Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Губене на тока.Нисан Терано 2 2.7

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Губене на тока.Нисан Терано 2 2.7

    Привет на всички.Преди година си закупих едно Терано 2 2.7 тди 98 година къса база.Предимно за лов да се използва.Преди една седмица ми се прецакаха акумулаторите който се оказаха 2 броя при мен.Смених ги и двата се пак така се прави с два еднакви.И се почна с проблемите - не иска за запали.Има ток и нафта, помпата се чува да работи кога се даде на контакт а не иска да запали.След проверка и изчистване на всички клеми и маси проблема е пак същия.Като дам на контакт и река да завъртя да запаля изгасва цялото табло и пак светва се едно има проблеми с масата.Каза ми да проверя стартера да не е блокирал или изгорял.Утре ще го свалям че е наврян на толкова кофти място.

    Ако може някой да ми помогне ще му бъда безкрайно благодарен.Мерси и лека вечер.

  • #2
    От: Губене на тока.Нисан Терано 2 2.7

    Явно и Терано има проблем с връзката за маса между купе, шаси и силов блок. Поне на такова прилича.

    Коментар


    • #3
      От: Губене на тока.Нисан Терано 2 2.7

      Отваряте предния капак, и започвате внимателно да търсите де що има жица закачена за купето или корпуса на двигателя. Отвивате, почиствате, затягате. Може да мажете и с технически вазелин. Проверете щателно и дебелите жици от акумулатора до стартера.

      Такъв проблем изцяло от стартер ми се чини малко вероятен, еле пък при 2 акумулатора по 70-100Ah. Не е невъзможно де, ама при 500-600 ампера ток (колкото е тока на късо, предполагам, ако не и повече) обикновено се случват разни пушлявежи, които няма как да сбъркате.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        От: Губене на тока.Нисан Терано 2 2.7

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Явно и Терано има проблем с връзката за маса между купе, шаси и силов блок. Поне на такова прилича.
        Ясене, болщинството хора изпитват особена гордост като не са мили двигателния отсек откак са купили автомобила. А той освен омаслен, може да е макиснат и с гадости от зимата. При мен даже и около клемите на акумулатора всичко е лъскаво, а вазелина от завода си стои по всички конектори, привсе че мия поне веднъж годишно, а най-често 2 пъти.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Губене на тока.Нисан Терано 2 2.7

          Около акумулаторите всичко свети се едно е аптека.С обезмаслител и четка , а после и с чисти парцали.Клемите са минати с шкурка проверени са и масите и също са изчистени и притегнати.След всеки излет в гората се мие задължително на автомивка.Но ще проверя отново утре. 2 по 80 със 700 А ток всеки.

          Коментар


          • #6
            От: Губене на тока.Нисан Терано 2 2.7

            Проблема е почти решен.Утре се монтират новите части.Мерси на всички за помощта.

            Коментар


            • #7
              От: Губене на тока.Нисан Терано 2 2.7

              Днес небрежно погледнах. От акумулатора до купето и от там до стартера - стандартния дебел кабел, черен с жълта ивица. Между двигател и купе - пак черен с жълта ивица, но примерно 10 квадрата, вместо около 40-50 на основния. Това на пръв поглед, без много заглеждане. Общо взето не виждам къде може да има издънка, ако всичко е видимо в добро състояние. Май-май ще се стигне до проверка на стартера. Макар че да уморява 2 80 амперчасвои акумулатора до там че да гаснат лампите по таблото и без никакви странични ефекти ми е малко странно. А че жиците от акумулатора до стартера са дебели - дебели са.

              Само не знам системата с 2 акумулатора дали има някакви заигравки да прави 12-24 волта при стартиране само за стартера, или просто са вързани успоредно. Ако първия случай - измежду основните заподозрени е и тая система. Не съм жиждал терано с 2 акумулатора ни на живо, ни по документациите, за да спекулирамо по въпроса. А място за втори определено има - върху другия подкалник се побира 100 амперчасов безгрижно, и ако някога сложа лебедка, там със сигурност ще се намърда втори. Има си и дупките за стойка и всичко останало. Абе очеизвадно е оставено за втори акумулатор.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: Губене на тока.Нисан Терано 2 2.7

                Дам.Да ти призная и аз сам се чудел защо е с два акумулатора,а цялата инсталация е на 12 волта.И после като попитах и потърсих в нета и книги.Все пак моя е взет от Дания,от там ми го докараха.А това е северна и много студена страна.И инженерите са поставили 2 вместо един голям. Хем да не се натоварва системата,и без това има място на другия подкалник.Може от 65 до 75 - 80 А.А моето Нисанче е заводско с два акумулатора.Тия дни ще снимам една две снимки.

                При мен се оказаха старите с който си дойде 2 по 70 А.Генератора ми е 70 А и е на 12 волта.Стартера се оказа и той 12 волта.Аз се си мислех че той поне е 24.И проблема от днес е решен, Тераното си пали и върви.Проблема се оказа страртера и след сваляне ,което се оказа трудно както винаги.И познат ел.техник го погледна и замери и разглоби и провери всичко,се оказа точно това което той каза преди да го свалим.Една силова бобина на стартера е дала фира и затова замасява и се губи тока.След смяна със същата на бош и вече е всичко 6+.Мерси се пак за помощта.

                Коментар


                • #9
                  От: Губене на тока.Нисан Терано 2 2.7

                  Може да е малко късничко, но и аз да споделя подобна ситуация.
                  При мен всичко започна постепенно. От време на време се губеха тоците. В момента в който завъртиш на стартер - тъмнина. Проверявах клеми, връзки и т.н. Имаше някои поразхлабени. След време проблемът пак започна да се връща и го докарах до тотален отказ.
                  Логическо-следствената връзка се оказа - прецакан стартер, който поради големия ток е довършил клемореда. Чак тогава разбрах, защо имам два различни ключа - един за купето и един за стартера. Явно клемореда не е най-здравото място и вече е бил подменян барабар с ключа.
                  Цената на оригиналния клеморед не е никак приятна. Така че, ако пак започне да ми се случва нещо подобно, ще се модифицирам с бутони, като на състезателна кола

                  Коментар


                  • #10
                    От: Губене на тока.Нисан Терано 2 2.7

                    Първоначално публикуван от avalanche Преглед на мнение
                    ...Явно клемореда не е най-здравото място и вече е бил подменян барабар с ключа...
                    ...или някъде е сложен по-голям бушон от нужното. Но при прецакан стартер няма как да виниш клемореда.

                    Първоначално публикуван от avalanche Преглед на мнение
                    Цената на оригиналния клеморед не е никак приятна. Така че, ако пак започне да ми се случва нещо подобно, ще се модифицирам с бутони, като на състезателна кола
                    Морга. Клемореди да искаш. Не е типично проблемно място, или поне не съм чул да е. По моргите обикновено си стоят, което говори достатъчно. А ключалките може да ти ги пренареди читав ключар, предполагам. Или тая за стартера, или тия за вратите. Поне едното от двете със сигурност е възможно. Чипове също се правят безгрижно.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Губене на тока.Нисан Терано 2 2.7

                      Това с бушоните не е лоша идея. Да взема да си ги попроверя.
                      Мерси!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X