Вероятно знаете този мисля повсеместен проблем.Когато гасиш,моторчето не прави оборот и не спира,а върти постоянно.Прилича като на моторче на чистачка.Някои слагат жило,и гасят с жилото.Въпроса е,че някой намекна,че това моторче участва и при паленето,като обогатява сместа.Не знам дали е така.Изключил съм го от куплунга,където отиват удивително много жици към него.Започна да пали трудно.Някой посъветва да се презапои платката която е до десният акумулатор.Интересно,че имам още един такъв джип,и той е направен с жило,тоест и при него е бил този проблем.Възможно ли е тази платка,чрез този куплунг да командва свещите ? знаем че свещите три по три работят в първите секунди "вързани накъсо" ако това е точният термин.
Защо отиват толкова много проводници към това двигателче ? Възможно ли е,това че съм го разкачил да е причина за трудно палене дори сега когато не е студено?
Защо отиват толкова много проводници към това двигателче ? Възможно ли е,това че съм го разкачил да е причина за трудно палене дори сега когато не е студено?
Коментар