Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано - старо или ново?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Терано - старо или ново?

    Чудя се кой вариант на Терано е по-добре, 'стар' или 'нов', като имам предвид периодите до 2000г и след 2000г, дизел?

    Попрочетох тук, поговорих и с разни хора и оставам с впечатление, че 'старите' с чугунена глава са по-надеждни от 'новите' с алуминиева. Или пък че след 2000г има проблеми с таблото - гасне и иди разбери от какво е.

    Може ли някой с думи прости да обясни какво е новото в 'новото' от гледна точка на надеждността и возията да речем?


    От много време се замислям да си взема един автомобил за мъжка кола 98-99 набор, от времето когато не ги правеха много сложни, но пък достатъчно корави, и вместо да се занимавам с кашкавалените кошници от новия век да си карам здрава кола. Спрял съм се на Терано, но се чудя, 'ново' или 'старо', т.е. 2000-2001 или 1997-1999г? Уточнявам, става дума за 99% каране по асфалт в града.

  • #2
    От: Терано - старо или ново?

    Което намериш в по-добро състояние и с по-малко ръжди отдолу. Двигателя 2,7 ТДИ е същия от 1997 г. до края с минимални разлики в електрониката. Виж вече 3,0 комънрейл този с алуминиевата глава с доста повече проблеми.

    Относно надеждност и возия - след 1994 г. почти нямат разлики. При по-новите има повече шанс да намериш по-запазено и по-малко изгнило.
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • #3
      От: Терано - старо или ново?

      Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
      Което намериш в по-добро състояние и с по-малко ръжди отдолу. Двигателя 2,7 ТДИ е същия от 1997 г. до края с минимални разлики в електрониката. Виж вече 3,0 комънрейл този с алуминиевата глава с доста повече проблеми.

      Относно надеждност и возия - след 1994 г. почти нямат разлики. При по-новите има повече шанс да намериш по-запазено и по-малко изгнило.
      Абсолютно вярно.Само да допълня разликата в предната маска и някои дреболии по интериора.

      Коментар


      • #4
        От: Терано - старо или ново?

        Аха. Аз явно бях някак неправилно разбрал, че един и същи двигател 2.7 до едно време е с чугунена, а после в по-новите години с алуминиева глава, а то явно е ставало дума за 3.0 двигателя.

        Значи по-нова с идеята да е имало по-малко време да я работи ръждата и по-малко части на които 'да им е дошло времето' заради навъртени годинки.

        Коментар


        • #5
          От: Терано - старо или ново?

          Първоначално публикуван от ls1 Преглед на мнение
          Чудя се кой вариант на Терано е по-добре, 'стар' или 'нов', като имам предвид периодите до 2000г и след 2000г, дизел?

          Попрочетох тук, поговорих и с разни хора и оставам с впечатление, че 'старите' с чугунена глава са по-надеждни от 'новите' с алуминиева. Или пък че след 2000г има проблеми с таблото - гасне и иди разбери от какво е.

          Може ли някой с думи прости да обясни какво е новото в 'новото' от гледна точка на надеждността и возията да речем?


          От много време се замислям да си взема един автомобил за мъжка кола 98-99 набор, от времето когато не ги правеха много сложни, но пък достатъчно корави, и вместо да се занимавам с кашкавалените кошници от новия век да си карам здрава кола. Спрял съм се на Терано, но се чудя, 'ново' или 'старо', т.е. 2000-2001 или 1997-1999г? Уточнявам, става дума за 99% каране по асфалт в града.
          Разликите в Терано преди и след 2000г. са малко в ламарините и малко в интериора (включително въпросното табло). Мотора с чугунена глава го има и преди и след 2000г. само трилитровия дизел го има след 2000г. И да - проблемен е. Не е задължително и ти да имаш проблем с него, но е много по-вероятно трилитровия да направи проблем, в сравнение с 2.7.

          Пак казвам - разликата между 2.7 преди и след 2000г е в екстериора, интериора и таблото. Другото им е еднакво до последното болтче.

          Проблема с таблото не е "иди разбери от какво е" - знае се от какво е. Самото табло е калпаво - имало е акция за гаранционна смяна навремето по случая. Понякога подлежи на ремонт, друг път - не.

          Нова-стара - важно е състоянието. Купи си 2.7 от преди 2000г. от Италия да речем, и може да е с по-малко ръжди от немско след 2000г, или дори да няма хич. Послед тук преди да започнеш да го караш му правиш една хубава антикорозионна обработка отдолу, подновявайки я преди всяка зима, и ще го караш дълго и безпроблемно.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            От: Терано - старо или ново?

            А как са реалните разходи на гориво на двата вида автомобили, 2.7 "стар" и 3.0 "нов" интересно ми е да чуя реални данни за разхода?
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #7
              От: Терано - старо или ново?

              Лошото е, че искам ей такава фаца



              а това много ми стеснява избора. Да видим откъде ще я изровя тая кола.

              Коментар


              • #8
                От: Терано - старо или ново?

                Първоначално публикуван от ls1 Преглед на мнение
                Лошото е, че искам ей такава фаца



                а това много ми стеснява избора. Да видим откъде ще я изровя тая кола.
                Точно тая фаца е на Форд Маверик 1997-1999 г., което е абсолютно същото като Тераното. На Терано също я има, но не е с толкова агресивна и хромирана решетка

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1060512.jpg
Прегледи:1
Размер:129.7 КБ
ID:5592828


                Не гледай толкова каква му е маската отпред, а колко е запазено и колко са му ръждите отдолу. Ще се набуташ с някой ръждилник с лъскава решетка и ще съжаляваш после
                Nissan Terrano 2,7 TDI

                Коментар


                • #9
                  От: Терано - старо или ново?

                  Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                  А как са реалните разходи на гориво на двата вида автомобили, 2.7 "стар" и 3.0 "нов" интересно ми е да чуя реални данни за разхода?
                  Между литър и литър и половина надолу в полза на 3.0.

                  2.7 градско на къси разстояния - между 10.5 и 12.5. Извън мого зависи от тежестта на крака върху педала на газта - между 8 и 14.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Терано - старо или ново?

                    Аз в случая под 'фаца' имам предвид комбинацията от пожарно червено, черно и хром, която ми е любима от край време. А кръга ми се стеснява точно защото искам и да е читаво. Може би накрая искам не искам ще трябва да направя компромис и да взема бордо терано и да намеря огледала и решетка да подменя.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X