Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано II - въпроси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Терано II - въпроси

    Здравейте колеги,

    Моля за малко помощ по два проблема. Колата е Терано II , 2001, 2.7 TDi
    Първи проблем - влиза ми вода в купето. Знам, че има писано, рових, четох и уж според инфото - разглобявах. Уж изчистих канала зад десния калник. Чаках повече от 2 седмици да поизсъхне кечето под пасажерското място отпред, но от дъждовете преди 2 дни, пак се е събрала вода. И вече не знам къде да ръчкам. не мога да си обясня откъде влиза вода и това е. Гледах и уплътненията на вратите, не мисля че може оттам да се събере локва в краката на пътника. Въздуховодите са сухи. Между другото, миналата зима ми беше замръзнал вентилатора на парното. И то така, че да ми изгори бушона на два пъти... Имаше едни дни с обилни валежи и вечер падаха температурите под нулата. Та се е пълнело явно доста сериозно, за да стигне чак до вентилатора. не знам дали е същия проблем. Моля за съвет къде да ръчкам...По долу слагам и снимки...
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-20141118-00296.jpg
Прегледи:1
Размер:96.3 КБ
ID:6072362Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG-20141118-00295.jpg
Прегледи:1
Размер:144.2 КБ
ID:6072363

    Втори проблем. Преди няколко седмици ми светна чека. Промяна в поведението на колата нямаше изобщо. Просто светна чека. Ходих на консулт, показа температурен датчик. Мисля, че номера на грешката е P0115, но не съм напълно сигурен. Просто това пише на бележката... Човека каза, че почти сигурно не е от самия датчик, защото почти невъзможно е да се повреди. Изчистихме грешката и покарах отново. След няколко дни пак светна. Същата грешка. Реших да сменя датчика. Поне не е скъп...Смених, изчистихме и на другия ден пак светна...И сега не знам какво да правя. Доколкото прегледахме кабелите наоколо, сякаш няма дефекти...Сега въпроса е дали да ровим по обстойно по кабелите или има и някакъв друг вариант за манипулация...

  • #2
    От: Терано II - въпроси

    1. Махаш рамената на чистачките
    2. Махаш пластмасата под тях
    3. Махаш капачето на ламарината под въпросната пластмасата точно над пасажерските крака.
    4. По желание почистваш около отвора за въздух под капачето, ако има насъбрани боклуци.
    5. По желание слагаш някаква мрежа там, за предпочитане ситна неръждавейка. Профила на въздухозаборника е удобен - има бордче и можеш да я стегнеш със скоба или с тел.
    6. Почистваш остатъците от уплътнението, слагаш НЕУТРАЛЕН силикон или силикон за гарнитури на Victor Reinz (пак е неутрален), и монтираш капачето обратно.
    7. Сглобяваш по обратния ред

    За това е писано наистина много във форума.

    Втори проблем - размотаваш изолирбанда на снопа жици между купето и двигателя, от самото купе чак до конекторите върху двигателя. Търсиш прекъснати жици. Може да не им е прекъсната изолацията, а само медта. Просто проследяваш всяка жица с пръсти по цялата и дължина и търсиш място на което се огъва по-лесно - там е прекъснатото. Лесно се хваща. Правил съм го 2 пъти - по веднъж за всеки от двата датчика, през около 3-4 месеца. От тогава не съм имал проблеми.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      От: Терано II - въпроси

      Чудих му се на това капаче и така и не посмях да развивам там, бях си насочил усилията по други места...пак ще разглобявам.
      Ще ровим и по кабелите. Явно там е наистина проблема.

      Много благодаря, Спарки! Както винаги - железен.

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X