Здравейте , питането ми е за нисан навара с мотор D22 след падане на температурите лампата на маслото свети м/у 6 и 25 секунди след запалване,къде да търся проблема. Всичко е обслужвано както се полага маслото не е за смяна. Миналата зима беше същото , лятото изчезна сега пак се появи. Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
D22 проблем/помощ
Свий
X
-
От: D22 проблем/помощ
Докато намериш проблема ще окотиш матора. Махни датчика и завий един манометър докато е време. Не го отлагай. Манометър имам свестен механичен. За резбата ще ходиш на стругар.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
От: D22 проблем/помощ
Първоначално публикуван от васето Преглед на мнениеЗдравейте , питането ми е за нисан навара с мотор D22 след падане на температурите лампата на маслото свети м/у 6 и 25 секунди след запалване,къде да търся проблема. Всичко е обслужвано както се полага маслото не е за смяна. Миналата зима беше същото , лятото изчезна сега пак се появи. Благодаря предварително.
После, на първо време, купи си филтър MANN, или оригинален на NISSAN (реално е едно и също).
Проверката на налягането никой не я отменя де. Поне на тераното се мери където е датчика и има норми на студен и топъл двигател. Аз купих нов датчик, а от стария си направих накрайник, който завивам на мястото на датчика.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: D22 проблем/помощ
Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнениеслед това има едни препаради да ги нарека за почистване на двигателяДолните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: D22 проблем/помощ
Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнениеНалягането зависи от оборотите. Атмосфера и половина на празен ход смятам е нормално, но не и под тази стойност.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: D22 проблем/помощ
Първоначално публикуван от Вещер Преглед на мнениеЖокер - оригиналната кутия на филтър MANN има холограмен стикер и няма много общо с 99% от това което се продава за MANN.Оглед на елемента вътре също вади очите с разлики.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: D22 проблем/помощ
Първоначално публикуван от васето Преглед на мнениенисан навара с мотор D22Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: D22 проблем/помощ
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЗа всеки двигател е различно, и за всеки двигател мястото, на което се мери, е различно. Защото налягането зависи и от него. При мен например налягането след филтъра няма нищо общо с това при датчика. Ако помня добре е близо 2 пъти по-високо при филтъра.
Коментар
-
От: D22 проблем/помощ
Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнениеБаш с площта няма много общо.
Мери се по начина и на мястото, посочено в сервизното ръководство за конкретния двигател. Гледат се и нормите за конкретния двигател от същото ръководство. Всякакви други еквилибристики НЕ работят.
И да, в общия случай се мери точно където се навива датчика. Ама не е задължително. Пак си е конкретно за всеки двигател. Някои имат и по 2 датчика например.
Та, колегата докато не каже какъв е двигателя, никакви норми не можем да видим. Аз за D22 имам ръководство, ама за KA24DE и VG33E двигател, а подозирам че случая не е тоя.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар