Пускам малко снимков материал от свалянето и ремонта на духалките (крайна лява и дясна) на терано 2.
При мен едната беше счупена откакто го взех а другата сдаде багажа наскоро.С две скапани вече ставаше досадно.
Поразпитах тук колеги и се оказа че без да се счупи някоя от щипките няма да мине.
Видимост някаква има като се свали жабката , а от другата страна панела под волана.Целия модул е набутан в таблото и се държи от 4 пластмасови щипки
( с оранжевите стрелки). След като се счупи по една от там нататък ваденето е лесно.
Все пак основно трябва да се бута от задната страна - отпред с отвертка се наранява таблото.




След като измъкнах проклетията се вижда ясно - цялото нещо се състои от две основни части които се държат от други пластмасови щипки(червените стрелки) които също са се счупили. Когато ги няма малките "щори"
се разместват и при мен даже изпаднаха.


След това двете части се разделят - има две зъбчета долу при врътката за клапата.После като се разкачат в предния панел се нареждат компонентите :


Има по една пластмасова втулка - на средната къса и дълга оси.
Преди това трябва да измислите как да свържете здраво двете страни за да не изпаднат чарковете - има много решения но предпочетох да не ползвам лепила - направих отвор в предния панел и прекарах една свинска опашка - не е най-елегантното решение но така евентуален ремонт ще е по-лесен

За първата ми отне около 2 часа със свалянето - ремонта и монтажа на всички други неща.За втората - 30 минути всичко.
При мен едната беше счупена откакто го взех а другата сдаде багажа наскоро.С две скапани вече ставаше досадно.
Поразпитах тук колеги и се оказа че без да се счупи някоя от щипките няма да мине.
Видимост някаква има като се свали жабката , а от другата страна панела под волана.Целия модул е набутан в таблото и се държи от 4 пластмасови щипки
( с оранжевите стрелки). След като се счупи по една от там нататък ваденето е лесно.
Все пак основно трябва да се бута от задната страна - отпред с отвертка се наранява таблото.
След като измъкнах проклетията се вижда ясно - цялото нещо се състои от две основни части които се държат от други пластмасови щипки(червените стрелки) които също са се счупили. Когато ги няма малките "щори"

След това двете части се разделят - има две зъбчета долу при врътката за клапата.После като се разкачат в предния панел се нареждат компонентите :
Има по една пластмасова втулка - на средната къса и дълга оси.
Преди това трябва да измислите как да свържете здраво двете страни за да не изпаднат чарковете - има много решения но предпочетох да не ползвам лепила - направих отвор в предния панел и прекарах една свинска опашка - не е най-елегантното решение но така евентуален ремонт ще е по-лесен

За първата ми отне около 2 часа със свалянето - ремонта и монтажа на всички други неща.За втората - 30 минути всичко.
Коментар