Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terrano 2.7

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Terrano 2.7

    Здравейте колеги. От скоро и аз се радвам на теранозавар,но имам малко проблеми с него. По някога при падането на оборотите се потресва и му светва чека и гасне.Изчетох доста ,но вече не знам ,дори си взех четец и тои се оказва ,че не работи със софтуера си , а нещо не мога да инсталирам екуталка,ако някой може да помогне с тези проблеми ,ще бъда много благодарен
    .

  • #2
    От: terano 2.7

    И на мен ми се е случвало.Пробвах от различни бензиностанции и сега не го прави.Поне при мен беше това.

    Коментар


    • #3
      От: terano 2.7

      Не е от нафтата

      Коментар


      • #4
        От: terano 2.7

        Мил ли си му мотора ? Откачи всички букси дето са вляво отгоре на мотора , напръскай контактите с почистващ спрей , има и някакви консервиращи електро проводими смазки , ако намериш намажи контактите на буксите и затваряй . За грешките ползвай метода с кламера - окъсяват се две клеми на диагностичната букса , даваш на контакт и броиш дълги и къси светвания , има писано за този метод , свали си и мануала от началото на форума - много е полезен и нагледен . И аз бях така преди 7-8 месеца като го взех моето , даже джамбаза да ми спести тревогите от присветването на CHECK ENGINE беше сложил изгоряла лампа на чека . Ама - добавки , избушване на цедката на входа на помпата , пръскане със спрейчета , разглабяне на контактите на спирачния педал и вс е 6 . Аз съм с Бошовата помпа , не знам твоето да не е Зексел ?

        Коментар


        • #5
          От: terano 2.7

          И моето е с бош,всичко направено ,но нестава.Как се работи и инсталира екоталка,че не ми се получава нещо.

          Коментар


          • #6
            От: Terrano 2.7

            Нямам ЕКУтолк , на първо време сложи един кламер в буксата и преброй дългите и късите премигвания и пиши колко са . Междувременно виж маркучетата за обратна нафта , както и захранващите към и от филтъра за сцепвания , - въздуха в помпата пречи да изпълнява каквото й казва компа и може да гасне от това
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #7
              От: Terrano 2.7

              В буксите - никакви електропроводими неща! Премахвате окисите, почиствате, и набухвате с технически вазелин. Нищо друго. За информация - на 25 годишната ми фероза вазелина по повечето клеми си стои, а те са в състояние все едно вчера са произведени. Като извадиш например някое реле от тия в двигателния отсек - клемите му са без покритие, медни, и си стоят розовички без грам окиси. Опулих се като ги видях.

              Конкретното претрисане, ако разбирам за какво иде реч, е по-скоро клатене на оборотите, когато караш на ниски обороти почти по инерция, и в един момент натиснеш съединителя. Доста екземпляри го правят. Не е реален проблем но е дразнещо. Казват, оправяло се с реглаж на помпата (мести и се капака, но от човек дето разбира). Лично не съм го правил - моето я го направи тоя номер веднъж в месеца, я не. И чисто новата ми фабия някога го правеше от време на време, нищо че е бензинова. Компютъра се опитва да нагласи оборотите до номинала, ама за някакъв период от време не му се получава.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: Terrano 2.7

                Имаше тема, но не я изравям, по спомени някакъв македонец е спец в оправянето на този проблем.

                Коментар


                • #9
                  От: Terrano 2.7

                  Кой

                  Коментар


                  • #10
                    От: Terrano 2.7

                    Не мога да открия темата, колега с терано се хвалеше, че човек от македония с лаптоп е решил проблема с това претрисане при падане на оборотите.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Terrano 2.7

                      Първоначално публикуван от sminkov Преглед на мнение
                      Не мога да открия темата, колега с терано се хвалеше, че човек от македония с лаптоп е решил проблема с това претрисане при падане на оборотите.
                      За след 2000г. - възможно, за преди - никакъв лаптоп не може да реши проблема.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Terrano 2.7

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        За след 2000г. - възможно, за преди - никакъв лаптоп не може да реши проблема.
                        трябват ми да покаже живите данни,а немога да подкарам екоталка,софтоера с читеца маи е за бензин и не става за r20

                        Коментар


                        • #13
                          От: Terrano 2.7

                          Първоначално публикуван от Жеков Преглед на мнение
                          Нямам ЕКУтолк , на първо време сложи един кламер в буксата и преброй дългите и късите премигвания и пиши колко са . Междувременно виж маркучетата за обратна нафта , както и захранващите към и от филтъра за сцепвания , - въздуха в помпата пречи да изпълнява каквото й казва компа и може да гасне от това
                          42,18,18
                          Това са записаните грешки ,какво означават

                          Коментар


                          • #14
                            От: Terrano 2.7

                            Първоначално публикуван от iankov Преглед на мнение
                            трябват ми да покаже живите данни,а немога да подкарам екоталка,софтоера с читеца маи е за бензин и не става за r20
                            Четеца няма софтуер. Каквото си инсталираш - това е. Единствено USB-COM преходника има драйвър, но в общия случай си е вграден в Windows-а. Просто трябва да видиш кой COM порт се появява като го включиш и да укажеш ECUTalk-а да ползва тоя порт.

                            От всичко, дето пробвах, само ECUTalk-а става за дизели. И то става за нашия мотор, защото лично ръчках австралиеца да го направи. Той пък се оказа разбран човек и наистина го направи.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Terrano 2.7

                              Първоначално публикуван от iankov Преглед на мнение
                              42,18,18
                              Това са записаните грешки ,какво означават
                              18 е сензора за положението на контролната муфа в помпата.
                              42 е сензора за температурата на горивото, пак в помпата.

                              Притрисането вероятно е от грешка 18. Обче, понеже е малко вероятно да имаш 2 проблема в помпата, може някой кабел или маса да ти прави въртели. Въпреки това, казвали са ми че точно тоя проблем се оправя с местене на капака на помпата. По принцип може да се появи и от натрупване на боклуци под капака. Може да опиташ някоя добавка за почистване, макар че шанса да се оправи от нея е малък.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X