Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пак за гасящото редукторче на помпата на 3.3 турбодизел ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пак за гасящото редукторче на помпата на 3.3 турбодизел ?

    Вероятно знаете този мисля повсеместен проблем.Когато гасиш,моторчето не прави оборот и не спира,а върти постоянно.Прилича като на моторче на чистачка.Някои слагат жило,и гасят с жилото.Въпроса е,че някой намекна,че това моторче участва и при паленето,като обогатява сместа.Не знам дали е така.Изключил съм го от куплунга,където отиват удивително много жици към него.Започна да пали трудно.Някой посъветва да се презапои платката която е до десният акумулатор.Интересно,че имам още един такъв джип,и той е направен с жило,тоест и при него е бил този проблем.Възможно ли е тази платка,чрез този куплунг да командва свещите ? знаем че свещите три по три работят в първите секунди "вързани накъсо" ако това е точният термин.
    Защо отиват толкова много проводници към това двигателче ? Възможно ли е,това че съм го разкачил да е причина за трудно палене дори сега когато не е студено?

  • #2
    От: Пак за гасящото редукторче на помпата на 3.3 турбодизел ?

    Моторчето има 3 положепия за това има толкоз жици до него.

    1 положение като дадеш контакт и то отива в крайно положени подава на помпата повече гориво за да можеш да запалиш по лесно.
    2 положение след като си запалил и и позагреее малко връща на средата в норбално работно положение.
    3 Като огасиш ат ключа и то се връща за да може да огасне.

    Разгледай тук - http://nissandiesel.dyndns.org/viewt...er=asc&start=0

    Коментар


    • #3
      От: Пак за гасящото редукторче на помпата на 3.3 турбодизел ?

      Смяташ ли че проблема не е в платката а в контактните пътечки в редуктора на моторчето ?

      Коментар


      • #4
        От: Пак за гасящото редукторче на помпата на 3.3 турбодизел ?

        АЗ моето съм го свалил да го ремонтирам но нещо неми остава време а проблема дойде от платката едно реле което оправлява моторчето ми беше залепнало и ми точеше акумулаторите и така се запознах с DPC модула и моторчето но още нищо не съм разглобявал само съм ги свалил.
        Но в този линк има как да изпробваш и моторчето и платката и да откриеш от къде идва проблема.

        Коментар


        • #5
          От: Пак за гасящото редукторче на помпата на 3.3 турбодизел ?

          Преди малко разглобих моторчето за ревизия и всичко си му е наред зъбни колела и всички само дето една жица на самото моторче бе прекъсната и не е стигало ток до него за да върти.
          В следствие от скъсания кабел релето което стои на платката е било с постоянно на контакт и за това е залепило и се е прецакало това останових утре ако ми остане време ще сменя релето и ще изпробвам и евентуално чак тогава ще слагам на джипа да видя пък тогава дали ще има разлика.

          Коментар


          • #6
            От: Пак за гасящото редукторче на помпата на 3.3 турбодизел ?

            Първоначално публикуван от Galcho Преглед на мнение
            Преди малко разглобих моторчето за ревизия и всичко си му е наред зъбни колела и всички само дето една жица на самото моторче бе прекъсната и не е стигало ток до него за да върти.
            В следствие от скъсания кабел релето което стои на платката е било с постоянно на контакт и за това е залепило и се е прецакало това останових утре ако ми остане време ще сменя релето и ще изпробвам и евентуално чак тогава ще слагам на джипа да видя пък тогава дали ще има разлика.

            Моето при гасене почва да върти постоянно,не спира.А това реле което ще търсиш,стандартно ли е,намира ли се,тоест ?

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X