Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на лебедка в Кабината Патрол К160

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Монтаж на лебедка в Кабината Патрол К160

    Пускам темата понеже търсех подобна и не намерих никъде и може би се оказвам Първи с това начинание за това ще качвам снимки а вие ще помагате със съвети и наставления.

    Ето първия пробив В купенцето и безмилостен сряз на тунела.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_104808.jpg
Прегледи:1
Размер:148.0 КБ
ID:6063498Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_104815.jpg
Прегледи:1
Размер:159.0 КБ
ID:6063499Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_104846.jpg
Прегледи:1
Размер:153.3 КБ
ID:6063500Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_104851.jpg
Прегледи:1
Размер:155.7 КБ
ID:6063501
    След като видяхме че не е страшно и уширихме дупката до захлас.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_140449.jpg
Прегледи:1
Размер:164.0 КБ
ID:6063502Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_140453.jpg
Прегледи:1
Размер:165.5 КБ
ID:6063503Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_140500.jpg
Прегледи:1
Размер:130.2 КБ
ID:6063504

    И се започна изработката на гредата която да седи лебедката, Която е П- образ отливка 100х45 с дебелина около 5-6 мм, Допълнителните ламарини за захващане към купето са от 5 мм ламарина заварени с електоржен към П - образа, захванати от двете страни с по 2 болта 12мм 10,9 якост и един 8 мм който на снимките не се вижда защото го нямах но дупката е направена от горната страна между П - образа и лапата на тампона.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_172151.jpg
Прегледи:1
Размер:231.0 КБ
ID:6063505Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_172201.jpg
Прегледи:1
Размер:218.3 КБ
ID:6063506Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_172207.jpg
Прегледи:1
Размер:246.4 КБ
ID:6063507Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_191157.jpg
Прегледи:1
Размер:141.3 КБ
ID:6063508Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_191205.jpg
Прегледи:1
Размер:115.5 КБ
ID:6063509Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_191217.jpg
Прегледи:1
Размер:137.2 КБ
ID:6063510Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_191221.jpg
Прегледи:1
Размер:112.2 КБ
ID:6063511Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_191229.jpg
Прегледи:1
Размер:127.9 КБ
ID:6063512Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_191239.jpg
Прегледи:1
Размер:126.1 КБ
ID:6063513
    Поставяне на лебедката на П -образа и след лекия лифт с тампоните и се оказа че ще трябва да правя плоча от 5 мм ламарина и дистанциони Втулки 4 см между П -образа и плочата на лебедката. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_194330.jpg
Прегледи:1
Размер:137.1 КБ
ID:6063514 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_194335.jpg
Прегледи:1
Размер:150.2 КБ
ID:6063515
    Ето и лифта Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_201200.jpg
Прегледи:1
Размер:137.1 КБ
ID:6063516Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_201208.jpg
Прегледи:1
Размер:109.7 КБ
ID:6063517Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_201218.jpg
Прегледи:1
Размер:161.3 КБ
ID:6063518Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_201225.jpg
Прегледи:1
Размер:236.9 КБ
ID:6063519Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_201323.jpg
Прегледи:1
Размер:160.7 КБ
ID:6063520Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140720_201330.jpg
Прегледи:1
Размер:109.9 КБ
ID:6063521



    Идеята ми е Лебедката да е хваната да шасито и да няма нищо общо с купето за това ще сложа гума която ще уплътни дупката между купето и плочата на лебедката.

    Дюзата за отпред съм я поръчал от Неръждавейка Мисля че ще е по здрава от чугунената.

    Ми това е от днес

  • #2
    От: Монтаж на лебедка в Кабината Патрол К160

    Поздравления за начинанието , но виждам някои грешки при изпълнението . П-профила ми се струва малко ниско монтиран и при сгъване на моста , кардана може да удари в него . Трябва да има по още една планка от външната страна на рамата , а болтовете трябва да са в проходни втулки защото при стягане ще смачкат гредите . Освен това , тъй като тези болтове работят на срязване , е нужно да има рамо / шина / към задната част на гредата . Дистанционни втулки не слагай ,защото при дебелина на плочата 5 мм ще се изкриви самата плоча .
    По лесният начин за монтаж е като направиш две П-образни конзоли , два сряза през дъното на купето и ги заващаш с болтове към рамата . Върху конзолите монтираш с болтове плочата на лебедката , която ляга върху тунела или ако е нужно се врязва малко надолу . Отдолу на плочата под тунела пускаш два диагонала за спъване , защото там има голямо усукване.
    Имам тема във раздела на Нисан за монтажа на лебедка , разгледай я макар и за Y60 може да ти свърши работа
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • #3
      От: Монтаж на лебедка в Кабината Патрол К160

      Ми за втулките се бях сетил че като ги няма при стягане ще започне да мачка гредите но съм дупчил всичко на ръка от долу и не бях сигурен дали ще направя дупките прави а и с втулките трябва да пробия на ръка по голяма дупка а не искам да ги охлабвам допълнително!!!
      А знам че с П - образа през купето ще е по лесно и разглеждах темата за у60 но така по този начин купето и шасито стават на твърда връзка а нали има тъмпончета между купето и шасито които да обират поне някаква вибрация.А между П- профила и кардана има около 12 - 13 сантиметра съмнява ме този ресорен нисан да има чак такива ходове освен ако не се натовари от зад с товар.А спънка мисля да пусна допълнителна от плочата на лебедката до отзад някъде.
      А така без проходните втулки дали ще има проблем освен смачкването на шасито???

