Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terrano 2.7TDi, 3.0TDi или 2.4i на газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Terrano 2.7TDi, 3.0TDi или 2.4i на газ

    Здравейте колеги,
    Миналата година си продадох Ферозата, но установявам че без джип не става
    Та сега съм се насочил към Нисан Терано 2 къса база след 2000г. /моделът с целия фар ми харесва/ и първоначално търсех само вариантът 2.4 бензин с опция за газова уредба, но като чета тука взех да се замислям дали не е по добре дизелов вариант /тъй като бензиновият двигател комай бил от Форд и горял много на газ - над 15/100км/. А и този вариант с бензиновият двигател много по-рядко се среща. Ако ще е дизел пък гледам, че има два варианта 2.7 и 3.0 литрови, като 3-литровия го дават да е по икономичен и по-мощен /но откъм здравина и поддръжка не знам как стоят нещата/.
    Моля за съвет, кой е най-добрият вариант откъм разход /гориво, поддръжка/, здравина и кой какво поведение има на пътя и извън него.

    Поздрави
    HONDA Civic 1.5 vtec D15Z3
    Audi A3 1.9 tdi
    Opel Frontera B 2.2i

  • #2
    От: Terrano 2.7TDi, 3.0TDi или 2.4i на газ

    Колега,като гледам ти си стигнал сам до извода,че 2,7 превъзхожда всички изброени от теб варианти.
    Това е най-доброто!!!
    "NISAN TERRANO 2" 3.0 tdi 2003 г.
    0878739299

    Коментар


    • #3
      От: Terrano 2.7TDi, 3.0TDi или 2.4i на газ

      Първоначално публикуван от altuning Преглед на мнение
      ... Ако ще е дизел пък гледам, че има два варианта 2.7 и 3.0 литрови, като 3-литровия го дават да е по икономичен и по-мощен /но откъм здравина и поддръжка не знам как стоят нещата/.
      Моля за съвет, кой е най-добрият вариант откъм разход /гориво, поддръжка/, здравина и кой какво поведение има на пътя и извън него.

      Поздрави

      С две думи - 3,0 е доста по-скъп за поддръжка и с доста повече възможни проблем.

      2,7 е възможно най-здравата концепция - чугунени блок и глава, зъбни колела вместо ангренажен ремък или верига. Трудно убиваем. Е, тия по-новите имат дебитомер електронна ГНП и "умна дюза". Това са по-скъпите елементи, които евентуално могат да ти направят проблем. Но всичко останало е от "старата школа". Очаквай разход от 9-10/100 извънградско и 12/100 градско нафта. Достатъчно пъргав е за тази машинка.

      2,4i не е на Форд, а си е на Нисан. Не е по-лош от всеки бензинов мотор от тези години. Но няма здравината на 2,7 TDI. Случва се да страда от износване на колянов вал, основни и биелни лагери. След 2000 г. с среща доста по-рядко. Като го газфицираш е по-тромав от дизелите. Разход 11-12/100 извънградско и 15-17/100 градско. Смятай в левове спрямо дизела


      На тези машини основно се гледа състоянието на шасито. Качваш на канал и гледаш ръждите колко са му, особено в задната част. Другото е скорости, раздатка, диференциали - във всички режими да няма чукане, виене, стържене. По окачването - и да има някакво потропване, не е страшно. Всичко се намира
      Последно редактирано от bullet_pk; 10-07-14, 09:44.
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • #4
        От: Terrano 2.7TDi, 3.0TDi или 2.4i на газ

        Терано къса база 2,7 ТDI 125 кс. харчи 10-11/100 градско и 8-9/100 извънградско нафта при нормално каране (120 км/ч извънградско). Вече извън пътя на мото часове, в зависимост от трасето, това при условие че дюзи, подгревни свещи и дебитомер са в норма и се сипва читава нафта.

        Коментар


        • #5
          От: Terrano 2.7TDi, 3.0TDi или 2.4i на газ

          Най-хубавото нещо на Тераното е 2,7 TDI дизела...
          Тъй, двигателя - ясно, но гледай хубаво за ръждите, почни от предните калници че тръгват първи и ги няма.
          Най-елементарното правило за употреба на пълния член е да го слагаш отзад на извършителя на действието!

          Коментар


          • #6
            От: Terrano 2.7TDi, 3.0TDi или 2.4i на газ

            Първоначално публикуван от altuning Преглед на мнение
            Ако ще е дизел пък гледам, че има два варианта 2.7 и 3.0 литрови, като 3-литровия го дават да е по икономичен и по-мощен /но откъм здравина и поддръжка не знам как стоят нещата/.
            Моля за съвет, кой е най-добрият вариант откъм разход /гориво, поддръжка/, здравина и кой какво поведение има на пътя и извън него.

            Поздрави
            Трилитровата гад върви като за световно, харчи с литър-литър и нещо по-малко от 2.7...

            ...обаче...

            ...котка в чувал. Ако попаднеш на читав, направиш му профилактика и си го гледаш и караш както е редно, грижи са не чак толкова вероятни. Ама ключовото е "ако попаднеш на читав и после го гледаш както трябва", което си е чист късмет.

            2.7 няма тия грижи - чук без дръжка. Помпата не е електронна - електрическа е. Има няколко електрически клапани и датчици в него. Дебитомера струва под 200лв и кара като минимум 50000км, така че и това НЕ Е проблем. Обаче - с дюзи няма да имаш проблем никога, механични проблеми са ултра малко вероятни, а поддръжката се свежда до смяна на масло и филтри. Ако има грижи - те обикновено са по тоците или някой датчик. Моя се мие с парострйука наред и се кара юнашката - педала до метала. Никакви грижи. Само дебитомер съм сменил, и толкоз. Не че не бъзиках и други неща - ама от чисто любопитство и лигавщина.

            И ако 2.7 - силно желателно е да търсиш BOSCH, а не Zexel. Можеш да ги различиш по това дали са с маркучета (BOSCH) или метални тръбички (ZEXEL) между дюзите. Bosch-а просто е по-масов, дюзи, дебитомер, помпа, и т.н. по-лесно намираеми. МОже да се чипосва. Zexel-а не може, дебитомера му е по-скъп и по-трудно намираем, дюзите и те така. Случва да даде грижи с датчика на колянов вал, но пък не е сериозен - нов струва 130-150лв., смена се, и в следващите 200000км не го мислиш повече.


            Както вече ти казаха - гледай за ръжди. Само това е непоправимо, ако са в голямо количество. За тая цел, понеже с 2.7 двигателя проблеми са малко вероятни- спокойно можеш да търсиш екземпляр от Италия. Моя намаше точица ръжда като го купих.

            и... понеже имам и Фероза, от сега знам че тераното ще ти хареса доста.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X