наистина от доста време следя в специализираната преса(за върху4-колелета) за какво иде реч като стане на въпрос за офроуд,сув-ове кросовъри хард-представители и всякакви възможни журналистически писания и класации.
впечатление и то крайно негативно ми направи отсъствието на двата най-ярки представители от породата хард г-то след 2001 и патрула след 2005. за г-то не коментирам, но че патрулчето липсва ме озадачи.
той е много по хард от другите е защото:
-единствено в класа си е с цели мостове;
-трансмисията е с ръчен на механиката ;
-коцепцията е рама и купе;
-има блокаж на задния диф;
-огромна кола е.
овен това за лукса:
-има климатроник;
-има големи кожени седалки, особенно задните нямат конкуренция (всяка може да е със собствен пощенски код);
-волана е по хубав от този на ландкрузер или паджеро;
-абс работещ яко;
-17 цола джанти с 275/70(65)/17 гуми(най-големите фабрични сред конкуренцията);
и навигация и двд и много други...
никой от представяните хард офроудъри не има в повече, даже за повечето това са допълнителни опции, докато за нисана е стандарт.
защо е страшно някой да си напише простото признание ,че с патрула получаваме същиа лукс и комфорт, но върху по здрава и надеждна платформа.
ако някой си каже че на да е на мостове е остаряла концепция да знае че не е. върши чудесна работа и гази от сърце.
все пак е 5,15м лонг машийн с 2,97м междуосие и само 2,35т .
някакво пренебрежение усещам що ли?... на страх ли мирише?...

впечатление и то крайно негативно ми направи отсъствието на двата най-ярки представители от породата хард г-то след 2001 и патрула след 2005. за г-то не коментирам, но че патрулчето липсва ме озадачи.
той е много по хард от другите е защото:
-единствено в класа си е с цели мостове;
-трансмисията е с ръчен на механиката ;
-коцепцията е рама и купе;
-има блокаж на задния диф;
-огромна кола е.
овен това за лукса:
-има климатроник;
-има големи кожени седалки, особенно задните нямат конкуренция (всяка може да е със собствен пощенски код);
-волана е по хубав от този на ландкрузер или паджеро;
-абс работещ яко;
-17 цола джанти с 275/70(65)/17 гуми(най-големите фабрични сред конкуренцията);
и навигация и двд и много други...
никой от представяните хард офроудъри не има в повече, даже за повечето това са допълнителни опции, докато за нисана е стандарт.
защо е страшно някой да си напише простото признание ,че с патрула получаваме същиа лукс и комфорт, но върху по здрава и надеждна платформа.
ако някой си каже че на да е на мостове е остаряла концепция да знае че не е. върши чудесна работа и гази от сърце.
все пак е 5,15м лонг машийн с 2,97м междуосие и само 2,35т .
някакво пренебрежение усещам що ли?... на страх ли мирише?...



Коментар