Здравейте,
Имам проблем с моя Нисан Серена и се надявам да ми помогнете с идеи.Благодаря.
Историята - тръгваме от Варна към Девня и точно когато слязохме от магистралата колата започна да загрява и парното спря да духа топло.Докато стигнем до къщата беше вече на 3-4 мм от червения сектор.Когато я изгасих и слязох видях голяма красива локва антифриз точно под радиатора.Долната половина на радиатора беше омазана с антифриз, всичко останало по колата беше сухо.С тъст ми свалихме радиатора, надухме го и се оказа спукан.
Купих радиатор, втора употреба, здрав.Купих и нов термостат.Монтирахме всичко напълних с антифриз и запалих.След около 15 минути работа на място и една обиколка от 500-600 метра Нисана пак загря - 4-5 мм от червената зона, радиатора студен, маркучите като цяло студени, но съвсем близо до двигателя горещи и парно няма.Набедихме водната помпа.С триста зора и почти толкова псувни я свалих само за да установя че изглежда като нова.
И толкова.Смятам да сложа стария термостат (пробван-работи) и да пробвам с него.Случвало ми се е нови части да са скапани.Смятам да проверя и маркучите за запушване макар че те са с 30-40 милиметра диаметър и не ми се вярва така да се затапят.И това са ми идеите.
Ще се радвам някой да даде някоя по-добра идея.Серената е бензинова, 1.6.
Ще се опитам да кача и схемата на охлаждане.
4. Engine cooling and lubrication.PDF 1.pdf
Имам проблем с моя Нисан Серена и се надявам да ми помогнете с идеи.Благодаря.
Историята - тръгваме от Варна към Девня и точно когато слязохме от магистралата колата започна да загрява и парното спря да духа топло.Докато стигнем до къщата беше вече на 3-4 мм от червения сектор.Когато я изгасих и слязох видях голяма красива локва антифриз точно под радиатора.Долната половина на радиатора беше омазана с антифриз, всичко останало по колата беше сухо.С тъст ми свалихме радиатора, надухме го и се оказа спукан.
Купих радиатор, втора употреба, здрав.Купих и нов термостат.Монтирахме всичко напълних с антифриз и запалих.След около 15 минути работа на място и една обиколка от 500-600 метра Нисана пак загря - 4-5 мм от червената зона, радиатора студен, маркучите като цяло студени, но съвсем близо до двигателя горещи и парно няма.Набедихме водната помпа.С триста зора и почти толкова псувни я свалих само за да установя че изглежда като нова.
И толкова.Смятам да сложа стария термостат (пробван-работи) и да пробвам с него.Случвало ми се е нови части да са скапани.Смятам да проверя и маркучите за запушване макар че те са с 30-40 милиметра диаметър и не ми се вярва така да се затапят.И това са ми идеите.
Ще се радвам някой да даде някоя по-добра идея.Серената е бензинова, 1.6.
Ще се опитам да кача и схемата на охлаждане.
4. Engine cooling and lubrication.PDF 1.pdf
Коментар