Колеги доста изчетох по форума но има повече инфо за 2.7 ТДИ мен ме интересува 2.7 ТД. Джипа е 97г 170 000 км от Италия доста стегнат се вижда. Мен лично ме интересува да е по опростен да няма компютри и други такива. Доколто разбрах този модел има проблем с скорости, как да се ориентирам да ли са здрави. Джипа е къса база 97г цената му е 3600лв. Благодаря на колегите които ще се отзоват с мнение. между другото стигат ли му на този модел 10 литра нафта на 100 км.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Покупка на Террано 2,7 ТД 101 коня
Свий
X
-
От: Покупка на Террано 2,7 ТД 101 коня
Като цяло модела е здрав.Непременно подкарай джипа,вслушай се за странни шумове при натиснат и отпуснат съединител.Пробвай всичките режими на раздатката.Скоростната кутия се чупи ако се кара на висока предавка с ниски обороти.Досега не съм имал проблеми въпреки че съм дърпал дървета коли ремаркета.Огледай главно за ръжди от Италия не мисля че ще има,състояние гуми окачване.Аз също бях ред дилема дали новия модел или този,избрах стария поради липса на дебитомер,имобилайзер комп и електроника по горивната система.Доволен съм,върви бавно не съм привърженик на скоростите и стига там където душата пожелае.Минимален разход 9 нормално си гори 10,ако си карал икономична кола малко е тежко отначало,свиква се.Типични проблеми има по предницата,задръстване на цедката върху помпата и ръждите.Успех.Terrano 2 2,7td 1994
Keeway atv 100
-
От: Покупка на Террано 2,7 ТД 101 коня
На градско мисля че ще ти трябват малко повече от 10/100.
Скоростите ги проверяваш като седнеш вътре и ако може да покараш малко. Гледаш дали лоста се движи лесно, да не се изплъзва от скорост сам, да не се разнася мириз на загоряла манджа, педала на съединителя да работи нормално и съответно двигателят да променя оборотите съобразно превключената скорост. Ослушваш се за шумове (ако е автоматик се проверява и в неутрална позиция), ако има проблем може да се усети вибрация по лоста припревключване, при ръчни скорости може да се чуе и стържене. При автоматиците може да погледнеш за утечка на трансмисионна течност както и за потъмняване. При нередовен автоматик почва да се появява едно деликатно виене или жужене, докато при нередовни ръчни звуците са по-лесно доловими, по-груби и по-резки.
Коментар
-
От: Покупка на Террано 2,7 ТД 101 коня
Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнениеНа градско мисля че ще ти трябват малко повече от 10/100.
Скоростите ги проверяваш като седнеш вътре и ако може да покараш малко. Гледаш дали лоста се движи лесно, да не се изплъзва от скорост сам, да не се разнася мириз на загоряла манджа, педала на съединителя да работи нормално и съответно двигателят да променя оборотите съобразно превключената скорост. Ослушваш се за шумове (ако е автоматик се проверява и в неутрална позиция), ако има проблем може да се усети вибрация по лоста припревключване, при ръчни скорости може да се чуе и стържене. При автоматиците може да погледнеш за утечка на трансмисионна течност както и за потъмняване. При нередовен автоматик почва да се появява едно деликатно виене или жужене, докато при нередовни ръчни звуците са по-лесно доловими, по-груби и по-резки.Няма невъзможни работи.Тел.0888344659
Коментар
-
От: Покупка на Террано 2,7 ТД 101 коня
Лично мнение, но не виждам много плюсове ако е с ТД мотора. Късата база с ТДИ мотора определено върви по-добре и харчи една идея по-малко. Като цяло електрониката не е проблемна,за сметка на това позволява чипосване и тогава машинката става много приятна за употреба. Данъка със стария мотор ще ти е същият, така че и от там няма да спестиш.
Сетих се за един +! Стария мотор пали прекрасно от половин оборот, тди-то върти поне 2-3 оборота , докато електрониката реши да му пусне гориво. Ремонта на с.к. никак не е евтин. Което и да вземеш ако е запазено няма да сбъркаш, мотора е прекрасен и изисква елементарна поддръжка.
