Обява

Свий
Няма добавени обяви.

нисан патрул извън класациите - защо?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • нисан патрул извън класациите - защо?

    наистина от доста време следя в специализираната преса(за върху4-колелета) за какво иде реч като стане на въпрос за офроуд,сув-ове кросовъри хард-представители и всякакви възможни журналистически писания и класации.
    впечатление и то крайно негативно ми направи отсъствието на двата най-ярки представители от породата хард г-то след 2001 и патрула след 2005. за г-то не коментирам, но че патрулчето липсва ме озадачи.
    той е много по хард от другите е защото:
    -единствено в класа си е с цели мостове;
    -трансмисията е с ръчен на механиката ;
    -коцепцията е рама и купе;
    -има блокаж на задния диф;
    -огромна кола е.
    овен това за лукса:
    -има климатроник;
    -има големи кожени седалки, особенно задните нямат конкуренция (всяка може да е със собствен пощенски код);
    -волана е по хубав от този на ландкрузер или паджеро;
    -абс работещ яко;
    -17 цола джанти с 275/70(65)/17 гуми(най-големите фабрични сред конкуренцията);
    и навигация и двд и много други...
    никой от представяните хард офроудъри не има в повече, даже за повечето това са допълнителни опции, докато за нисана е стандарт.
    защо е страшно някой да си напише простото признание ,че с патрула получаваме същиа лукс и комфорт, но върху по здрава и надеждна платформа.
    ако някой си каже че на да е на мостове е остаряла концепция да знае че не е. върши чудесна работа и гази от сърце.
    все пак е 5,15м лонг машийн с 2,97м междуосие и само 2,35т .
    някакво пренебрежение усещам що ли?... на страх ли мирише?...
    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

  • #2
    До: нисан патрул извън класациите - защо?

    Съгласен съм, че при покупката на нов Нисан получаваш много за парите си, като се има предвид, че освен двигателя, помпа и малко други, които са с електроника, останалото си е старата концепция. Още повече, че за тези пари няма много и какво друго да вземеш - Дифендъра е твърде гол и базов, ТЛК 105 пък в комплектацията, в която си заслужава е доста над цената на Нисана. Нямам представа как е дългия Вранглер.

    От горното - единствено не е вярно твърдението, че е единствен от класа си на цели мостове. Освен Патрула, на цели мостове в момента е и ТЛК 105, ЛР Дифендър, Вранглер и Г-то.

    Коментар


    • #3
      До: нисан патрул извън класациите - защо?

      просто позициониран като обурудване е в класа на лк120 , митсубиши паджеро диско3 и май лк100.
      уаз патриот, лк 105, вранглер и дифендъра са според това което съм виждал доста по-постни от към екстри и за това не ги коментирам.
      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

      Коментар


      • #4
        До: нисан патрул извън класациите - защо?

        Съгласен.

        Коментар


        • #5
          До: нисан патрул извън класациите - защо?

          вчера видях една черна ТЛК105ГХ съвсем новичка и с... 22" "пистови" гуми... Направо щях да падна... Все е едно е Кадилак, а не офроуд мАшина

          Патрола ми прави впечатление, че се продава много слабо - 50-60бр на година... За сравнение от Тойота продават по 300-400 джипа годишно /120 и 100/...

          сигурно затова и по списанията го подценяват...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #6
            До: нисан патрул извън класациите - защо?

            Е как да се продава като го няма ?!?

            Гледам в Нисан България ПРОМОЦИЯ на Патрол. Много добре изглежда. Брех...звъня - НЯМА. Е кога ще има? - ами НЯМА да има, чакаме нов фаейс лифт....Е кога това? - ами след 4-5 месеца и тряс телефона.

            Е, че то добре ама може ли за последните 3 години 3 файес лифта по 6 месеца да ги чакаме и през останалото време нищо.



            Иначе Пламен е много прав за всичко, което написа. Машината е супер, а и с един не-европейски двигател сигурно мачка.

            Коментар


            • #7
              До: нисан патрул извън класациите - защо?

              Няма на кво да се чудиш - сам си го казал. Остава общо взето последния с цели мостове и механика в класа си. По другите все едно не се прави нищо, и даже УАЗа тръгна със страшна сила назад. А журналюгите в тия списания са изкукуригали напълно. Не виждаш ли че се обсъждат само панделки и розови кюлоти, и нищо което е под 200 000 не е кола. А ако твоята е под 50 000 долара - не си и човек.
              Не четенето, ми разглеждането на тия списания е загуба на време. За мене - и обида на разума. Повече гламур и нулева адекватност - това им е работата на ония. Плюй и забрави.