      Коментар


      • #4
        От: Монтаж на лебедка в Кабината Патрол К160

        Ето и Плочата и повдигането с 4 см над П - образа.
        Предните болтове за лебедката ще са по дълги и ще минат от долния П - образ до лебедката а в задния край ще умувам след като я монтирам на джипа.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140721_221153.jpg
Прегледи:1
Размер:122.3 КБ
ID:5600635Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140721_221157.jpg
Прегледи:1
Размер:111.1 КБ
ID:5600636Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140721_221204.jpg
Прегледи:1
Размер:93.3 КБ
ID:5600637

        Коментар


        • #5
          От: Монтаж на лебедка в Кабината Патрол К160

          Ето а и Дюзата Изработена от корава неръждавейка Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140812_222516.jpg
Прегледи:1
Размер:109.5 КБ
ID:5604698Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140812_222519.jpg
Прегледи:1
Размер:84.3 КБ
ID:5604700Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140812_222527.jpg
Прегледи:1
Размер:72.6 КБ
ID:5604701Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140812_222531.jpg
Прегледи:1
Размер:72.2 КБ
ID:5604702

          Коментар


          • #6
            От: Монтаж на лебедка в Кабината Патрол К160

            Първоначално публикуван от donovia Преглед на мнение
            Ето а и Дюзата Изработена от корава неръждавейка [ATTACH=CONFIG]732336[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]732338[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]732339[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]732340[/ATTACH]
            Колега, за да е "корава" дюзата, трябва да се термобработи при положение, че е мартензитна стоманата (серия 400).
            ***Prior Preparation Prevents Piss Poor Perrformance***

            Most sports require only one ball - real sports require two.

            Коментар


            • #7
              От: Монтаж на лебедка в Кабината Патрол К160

              Дюзата се прави от сив чугун точно за да не е "корава" , със неръждавейката ще имаш проблеми с триенето на въжето в дюзата - въжето ще се прокъсва много бързо , а при теглене под голям ъгъл лебедката ще се натоварва много повече заради увеличеното триене . Освен това отворът ти е малък - нужно е отвор и водеща тръба не по малко от 20 мм , защото пресукванията и мустаците , които неминуемо ще имаш ако си със стоманено въже , няма да могат да преминат през тръбата и отворът когато въжето се изтегля на ръка .
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • #8
                От: Монтаж на лебедка в Кабината Патрол К160

                Както каза и Живко ще имаш проблеми с тази дюза!Моите са от чугун отзад с резба за да може да се сменят при износване!Отпред на тръбата е голяма а отзад в купето на края е по малка!
                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                Коментар


                • #9
                  От: Монтаж на лебедка в Кабината Патрол К160

                  Във Сузуки-раздела имаше някъде темичка как един, иначе уважаван член на форума, си слага лебедка на Витарника.
                  След няколко намека от сорта на "Брат, ще те подведе това нещо, кекаво го правиш", последвани от отговори от типа "А, няма, няма, става и така", идва ред на "мамкамуипрасе, сгъна се ..."

                  Дюзата става и от правилния алуминий, сферографитния чугун като че ли е за предпочитане, подозирам, че и с неръждавейката ще стане, пък и се сменя лесно, та не е проблем.
                  Със захващането обаче не си прави майтап. Ще напънеш някъде по-яко и определено не е най-големия кеф, когато аха и да се извадиш и вместо това усетиш как се събират крепежите в точка и лебеда поеме по собствена траектория
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Монтаж на лебедка в Кабината Патрол К160

                    Стефчо , не че не става и от неръждавейка , ама като се окажеш на някой стръмен склон странично и трябва да се дръпнеш предницата на 90* и въжето почва да пращи и да къса нишки , тогава ти става едно кофти ...
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • #11
                      От: Монтаж на лебедка в Кабината Патрол К160

                      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                      Дюзата се прави от сив чугун точно за да не е "корава" , със неръждавейката ще имаш проблеми с триенето на въжето в дюзата - въжето ще се прокъсва много бързо , а при теглене под голям ъгъл лебедката ще се натоварва много повече заради увеличеното триене . Освен това отворът ти е малък - нужно е отвор и водеща тръба не по малко от 20 мм , защото пресукванията и мустаците , които неминуемо ще имаш ако си със стоманено въже , няма да могат да преминат през тръбата и отворът когато въжето се изтегля на ръка .
                      +1

                      Както е казал колегата- сив чугун, заради графита има антифрикционни свойства и може да се обработва механично.
                      ***Prior Preparation Prevents Piss Poor Perrformance***

                      Most sports require only one ball - real sports require two.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Монтаж на лебедка в Кабината Патрол К160

                        Предположих ча ако я направя от нещо много кораво и здраво за да не се яде и вкопава от въжето и при правилна изработка да е гладко като бебешко дупе въжето ще се пързаля и ще си влиза!
                        За вътрешната дупка не съм го мислил че ще е малка в Момента е 16 мм чертежа на дюзата съм го взел от колега от форума Стоянчо Францов той на уаза мисля че е с такава неми е споменал да има проблеми.
                        Така и така вече е готова след като монтирам всичко ще ви пиша става ли или не!!!