Коментар
-
От: Покупка на Террано 2,7 ТД 101 коня
Джипа не е автоматик. При сегашните сутрешни температури пали от раз. От италия е докаран с разбита предница сменили са му биалетки и тампони, предните гуми бяха много износени от разбитата предница. Продавача ми е приятел имам опция да го тествам 2-3 дена в момента всичко работи добре притесняват ме скоростите нямам опит в тея неща. От автовоза слезе на 170 000 км мисля че не са му много. За мене е по добре че е без електроника, колкото върви толкова. Благодаря на тези колеги които се отзовават има ли някой с такъв джип в Пернишко или в София да се срещнем да поговорим.
Коментар
-
От: Покупка на Террано 2,7 ТД 101 коня
На снимките изглежда добре. След 96г. са с кръгли фарове и ТДИ, силно се съмнявам да е 97г., най-добре провери по VIN номера. А тези 170 000 км. спокойно можеш да им сложиш още 100х. или даже 200х. Успех.Издържах вчера, ще издържа и днес...
Коментар
-
От: Покупка на Террано 2,7 ТД 101 коня
Предна дясна гума ми с вижда да е с различна шарка и доста износена. Ако е така, смятай едни 800-1000 лв за хубави гуми, че се сменят 4-те в комплект. Иначе на снимки изглежда лъскаво.Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
От: Покупка на Террано 2,7 ТД 101 коня
От автовоза слезе на 170 000 км ако са го въртели това е в Италия . Гумите вече ги смениха с по прилични но предните и задните са различни, незнам това проблем ли. Само скоростите ме притесняват че не ги разбирам ако е на тези километри трябва да са здрави но никой не знае.
Коментар
-
От: Покупка на Террано 2,7 ТД 101 коня
Първоначално публикуван от DIZELA_86 Преглед на мнениеОт автовоза слезе на 170 000 км ако са го въртели това е в Италия . Гумите вече ги смениха с по прилични но предните и задните са различни, незнам това проблем ли. Само скоростите ме притесняват че не ги разбирам ако е на тези километри трябва да са здрави но никой не знае.
* не ги мсли скоростите, ако няма фрапиращи неща, няма да ги строшиш и ти. Най-много съединителя да му е за смяна, но на дали, ако е на тези километри. Аз на моето сменях съединител, щото си бях вкарал едни бръмбари в главата и след като свалих фабричния съединител всички се опулиха - дебелината на фабричното феродо и новото бе 70стотни. Така, че още 70к км. да дали ще са му повлияли на пагубно. Имай предвид, че когато джипа е студен и работи на празен ход се чува румолене от скорости/раздатка. Напълно нормално е, след като позагрее всичко си идва на място.
- Също така при всички има едно "чаткане" при отпускане на съединителя. Прилича на разбито каре, именно заради това смених куп перфектно рабтещи неща по трансмисията. Сега съм 100% убеден ,че всичко е перфектно.
Какво друго да кажа - абе като цяло няма какво толкова да му се строши, а дори и да има нещо за оправяне, то ще е по предницата. Всички части, ОРИГИНАЛНИ по предницата са около 1000лв, но след това забравяш за случая. Това при условие, че е на поне 200к.км, карано душмански
Весели празници и дано Дядо Коледа да те зарадва
Коментар
-
От: Покупка на Террано 2,7 ТД 101 коня
4х4 задължително с еднакви гуми,иначе става интересно .Километрите и да ги гледаш и да не ги гледаш едва ли са тези за 15-16 г кола и то в Италия,но всичко е възможно .За дизела 170 000 си е направо ново.Grand Vitra ddis 2008
SEAT Althea XL tsi 2010
Mitsubishi Canter
Коментар
-
От: Покупка на Террано 2,7 ТД 101 коня
Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение4х4 задължително с еднакви гуми,иначе става интересно .Километрите и да ги гледаш и да не ги гледаш едва ли са тези за 15-16 г кола и то в Италия,но всичко е възможно .За дизела 170 000 си е направо ново.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар