Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с каре и полуоска на Нисан Терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с каре и полуоска на Нисан Терано

    Привет на всички колеги и собственици на прекрасните машини с марката "Нисан" . Вчера се сблъсках с следния проблем: при тръгване и опит да навия волана надясно, в един момент се получи нещо като затягане , все едно нещо пречи на пълното завиване...днес разглобихме дясното колело и видяхме, че маншона е напълно прокъсан,карето е посиняло на местата където стоят сачмите, а полуоската е с напълно разбити шлици в частта където контактува с карето. Машината се кара по не много натоварени терени, но се наложи на два пъти да тегля ремаркета с товар около тон-тон и триста кг, но на едното място си позволих да включа и "бавните"- лоста в крайно задно положение.
    Ще се радвам да чуя мнението ви за проблема. Благодаря предварително на всички!

  • #2
    От: Проблем с каре и полуоска на Нисан Терано

    1. 4x4 се включва само където е нужно, демек буксува. Не и на сухо, не и върху асфалт. Бавните - пак така.
    2. Ако все пак трябва на сухо, с цел да издърпаш нещо, се правят такива маневри предварително, че във времето, през което се кара на 4х4, волана да е максимално изправен. 4x4 се изключва веднага след като вече не ти трябва.
    3. "Посиняването" на карето на местата, където са съчмите, се нарича повърхностна термообработка. Нищо странно. Трябва да е там. Някои производители може и да си правят труда да почистят посиняването, но най-често не.

    Как сте наранили шлиците - нямам идея, освен ако не е се е счупила на 2 частта от карето, в която влиза полуоската. Друг начин аз не виждам.

    Мнение за какво по-точно искаш да чуеш? Търсиш по морги и купуваш полуоска със все каретата. Има бол. После само трябва да смениш маншоните, ако са напукани.

    Не е типичен проблем трошенето на карета, освен ако не правиш някакви простотии с 4х4-то когато не трябва. Ама и тогава обикновено се трошат хъбове, а не карета.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с каре и полуоска на Нисан Терано

      Благодаря за отговора Спарки.....простоията че съм я направил е така, просто ми се наложи на едно по-упорито място да дърпам товар и тогава включих двойното, а за капак на най-стръмното и бавните...тогава съм осрал положението...засега всичко е оправено и колата си е в ред, но вече ще съм с едно наум

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X