Обява

Свий
Няма добавени обяви.

D22 проблем/помощ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • D22 проблем/помощ

    Здравейте , питането ми е за нисан навара с мотор D22 след падане на температурите лампата на маслото свети м/у 6 и 25 секунди след запалване,къде да търся проблема. Всичко е обслужвано както се полага маслото не е за смяна. Миналата зима беше същото , лятото изчезна сега пак се появи. Благодаря предварително.
    http://vbox7.com/play:398e8b82

  • #2
    От: D22 проблем/помощ

    До 5 секунди,обикновено е от филтър.Над 5 секунди е проблем с маслена помпа,запушени магистрали,понякога ленив датчик...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      От: D22 проблем/помощ

      Докато намериш проблема ще окотиш матора. Махни датчика и завий един манометър докато е време. Не го отлагай. Манометър имам свестен механичен. За резбата ще ходиш на стругар.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #4
        От: D22 проблем/помощ

        Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
        Здравейте , питането ми е за нисан навара с мотор D22 след падане на температурите лампата на маслото свети м/у 6 и 25 секунди след запалване,къде да търся проблема. Всичко е обслужвано както се полага маслото не е за смяна. Миналата зима беше същото , лятото изчезна сега пак се появи. Благодаря предварително.
        Като начало кажи с какво масло е.

        После, на първо време, купи си филтър MANN, или оригинален на NISSAN (реално е едно и също).

        Проверката на налягането никой не я отменя де. Поне на тераното се мери където е датчика и има норми на студен и топъл двигател. Аз купих нов датчик, а от стария си направих накрайник, който завивам на мястото на датчика.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: D22 проблем/помощ

          Total 10w40 на 2000км. Филтъра утре ще е mann колко е нормалното налягане?
          http://vbox7.com/play:398e8b82

          Коментар


          • #6
            От: D22 проблем/помощ

            Налягането зависи от оборотите. Атмосфера и половина на празен ход смятам е нормално, но не и под тази стойност.

            Коментар


            • #7
              От: D22 проблем/помощ

              Най-напред филтъра после датчика след това има едни препаради да ги нарека за почистване на двигателя-другото не ти го пожелавам...

              Коментар


              • #8
                От: D22 проблем/помощ

                Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнение
                след това има едни препаради да ги нарека за почистване на двигателя
                Хубава синтетика или полусинтетика свършва същото за 1000км. Аз избягвам всякакви станни химии, освен като последна мярка, ако нищо друго не е проработило.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: D22 проблем/помощ

                  Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнение
                  Налягането зависи от оборотите. Атмосфера и половина на празен ход смятам е нормално, но не и под тази стойност.
                  За всеки двигател е различно, и за всеки двигател мястото, на което се мери, е различно. Защото налягането зависи и от него. При мен например налягането след филтъра няма нищо общо с това при датчика. Ако помня добре е близо 2 пъти по-високо при филтъра.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: D22 проблем/помощ

                    Жокер - оригиналната кутия на филтър MANN има холограмен стикер и няма много общо с 99% от това което се продава за MANN.Оглед на елемента вътре също вади очите с разлики.
                    BMW X6

                    Коментар


                    • #11
                      От: D22 проблем/помощ

                      Първоначално публикуван от Вещер Преглед на мнение
                      Жокер - оригиналната кутия на филтър MANN има холограмен стикер и няма много общо с 99% от това което се продава за MANN.Оглед на елемента вътре също вади очите с разлики.
                      Моя нямаше холограма. Номера взех от оригинален, на който освен NISSAN, пишеше и MANN с номера по MANN. Изглеждат еднакво с оригиналния, и се държат еднакво с оригиналния. За сравнение - някакъв (последно BOSCH), след първия месец-два, започва да вдига маслото за 6-7 секунди. Оригиналния и MANN го вдигат за секунда и няма промяна в това от сипването до следващата смяна.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: D22 проблем/помощ

                        Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
                        нисан навара с мотор D22
                        Само едно уточнение. Модела на наварата е D22. Това няма нищо общо с двигателя. В различните държави се комплектова със 6-7 различни двигатели. Та, с какъв двигател е конкретната, и коя година е произведена?
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          От: D22 проблем/помощ

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          За всеки двигател е различно, и за всеки двигател мястото, на което се мери, е различно. Защото налягането зависи и от него. При мен например налягането след филтъра няма нищо общо с това при датчика. Ако помня добре е близо 2 пъти по-високо при филтъра.
                          Да, налягането зависи от оборотите, износването на двигателя и не на последно място-площта, върху която е приложен натиска или както каза мястото, където се мери. Не може ли с едно тройниче, където е датчика за лампата на таблото да се завие и един манометър? Така най-лесно май би станало.

                          Коментар


                          • #14
                            От: D22 проблем/помощ

                            Баш с площта няма много общо.
                            Калин Владов,09РСПБЗН

                            Коментар


                            • #15
                              От: D22 проблем/помощ

                              Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                              Баш с площта няма много общо.
                              Няма НИЩО общо.

                              Мери се по начина и на мястото, посочено в сервизното ръководство за конкретния двигател. Гледат се и нормите за конкретния двигател от същото ръководство. Всякакви други еквилибристики НЕ работят.

                              И да, в общия случай се мери точно където се навива датчика. Ама не е задължително. Пак си е конкретно за всеки двигател. Някои имат и по 2 датчика например.

                              Та, колегата докато не каже какъв е двигателя, никакви норми не можем да видим. Аз за D22 имам ръководство, ама за KA24DE и VG33E двигател, а подозирам че случая не е тоя.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X