проблема е че свети чек лампата и повече от 2700 оборота не може да вдигне.Карах го в нисан сервиза в Пловдив но не можаха да открият точно грешката казаха че е някъде в горивната система.Сега съм закарал в друг сервиз там ми казаха че може би е ГНП то и ремонта му е 1500 лв. Въпроса ми е дали може проблема да е от нещо по евтино от ГНП то.Благодаря предварително за дадените отговори.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
НИСАН ТЕРАНО 3.000 2005г проблем
Свий
X
-
От: НИСАН ТЕРАНО 3.000 2005г проблем
Първоначално публикуван от toma8008 Преглед на мнение... Въпроса ми е ...
-
От: НИСАН ТЕРАНО 3.000 2005г проблем
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеВъпроса ви е меко казано наивен! Щом свети чека има записана грешка в компа. Тряваше най малко да я кажете тук, за да ви се даде съвет!то за съвет никога не е късно джшпа още е в сервиза без нищо конкретно да са ми казали
Коментар
-
От: НИСАН ТЕРАНО 3.000 2005г проблем
Първоначално публикуван от toma8008 Преглед на мнението за съвет никога не е късно джшпа още е в сервиза без нищо конкретно да са ми казали
Виждам че и в първия пост си писал, че майсторите казали "може би е ГНП", ами най-лесно ще си решиш проблема като намериш сервиз където да ти прочетат грешките и да ти дадат конкретните им номера, които да напишеш тук и после вече да се умува.С тази информация която си написал няма как някой да ти помогне.
Успех!Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
Daihatsu Feroza F300 1.6 16V
Коментар
-
От: НИСАН ТЕРАНО 3.000 2005г проблем
То и на мен "майсторите" ми казаха да си сменя дебитомера и умната дюза...ама накрая се оказа просто подпушена горивна система!
Така, че...пак опира всичко до диагностика и то до тълкувание и правилно разсъждение от какво може да е проблема.Дори според мен трябва да се започне с простите причини, като се елиминират една по една и чак тогава ако не се оправят нещата да се търси проблема в по-сложни неща като...ГНП например...
Най-вече не бързай да предприемаш някакви скъпо струващи мерки,че има голяма вероятност и да си дадеш парите на вятъраNISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: НИСАН ТЕРАНО 3.000 2005г проблем
Първоначално публикуван от D. Bibov Преглед на мнениеКолега, защо не пробваш първо с горивния филтър? Ако не си го сменял разбира се
Коментар
-
От: НИСАН ТЕРАНО 3.000 2005г проблем
Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнениеТо и на мен "майсторите" ми казаха да си сменя дебитомера и умната дюза...ама накрая се оказа просто подпушена горивна система!
Така, че...пак опира всичко до диагностика и то до тълкувание и правилно разсъждение от какво може да е проблема.Дори според мен трябва да се започне с простите причини, като се елиминират една по една и чак тогава ако не се оправят нещата да се търси проблема в по-сложни неща като...ГНП например...
Най-вече не бързай да предприемаш някакви скъпо струващи мерки,че има голяма вероятност и да си дадеш парите на вятъра.Май избързах със свалянето на гнп ама то виче свърши
Коментар
-
-
От: НИСАН ТЕРАНО 3.000 2005г проблем
Здравейте, да споделя и аз малко личен опит. Есента имах същият проблем с тераното. Светна чека докато бях на почивка в Банско и ходих на диагностика при Андро в София. Грешката беше "момент на впръскване". После последва сваляне на помпата ремонт и качване. Всичко това ми го правиха във Варна. От тогава съм минал към 2000км и проблеми няма. Така, че колега не мъчи колата няма да се оправи сама ами действай. Ремонта си е цифра , но няма как, просто тези помпи са кофти.
Коментар
-
От: НИСАН ТЕРАНО 3.000 2005г проблем
Първоначално публикуван от stoycho_y Преглед на мнениеЗдравейте, да споделя и аз малко личен опит. Есента имах същият проблем с тераното. Светна чека докато бях на почивка в Банско и ходих на диагностика при Андро в София. Грешката беше "момент на впръскване". После последва сваляне на помпата ремонт и качване. Всичко това ми го правиха във Варна. От тогава съм минал към 2000км и проблеми няма. Така, че колега не мъчи колата няма да се оправи сама ами действай. Ремонта си е цифра , но няма как, просто тези помпи са кофти.
Коментар
-
От: НИСАН ТЕРАНО 3.000 2005г проблем
Аз от горчивият си опит, който придобих и от изчетеното в нета по въпроса останах с впечатление, че при проблем с електрониката колата не пали изобщо. При теб доколкото чета пали и върви, но влиза в авариен режим. При мен проблема беше в задрало авансаторно бутало в помпата и никакъв проблем в електрониката. За тези помпи из нета има писано с тонове /сигурно защото са много хубави/. И все пак не разбрахме при теб каква е записаната грешка?
Коментар
-
От: НИСАН ТЕРАНО 3.000 2005г проблем
Първоначално публикуван от stoycho_y Преглед на мнениеАз от горчивият си опит, който придобих и от изчетеното в нета по въпроса останах с впечатление, че при проблем с електрониката колата не пали изобщо. При теб доколкото чета пали и върви, но влиза в авариен режим. При мен проблема беше в задрало авансаторно бутало в помпата и никакъв проблем в електрониката. За тези помпи из нета има писано с тонове /сигурно защото са много хубави/. И все пак не разбрахме при теб каква е записаната грешка?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар