Днес отхвърлих малко работа по рамката на която ще легне ламарината за затваряне на купето. Но реших, че ще я преправям тези дни, защото мисля да оставя отвор на гърба, който едва ли ще бъде използваем за гледане при заден ход при положение, че радиатора ще е на X-a на клетката, но все пак ще влиза малко светлина в купето. Ще използвам плексиглас на отвора.
Life Begins Where The Road Ends.
Nissan Patrol Y60 GR RD28T
0889 9две 99 55 Иво
За да е двупосочна ти трябва система от ролки с които да смениш посоката . По лесният вариант е зад дясната седалка , точно зад нея и режеш прозорец със водач и имаш възможност за дърпане назад през макара . За механична лебедка ти трябва КОМ , но скоростната или раздатъчна кутия на RD28T няма предвиден технологичен прозорец . Резервоара го правиш с размери 100Х500Х1000 и го залепяш плътно за задния Х на клетката , над него монтираш радиатора за да ти остане място отзад за резервната гума и сандък за инструменти . 35-ците ще ти опират във подкалниците отзад при пълно "разчекване" , отпред няма проблеми но бързо си заминават накрайниците на кормилната щанга . Има още много неща ама няма да ми стигне цяла нощ писане ...
Какво трофи ще караш - хард или софт , щото ако е хард рязането ти е малко и ще трябват доста тръби ...
Лебедката ще я измисля, но малко ме притеснява изработката на новия резервоар. Има ли нещо по особено около нея. Всякаква информация би ми била полезна.
Life Begins Where The Road Ends.
Nissan Patrol Y60 GR RD28T
0889 9две 99 55 Иво
Лебедката ще я измисля, но малко ме притеснява изработката на новия резервоар.
Ако можеш да заваряваш неръждавейка да те светна най-лесния начин?
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Дизела не гърми, споко
Отиваш в близкия магазин за кухненско одорудване и отнасяш две тави или канти за сладолед и си ти
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Нали имаш предвид планките в който се удрят буферните тампони? Днес гледах и единствено те ми се виждат близко до амовете.
Същите - махаш им задния край.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Ще ми е за първи път неръждавейка. Mай не е много добре да се уча на резервоар.
Тънката неръждавейка криви и измята при заваряване с телоподаващо , а по дебелата пък е тежка ... Въпроса е друг - що ти е резервоар от неръждавейка , да няма да пенсионираш състезателен джип с тоя резервоар ... Взимаш ламарина 0.8 мм , на абкант да ти направят точни огъвки , на гилотината две страници по размер увеличен с по 5 мм от всяка страна , две надупчени прегради вътре за да не се плиска горивото и си ти . Изваждаш оригиналната сонда на Патрулският резервоар , удължаваш смукателната тръба и тела на поплавъка , заваряш и тръбичка за отдушник на фланеца , отвор със фланец от ламарина и монтираш сондата . Така ще имаш показания на таблото само че вместо 95 л ще са 50 л . После пълниш с вода за проба и заваряш "лейката" докато спре да тече ...
Светни мен че все не ми се получава търговският вид на резервоарите
Е писах де, писах
Пост 21
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Тва го знам , рекох че си измислил начина да заваряш тънка неръждавейка със телчарката ...
Ми да, на виг (моето е 3в1 на дел)
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Струва ми се че много профили си сложил за преградната стена , стигаше два накръст да държат ламарината да не дрънчи . Изрежи още от сега по цялата широчина отвор поне 20 см плътно до задната част на профила дето си го заварил на пода . Оттам ще минат тръбите на радиатора и двете тръби на Х-са които трябва да завариш върху планки на горната част на рамата . След като свършиш със всичко този отвор го затваряш с ламарина защото през него се всмуква кал , листа , трева и др , лепи на радиатора и ще прегрееш
Коментар