Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с терано 2 2,7 тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с терано 2 2,7 тди

    Проблем със мотора пали добре но не вдига повече от 1000 оборота и пуши бял гъст дим,свети чека и не може диагностиката да се свърже със двигателя за да се прочете проблема
    Ровя се вече 2 часа по раздел нисан за да видя как се прави самодиагностиката на 16 пиновата букса но не намирам,помагаите да пробвам и този вариянт за откриване на проблема
    0885 297985,мтел-Радо
    0876 556870,виваком като домашен

  • #2
    От: Проблем със терано 2 2,7 тди

    Смени горивен филтър.
    Nissan Terrano 2.7 TDi
    ----------------------------
    Нещо което работи - не се пипа!

    Коментар


    • #3
      От: Проблем със терано 2 2,7 тди

      Бреи каква голяма таина е за тези пинове
      0885 297985,мтел-Радо
      0876 556870,виваком като домашен

      Коментар


      • #4
        От: Проблем със терано 2 2,7 тди

        Сус де! Сега видах темата. Щеше да я пускаш утре.

        http://htftp.offroad-bulgaria.com/sp...0manual/EC.pdf

        На страниа EC-323 има картинка. Откъм широката страна на конектора двата крайни извода се дават на късо.

        ПП: Ако не сте гледали горивния филтър, наистина го смени ако не е сменян скоро. MANN е добър.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Проблем със терано 2 2,7 тди

          Охо благодаря написано като за умни като мен ха ха ха,утре сутринта тествам снимам и пускам за обсъждане
          Всичко е сменено по джипа не се жалят пари и се гледа като писано яице
          0885 297985,мтел-Радо
          0876 556870,виваком като домашен

          Коментар


          • #6
            От: Проблем със терано 2 2,7 тди

            Не само филтъра, а разглобете и почистете добре и цедката на входа на нафтата в ГНП-то/обикновено е вградена в болта който минава през холендровата сглобка на металната тръбичка на постъпващото гориво/, защото ако е замазана и не пуска гориво в нужните количества към помпата...кел файда, че сте сменили горивния филтър!
            П.П.Принципно симптомите са за супер обеднена смес на гориво/бял пушек, и невъзможност да се изфорсира мотора/, та проблема най-вероятно се корени някъде там!
            При подобен проблем, едва ли диагностиката ще ти каже нещо.При мен изписваше проблем с инжекторната дюза, но и да бях я заменил/говорим за умната дюза/, проблема щеше да си остане.Няма как компа да прецени, че ти е задръстен горивния филтър или пък , че ти е замазана цедката ...той установява, че при определени обороти умната дюза не работи коректно и изписва проблем с нея.Проблема е, че тя може да не работи коректно по много причини извън самата нея...и всъщност да си е съвсем наред.
            Та...първо ревизирайте отново цялата горивна система/това защото както писах при подобни симптоми най-вероятно проблема ще е някъде там/ и след това се задълбочавайте и влизайте във филми!
            Поздрави!
            Последно редактирано от lubashki777; 20-11-14, 06:46.
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • #7
              От: Проблем със терано 2 2,7 тди

              Помпата е сваляна и карана в сервиз за диагностика. Умната дюза също е сменяна. Та, те във филмите са влезли още преди да прочетат грешките.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с терано 2 2,7 тди

                0885 297985,мтел-Радо
                0876 556870,виваком като домашен

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем със терано 2 2,7 тди

                  Извинявам се но аз не мога да ги преброя 3-1 -3 или се бъркам нещо
                  0885 297985,мтел-Радо
                  0876 556870,виваком като домашен

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с терано 2 2,7 тди

                    Грешките са както следва:

                    21(0201) - Обратна връзка за времето на впръскване.
                    Възможни причини:
                    - умна дюза
                    - клапан за управление на авансатора
                    - датчик за положението на колянов вал
                    - въздух в горивната система

                    12(0102) - дебитомер (с това сигурно сте си играли, за да го натрупа. При кофти дебитомер не се държи по посочения начин, пък и няма връзка с другите грешки).

                    34(0304) - умна дюза

                    От тия всичките, ако си сигурен че е обезвъздушена и не смуче въздух, първи заподозрян - умна дюза, втори заподозрян - датчик колянов вал. Клапана на авансатора едва ли е, щом казваш че си я водил на помпаджии.

