Здравейте,отново проблем тераното губи педала на гъста когато е студен двигателя ,изписва грешка code 95 turbo pressure.Като позагрее се оправя,трия грешката но пак се появява.Може ли да ме насочите къде да търся проблема?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с тераното 2.7 тди
Свий
X
-
От: Проблем с тераното 2.7 тди
Първоначално публикуван от kotata75 Преглед на мнениеЗдравейте,отново проблем тераното губи педала на гъста когато е студен двигателя ,изписва грешка code 95 turbo pressure.Като позагрее се оправя,трия грешката но пак се появява.Може ли да ме насочите къде да търся проблема?
-
От: Проблем с тераното 2.7 тди
Да не би температурен датчик с некоректна информация да лъже компа и той да дозира грешни пропорции на горивната смес?
Тогава е нормално при загряване да се оправят нещата/явно като загрее и температурно нещата си идват на мястото според дозировките по грешните данни от датчика/...NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Проблем с тераното 2.7 тди
Помпата съм я сменял миналата година а това взе да го прави преди един месец.Как мога да замеря температурният датчик,за този до термостата става въпрос?Да уточня помпата не е отваряна свалена е от друго терано и качена на моето.
Коментар
-
От: Проблем с тераното 2.7 тди
Няма какво да се занимаваш да мериш - на тия картинки има колко е Т на ДВГ. Сравняваш с часовника на таблото и виждаш дали е ОК. Друг е въпроса, че тая грешка е странна и поставя под съмнение всички данни по горе. Направи диагностика с друг скенер.
Коментар
-
От: Проблем с тераното 2.7 тди
Здравейте отново пак се появи като застудя проблема с отрязването на педала или по точно влизане в авариен режим?Цяло лято нямаше проблем но сега пак започна но този път и като загрее го прави проблема.Ако се мръдне помпата в предварение или закъснение дали ще се оправи или трябва да се регулира цикловата порция?Ето снимки от теста
Коментар
-
От: Проблем с тераното 2.7 тди
"trottle V" трябва да е пропорционално на това колко си натиснал педала. Тоест при отпуснат педал да е нула, а при натриснат до край да е 5, или близо до тия стойности. И като натискаш педала трябва да се увеличава в зависимост от това колко си го натиснал.
Направи филмче на тия часовници и какво става като натискаш педала.
Airflow 2.59 волта при празен ход ми се чини много. Може и да бъркам, но мисля че трябваше да е около 2V. Като гледам че и педала за газта е 0.38 (а май трябваше да е съвсем нула), да не би да има някакъв проблем с масата на компютъра....Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар