Здравейте!
Днес опитах да запаля Тераното след тридневен престой и то не запали :-(
Има искра на свещите, но след едно-две завъртания със стартера за не повече от 4-5 секунди те се омокрят.
Два пъти ги свалях за да ги подсушавам и да продухам двигателя, но без резултат. Припуква един-два пъти и повече не пали.
Имаше подобен проблем през лятото, но той се оправяще като подам леко газ. След като се застуди, невероятно но започна да пали много леко - още с първото превъртане на стартера.
Палеше леко, независимо дали е карано скоро или е престояло няколко дни.
От известно време забелязах, че при подаване на газ понякога леко придърпва и прекъсва, но след като стигне 2500 оборота започва да работи безпроблемно. Този проблем е по-забележим на газ и почти не се усещаше на бензин. Поне до последното каране, когато карах на бензин и усетих, че придурпва и прекъсва повече от обичайното. Придърпването се усеща, когато педала на газта е много малко натиснат. Когато натисна повече педала и придърването изчезва. След като набере обороти придърването изчезва напълно. И така до днес, когато не запали изобщо... Друг минимален проблем, е че понякога оборотите на празен ход "плават" - между 900 почти до угасване и обратно, като този проблем е по-забележим на газ и почти не се появява на бензин.
Днес видът на свещите не ми хареса изобщо - лак по изолатора, което говори за ниска температура на горене. Самите свещи са черни с много нагар по тях, който трудно се маха. Точно преди две седмици правих профилактика на мотора и всичко беше в норма - свещите бяха без нагар и лак с много светло кафяв оттенък.
Карам основно на газ - инсталиран е газов инжекцион. Абсолютно всички филтри са нови - въздушния, горивния и газовите. Хлабината на свещите е в нормата. единствено ми се струва, че разходът на бензин се повиши - но не съм го мерил, за да съм сигурен.
Лампата на "чека" не е светвала и изгасва още при първото завъртане на стартера.
Лошото е, че колата дефектира далеч от всякакви майстори. :-(
Разполагам с мултицет, инструменти и мерак да преборя проблема. Моля, дайте ми съвет от къде да започна търсенето на повредата?
Днес опитах да запаля Тераното след тридневен престой и то не запали :-(
Има искра на свещите, но след едно-две завъртания със стартера за не повече от 4-5 секунди те се омокрят.
Два пъти ги свалях за да ги подсушавам и да продухам двигателя, но без резултат. Припуква един-два пъти и повече не пали.
Имаше подобен проблем през лятото, но той се оправяще като подам леко газ. След като се застуди, невероятно но започна да пали много леко - още с първото превъртане на стартера.
Палеше леко, независимо дали е карано скоро или е престояло няколко дни.
От известно време забелязах, че при подаване на газ понякога леко придърпва и прекъсва, но след като стигне 2500 оборота започва да работи безпроблемно. Този проблем е по-забележим на газ и почти не се усещаше на бензин. Поне до последното каране, когато карах на бензин и усетих, че придурпва и прекъсва повече от обичайното. Придърпването се усеща, когато педала на газта е много малко натиснат. Когато натисна повече педала и придърването изчезва. След като набере обороти придърването изчезва напълно. И така до днес, когато не запали изобщо... Друг минимален проблем, е че понякога оборотите на празен ход "плават" - между 900 почти до угасване и обратно, като този проблем е по-забележим на газ и почти не се появява на бензин.
Днес видът на свещите не ми хареса изобщо - лак по изолатора, което говори за ниска температура на горене. Самите свещи са черни с много нагар по тях, който трудно се маха. Точно преди две седмици правих профилактика на мотора и всичко беше в норма - свещите бяха без нагар и лак с много светло кафяв оттенък.
Карам основно на газ - инсталиран е газов инжекцион. Абсолютно всички филтри са нови - въздушния, горивния и газовите. Хлабината на свещите е в нормата. единствено ми се струва, че разходът на бензин се повиши - но не съм го мерил, за да съм сигурен.
Лампата на "чека" не е светвала и изгасва още при първото завъртане на стартера.
Лошото е, че колата дефектира далеч от всякакви майстори. :-(
Разполагам с мултицет, инструменти и мерак да преборя проблема. Моля, дайте ми съвет от къде да започна търсенето на повредата?
Коментар