Чудя се кой вариант на Терано е по-добре, 'стар' или 'нов', като имам предвид периодите до 2000г и след 2000г, дизел?
Попрочетох тук, поговорих и с разни хора и оставам с впечатление, че 'старите' с чугунена глава са по-надеждни от 'новите' с алуминиева. Или пък че след 2000г има проблеми с таблото - гасне и иди разбери от какво е.
Може ли някой с думи прости да обясни какво е новото в 'новото' от гледна точка на надеждността и возията да речем?
От много време се замислям да си взема един автомобил за мъжка кола 98-99 набор, от времето когато не ги правеха много сложни, но пък достатъчно корави, и вместо да се занимавам с кашкавалените кошници от новия век да си карам здрава кола. Спрял съм се на Терано, но се чудя, 'ново' или 'старо', т.е. 2000-2001 или 1997-1999г? Уточнявам, става дума за 99% каране по асфалт в града.
Попрочетох тук, поговорих и с разни хора и оставам с впечатление, че 'старите' с чугунена глава са по-надеждни от 'новите' с алуминиева. Или пък че след 2000г има проблеми с таблото - гасне и иди разбери от какво е.
Може ли някой с думи прости да обясни какво е новото в 'новото' от гледна точка на надеждността и возията да речем?
От много време се замислям да си взема един автомобил за мъжка кола 98-99 набор, от времето когато не ги правеха много сложни, но пък достатъчно корави, и вместо да се занимавам с кашкавалените кошници от новия век да си карам здрава кола. Спрял съм се на Терано, но се чудя, 'ново' или 'старо', т.е. 2000-2001 или 1997-1999г? Уточнявам, става дума за 99% каране по асфалт в града.
Коментар