              Коментар


              • #8
                До: нисан патрул извън класациите - защо?

                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                Няма на кво да се чудиш - сам си го казал. Остава общо взето последния с цели мостове и механика в класа си. По другите все едно не се прави нищо, и даже УАЗа тръгна със страшна сила назад. А журналюгите в тия списания са изкукуригали напълно. Не виждаш ли че се обсъждат само панделки и розови кюлоти, и нищо което е под 200 000 не е кола. А ако твоята е под 50 000 долара - не си и човек.
                Не четенето, ми разглеждането на тия списания е загуба на време. За мене - и обида на разума. Повече гламур и нулева адекватност - това им е работата на ония. Плюй и забрави.
                Колега-напълно съгласен!Чета списания,гледам предавания-НИЩО за Патрула........Направо ме е яд,да не показват никъде този страшен ДЖИП,явно наистина единствените коли са над 150000 лв.

                Коментар


                • #9
                  До: нисан патрул извън класациите - защо?

                  аз пък съм чел в списание за патрола, но преди няколко години... сега като излезе тоя нов "фейс лифт" може пак да пуснат статия...

                  В онази старата /от руско списание беше/ отзивите бяха доста добри...

                  Ако Нисан не иска да си рекламира модела, как да стане та да пише за него???
                  А не го рекламират, защото на който му трябва истински офроудер знае за Патрол, а който търси "паркетник" трудно ще се спре точно на Патрол...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #10
                    До: нисан патрул извън класациите - защо?

                    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                    аз пък съм чел в списание за патрола, но преди няколко години... сега като излезе тоя нов "фейс лифт" може пак да пуснат статия...

                    В онази старата /от руско списание беше/ отзивите бяха доста добри...

                    Ако Нисан не иска да си рекламира модела, как да стане та да пише за него???
                    А не го рекламират, защото на който му трябва истински офроудер знае за Патрол, а който търси "паркетник" трудно ще се спре точно на Патрол...
                    Да.но дори по БТВ дето има предаване 'МОТОРШОУ' сам гледал как правят сравнения с Тoyota и Ровър.......GL класа с нещо си там,а за Патрула няма грам дума.Те май тия от Нисан си го правят така......особенно нашите дилъри

                    Коментар


                    • #11
                      До: нисан патрул извън класациите - защо?

                      Ами цивилизацията се развива. Асвалтират се черни пътища и се прокарват нови.
                      На повечето хора им е достатъчен автомобил с повишена проходимос и нямат никаква нужда от "офроуд анимал".
                      Според мен това е причината джиповете с цял преден мост да са изчезващ вид. С цял преден мост при висока скорост стабилноста е в пъти по лоша от колкото с А-рамена.
                      Жалко но факт.
                      Светът не се върти около офроуда.

                      Коментар


                      • #12
                        До: нисан патрул извън класациите - защо?

                        още повече, в Европа се пънат да ги забранят /поне в големите градове/... Кой ще инвестира в реклама на изчезващ сегмент?
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #13
                          До: нисан патрул извън класациите - защо?

                          Много ми се ще да видя как точно ще я реализират забраната... А че се пънат е ясно... Те идиотите се множат...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #14
                            До: нисан патрул извън класациите - защо?

                            Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                            още повече, в Европа се пънат да ги забранят /поне в големите градове/... Кой ще инвестира в реклама на изчезващ сегмент?
                            Те могат да се пънат колкото си искат-каква е разликата на замърсяване и на тем подобни глупости между Патрул и една S класа?Има една дето знам за България,Патрула е с Български номера и с всички платени мита ДДс-та и подобни а S класите са все с чужди............,че един Кайен да не е по-невреден за окона среда?Според мен всичко което става тук в България си го правят от НИСАН-и май никой не разбира от реклама и тем подобни!!!Пък да не говорим за отношeнието клиент-консултант.

                            Коментар


                            • #15
                              До: нисан патрул извън класациите - защо?

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Ами цивилизацията се развива. Асвалтират се черни пътища и се прокарват нови.
                              На повечето хора им е достатъчен автомобил с повишена проходимос и нямат никаква нужда от "офроуд анимал".
                              Според мен това е причината джиповете с цял преден мост да са изчезващ вид. С цял преден мост при висока скорост стабилноста е в пъти по лоша от колкото с А-рамена.
                              Жалко но факт.
                              Светът не се върти около офроуда.
                              Братчед-кефя се като гледам от реме на време по пътя как един човечец си се е опънал в Патрулката със семейството си и си се возят-супер густо ми става.Голямо и яко добиче се плъзга по асфалта.........уха

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X