на ридъра го нацелва в различни точки. При по-високи обороти стойностите са по-стабилни.

        Коментар


        • #19
          От: Терано 2 2.7 турбина Garret - нова, стара или рециклиране?

          Появи се 2 пъти тази грешка 0905 и при мен т.е. има я , но е някаква "интерпретация" на компютъра. Случи се на едно и също място , движейки се на 5-та ми се налага леко да намаля ( 40-45 км/ч) , после леко натискам газта да поеме ( домързя ме да сляза на 4-та ) и колата почна да губи мощност , наложи се да сляза чак на 1-ва за да не угасне . Проверката даде 0905 , гася , паля и всичко е наред , даже 2-я път изобщо не се чудих защо е така , в движение изгасих запалих и продължих. След като се чудих известно време защо е тази грешка при условие , че няма датчик за налягането единственото , което ми дойде на акъла е че следейки обороти , постъпващ въздух и положения на педала копма прави "предположение" за ниско налягане - т.е.съчетание ниски об + въздух под определена стойност - сравнено с 50 % натиснат педал МОЖЕ да се дължи на ниско налягане от турбото , или погледнато от друг ъгъл в моя случай ми се каза - Алоо, мястото ти не е на тази седалка ами отзад в багжника .
          В твоя случай заради уж "работещ" ( стария ) дебитомер , ама с ниски стойности е възможно да е станало същото...

          Коментар


          • #20
            От: Терано 2 2.7 турбина Garret - нова, стара или рециклиране?

            Играенето на стойността на дебитомера е нормално. На такъв принцип работи.

            Грешка 95 със сигурност не е от задкормилното. Лично никога не съм имал такава грешка, пък го карам юнашки понякога. Датчик за налягане няма. Честно казано не знам какво значи тая грешка.

            @avalanche - всичките натрупани грешки са се случили преди 27-31 паления. След още 20-ина паления ще се изтрият сами, дори да не ги триеш ти.


            ПП: Пета и 40-45км/ч е абсолютен нонсенс. Тия скорости са за 3-та, не за 5-та. Такова каране е вредно, като тръгнеш от двигателя, и по цялата верига стигнеш до дифа. Всичко звънти. Предполагам е почти на обороти като празен ход. Далеч съм от мисълта да давам на някой наклон как да кара, ама обороти като за празен ход са предвидени именно за това - празен ход. При тях например няма достатъчно налягане на маслото, за да се кара под натоварване. Минимума, при който си позволявам да карам е около 1200 оборота, и то ако се движа почти по инерция. Ако искам "да поеме" търся поне 1500-1700, а ако искам да поеме бързо - 2000 и нагоре, където вече и турбото е в джаза. Това не е тракторен двигател, все пак.
            Последно редактирано от sparkybg; 21-12-14, 10:55.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: Терано 2 2.7 турбина Garret - нова, стара или рециклиране?

              Хм, мерси за инфото за "самоизтриването".
              Грешките не ги изтрих с историческа цел Тия дни ще си спретна едно "бордово" PC да ми се въргаля някъде из жабката, да си е свързано с четеца, та да започна да гледам кое, какво и как. Чак тогава, ако се наложи ще ги изтрия и ще започна "на чисто".
              Почти съм уверен, че някои от грешките са в следствие на престоя в сервиза и не са реални (поне се надявам)

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X