Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем при работа на двигателя-Nissan Patrol

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем при работа на двигателя-Nissan Patrol

    Nissan Patrol Y60 2.8GR 1989г.

    Здравейте,
    От известно време при първоначално палене се забелязва неправилна работа на мотора.
    След подгряване двигателя,запалването става след може би половин оборот завъртане на стартера дори
    при температури от -10/-15 градуса,мотора пали на четвърт,но не работи равномерно а тресе около 5/6мин. след което вдига оборотите до нормалните и се изчиства!Започва да работи както трябва.
    Какво би могло да му е имайки в предвид това,че преди месец посетих последния "стар майстор-дизелджия",който абсолютно нищо не останови освен това,че свали дюзите за преглед на налягането им и
    нищо повече.Дюзите перфектно работят,нови свещи и това е,но джипа продължава да е на това положение.Искам да допълня,че това е при всяко палене след покой на мотора от час/два бе значение лято или зима.
    Ще се радвам да споделите мнения по темата.

  • #2
    От: Проблем при работа на двигателя-Nissan Patrol

    Въздух в горивото?

    Коментар


    • #3
      От: Проблем при работа на двигателя-Nissan Patrol

      Това е като диагноза по телефона малко ... припушва ли бяло първоначално когато тресе ? Макар и с нови свещи е достатъчно една да не подгрява както трябва и мотора почва да работи неравномерно . По принцип доста нещо могат да да доведат до неравномерна работа при студен двигател - разлика в компресията на различните цилиндри повече от 5 атм , износени и вкопани клапани , омекнали или не работещи хидрокомпенсатори . Тресенето на двигателя студен показва , че 1 или повече от цилиндрите не работят правилно . Като за начало провери дали има нормално захранване на шините на свещите , защото понякога контактите на релетата нагарят и тока преминаващ през тях е слаб . След това тока е ОК свали свещите и провери една по една директно на акумулатор дали нагрява цялата свещ . Може и да измериш компресията на цилиндрите за да какво е положението вътре
      VEREYA MOTORSPORT TEAM

      Коментар


      • #4
        От: Проблем при работа на двигателя-Nissan Patrol

        Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
        Това е като диагноза по телефона малко ... припушва ли бяло първоначално когато тресе ? Макар и с нови свещи е достатъчно една да не подгрява както трябва и мотора почва да работи неравномерно . По принцип доста нещо могат да да доведат до неравномерна работа при студен двигател - разлика в компресията на различните цилиндри повече от 5 атм , износени и вкопани клапани , омекнали или не работещи хидрокомпенсатори . Тресенето на двигателя студен показва , че 1 или повече от цилиндрите не работят правилно . Като за начало провери дали има нормално захранване на шините на свещите , защото понякога контактите на релетата нагарят и тока преминаващ през тях е слаб . След това тока е ОК свали свещите и провери една по една директно на акумулатор дали нагрява цялата свещ . Може и да измериш компресията на цилиндрите за да какво е положението вътре
        споделям мнението за свещите

        Коментар


        • #5
          От: Проблем при работа на двигателя-Nissan Patrol

          Проверете дали работи подгрева след като запали студен.
          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

          Коментар


          • #6
            От: Проблем при работа на двигателя-Nissan Patrol

            Като за начало си провери свещите после компресията и накрая но не на последно място смени бензиностанцията.
            Opel frontera 2.4i

            Коментар


            • #7
              От: Проблем при работа на двигателя-Nissan Patrol

              Майстора дизелжия да си смени професията.
              На тоя баш мотор 99.85234% е от това че не е запалил и 6те цилиндъра от раз.
              И/или не работят повдигачите като хората.

              ПП А ако някой автомонтьор разбирач със златни ръце е пипал подгрева 99.99999% го е осрал. Щото не знаят как работи. Секви корифеи съм чувал как след първоначалния подгрев после работели само задните три свещи
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #8
                От: Проблем при работа на двигателя-Nissan Patrol

                Каква трябва да бъде нормалната компресия в цилиндрите?

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем при работа на двигателя-Nissan Patrol

                  Когато се дам на контакт и преди да завъртя на стартер,какво трябва да е напрежението
                  по голямата шина следователно и на малката шина?
                  Когато мотора запали,какво трябва да е напрежението на голямата и на малката шина?
                  Свещите ги свалих,подадох им захранване и на всяка една свещ върха почервенява.
                  Всяка свещ изглеждаше добре,без почерняло и нагоряло,дори бяха с цвят на метал!NJK-на 9месеца са.
                  Какво друго да проверя?Компресията е в нормите,свещи здрави??
                  Напрежението по голямата шина когато дам на контакт е 12V а на малката шина е 4V!
                  Когато запаля мотора напрежението на малката шина е 12V а на голямата става на 4V.
                  Така ли трябва да е?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем при работа на двигателя-Nissan Patrol

                    При подаване на контакт на голямата шина трябва да имаш 12 В , на малката идва минус тоест 0 В . Релетата са две и отначало през едното реле се подава 12+ а през другото на малката идва минус . След известно време първото реле отпада и прекъсва 12+ , тогава второто реле превключва и почва да подава 12+ към малката шина , през трите двуполюсни свещи на 4 5 и 6 цилиндър по голямата шина напрежението се подава към свещите на 1 2 и 3 които са на маса . По тази схема вече всички свещи стават последователно вързани и напрежението е 6 В .
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем при работа на двигателя-Nissan Patrol

                      Бакалов,
                      тел.за контакт на лични.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем при работа на двигателя-Nissan Patrol

                        Свещи нови,напрежение по шините ОК,компресия ОК,акомулатор нов,държи налагане и пак 4-5мин след палене тресе???
                        Очаквам мнения и предложения.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем при работа на двигателя-Nissan Patrol

                          За повдигачите видя ли какво съм писал.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем при работа на двигателя-Nissan Patrol

                            Колега имам същия двигател,и като го запаля студен пуши черно яко и тресе,след 1-2минути се оправя,при теб пуши ли и?
                            Колега turtey как се регулира подгрева,ако може да обясниш малко

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем при работа на двигателя-Nissan Patrol

                              На руски е Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ннннн.jpg
Прегледи:1
Размер:173.6 КБ
ID:5620388

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X