                        А има ли върянт да прережа и намаля оригиналният ролков водач на лебедката и да бъде монтиран пред дюзата за да помага при странични тегления???
                        Знам че ще изглежда малко странно но си мисля че при страничните дърпания ще помага супер много.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Монтаж на лебедка в Кабината Патрол К160

                          Първоначално публикуван от donovia Преглед на мнение
                          Предположих ча ако я направя от нещо много кораво и здраво за да не се яде и вкопава от въжето и при правилна изработка да е гладко като бебешко дупе въжето ще се пързаля и ще си влиза!
                          За вътрешната дупка не съм го мислил че ще е малка в Момента е 16 мм чертежа на дюзата съм го взел от колега от форума Стоянчо Францов той на уаза мисля че е с такава неми е споменал да има проблеми.
                          Така и така вече е готова след като монтирам всичко ще ви пиша става ли или не!!!

                          А има ли върянт да прережа и намаля оригиналният ролков водач на лебедката и да бъде монтиран пред дюзата за да помага при странични тегления???
                          Знам че ще изглежда малко странно но си мисля че при страничните дърпания ще помага супер много.

                          Пробвай кое как е в този вид, после според резултата.
                          Познавам тука един "младеж" (то всъщност 2/3 от форума го познават ) с алуминиева дюза на Гелендето, бая народ е извлачил през нея, държи си все още, така че износването не е чак толкова свиреп проблем. Иначе може да правиш каквото си искаш, но ми се струва, че ако наслагаш и водачите, губиш основното предимство на дюзата - компактността.
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Монтаж на лебедка в Кабината Патрол К160

                            Първоначално публикуван от donovia Преглед на мнение
                            Предположих ча ако я направя от нещо много кораво и здраво за да не се яде и вкопава от въжето и при правилна изработка да е гладко като бебешко дупе въжето ще се пързаля и ще си влиза!
                            За вътрешната дупка не съм го мислил че ще е малка в Момента е 16 мм чертежа на дюзата съм го взел от колега от форума Стоянчо Францов той на уаза мисля че е с такава неми е споменал да има проблеми.
                            Така и така вече е готова след като монтирам всичко ще ви пиша става ли или не!!!

                            А има ли върянт да прережа и намаля оригиналният ролков водач на лебедката и да бъде монтиран пред дюзата за да помага при странични тегления???
                            Знам че ще изглежда малко странно но си мисля че при страничните дърпания ще помага супер много.
                            Стоян Францов е със механична лебедка разположена отзад на джипа , при него няма пресуквания и мустаци затова 16 мм тръба е достатъчна . Имам достатъчно много хвърлени лебедки за да ти казвам това - лебедката трябва да е идеално центрирана спрямо водещата тръба , разстоянието от края на тръбата до барабана да е не по малко от метър и въпреки това въжето се се реди задоволително . От това не добро нареждане се кръстосва въжето и се получават премачквания и мустаци , които при 16 мм тръба и въже 10 мм не преминава през тръбата и дюзата . Като почнеш да развиваш с лебедката на ход , при достигане на мустака или врязаната част въжето почва да се навива обратно и става една весела картинка ... И това най често се случва когато теб ти се налага да се извадиш сам , а въжето се развива едва 10 метра ... И се почва едно удължаване с колани , след като излезеш пък трябва да си развиеш цялото въже , а то не иска да излезе и трябва на заден ход с тласъци , което пък на лебедката не се отразява никак добре ...
                            Няма никакъв смисъл да монтираш ролков водач пред дюзата - и двете си имат предимства и недостатъци . Ролковия водач има много по малко триене заради ролките , което от своя страна не тормози лебедката и за това се използва при ел лебедките със стоманено въже , недостатъка му е при странично дърпане прекалено много се пречупва въжето и след това там най често се къса . За да не се пречупва въжето диаметъра на ролката трябва да 10 пъти по голям от диаметъра на въжето , което няма как да стане при ролков водач . Затова се използва дюзата , която със формата си наподобява сектор от ролката и няма вече пречупване на въжето , а сивият чугун донякъде компенсира увеличеното триене . Затова дюзите най често се използват при мощни / механични / лебедки , а най правилното е лебедка със синтетично въже и чугунен или алуминиев водач или дюза .
                            Колкото до износването , първата ми дюза беше алуминиева със стоманено въже - цяла година по състезания със доста на брой лебедки , беше се износила много малко . Сега на ел лебедката съм със чугунена дюза - през нея има не по малко от 100 лебедки / 60 от които на Пловдивското състезание / и има леки следи от употреба .
                            Последно редактирано от Бакалов; 19-08-14, 14:08.
                            VEREYA MOTORSPORT TEAM

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X