Здравейте,
имам питане относно подмяна на ръчна скоростна кутия към автоматична.
Много съм доволен от джипката, но ми писна от тези ръчни скорости. Адски ме уморяват,
когато карам из града, а не ми се иска да продавам колата само заради това, защото съм я взел чисто нова
от магазина, не ми е създавала никакви проблеми, познавам си я, но просто ръчни скорости на такава голяма кола
повече не искам да виждам. Въпреки митовете, че ръчните скорости на Патфайндърите и Наварите били с кекави съединители,
този все още не е тръгнал да буксува, а е на 135 000км, но просто е адски неудобно с ръчката.
Понеже не разбирам, дали някой може да обясни какво горе-долу /освен самата автоматична кутия и модула и за управление/ би било необходимо, за да се
присади на мястото на ръчната? Дали изобщо ще съвпадне на мястото на ръчната.
Още едно нещо, което мисля, че ще е нужно е радиатор за охлаждането и, който при нисаните с автомат сигурно е комбиниран в едно с водния, но не съм сигурен.
Това е накратко питането ми.
имам питане относно подмяна на ръчна скоростна кутия към автоматична.
Много съм доволен от джипката, но ми писна от тези ръчни скорости. Адски ме уморяват,
когато карам из града, а не ми се иска да продавам колата само заради това, защото съм я взел чисто нова
от магазина, не ми е създавала никакви проблеми, познавам си я, но просто ръчни скорости на такава голяма кола
повече не искам да виждам. Въпреки митовете, че ръчните скорости на Патфайндърите и Наварите били с кекави съединители,
този все още не е тръгнал да буксува, а е на 135 000км, но просто е адски неудобно с ръчката.
Понеже не разбирам, дали някой може да обясни какво горе-долу /освен самата автоматична кутия и модула и за управление/ би било необходимо, за да се
присади на мястото на ръчната? Дали изобщо ще съвпадне на мястото на ръчната.
Още едно нещо, което мисля, че ще е нужно е радиатор за охлаждането и, който при нисаните с автомат сигурно е комбиниран в едно с водния, но не съм сигурен.
Това е накратко питането ми.