                    Шри гледане на живи данни би се видяло, кое върти номера.

                    Като за начало - пусни маркуч от помпата директно в ЧИСТ съд, пълен с нафта. С малко въртене трябва да се обезвъздуши. Ако заработи като хората след това, значи от някъде смуче въздух. Ако не, хубаво е да се погледнат живи данни с четец преди да се сменят неща едно след друго, щото излиза скъпо. Естествено никой не е отменял прекъсната жица някъде по инсталацията, ама пак - това се вижда на живите данни.

                    За съжаление аз живи данни от 16 пинова букса не мога да гледам. Ще трябва да намериш някой (предполагам andro 160 ще може да свърши работа), който има нужния четец, без да ти казва че понеже давало грешка на несъществуващите 5-ти и 6-ти цилиндър, значело еди кво си. Трябва да ти изкара кодове, дето ги има в сервизното ръководство (именно същите като горните). Иначе не е никаква диагностика.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с терано 2 2,7 тди

                      Много благодаря то се е видяло че Андро ще го човърка тези дни само да има свободно време
                      0885 297985,мтел-Радо
                      0876 556870,виваком като домашен

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с терано 2 2,7 тди

                        От причините които изреди Спарки, ти каза, че помпата е проверена и умната дюза е проверена, тоест остана само датчик КВ. Виж в търговски партньори Люцкан и си поръчай датчик КВ, и като дойде монтираш. Другия вариант е втора употреба, ама не е сигурно читав ли ще дойде. Алтернативен китайски от магазините не е вариант, щото живеят ден до пладне.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем със терано 2 2,7 тди

                          Здравей колега , не знам обърна ли внимание на поста на Любашки по-горе . Като новособственик преди година имах разни подобни проблеми с по-няколко различни грешки , загуба на мощност съчетано с обилно пушене .. почнах с почистване и проверка на вс. ел.конектори и финиширах с избушване на прословутата цедка - не е сложно да се свали , като не можах да я измия я изтръгнах от болта още повече , че предварително видях на Сеат-а ми въпросната цедка изобщо я няма - един кух болт . Сложих външно филтърче вместо нея и няма проблем ( чукам на дърво де ) . А .. смених и маркучетата за обратна нафта , че леко бяха сцепени и оттам може след гасене на мотора да дърпа въздух , който пък пречи на разните му там авансатор , буталца и не знам каво си да работят коректно .

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем със терано 2 2,7 тди

                            Първоначално публикуван от Жеков Преглед на мнение
                            Здравей колега , не знам обърна ли внимание на поста на Любашки по-горе . Като новособственик преди година имах разни подобни проблеми с по-няколко различни грешки , загуба на мощност съчетано с обилно пушене .. почнах с почистване и проверка на вс. ел.конектори и финиширах с избушване на прословутата цедка - не е сложно да се свали , като не можах да я измия я изтръгнах от болта още повече , че предварително видях на Сеат-а ми въпросната цедка изобщо я няма - един кух болт . Сложих външно филтърче вместо нея и няма проблем ( чукам на дърво де ) .
                            Пак - помпата е карана на дизелджии и е проверена че е ок, по думите на собственика. Тоест от това филтърче няма как да е.

                            Първоначално публикуван от Жеков Преглед на мнение
                            А .. смених и маркучетата за обратна нафта , че леко бяха сцепени и оттам може след гасене на мотора да дърпа въздух , който пък пречи на разните му там авансатор , буталца и не знам каво си да работят коректно .
                            Не може да дърпа въздух през тях може само да тече, ако съвсем са се нацепили. А те ако не са сменяни със сигурност вече приличат повече на бакелит, отколкото на гума.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем със терано 2 2,7 тди

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Пак - помпата е карана на дизелджии и е проверена че е ок, по думите на собственика. Тоест от това филтърче няма как да е.

                              ...
                              Абе много зависи от дизелджиията при която е водена помпата...Като знам какви "майстори " има...
                              П.П.Ще чакаме какъв ще е развоя.Колегата обеща да ни информира какво се случва...
                              Поздрави!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X