Здравейте, от две седмици чета много от старите теми във форума, понеже от нямане какво да правя, реших че трябва да си купя нещо грозно, ръбато и непретенциозно към пътищата возило.
Хвърлил съм око на един нисан ГР 2,8ТД '91г. къса база, колата е над 320 000км и според собственика и е правен основен ремонт на двигателя, сменена глава, водна и горивна помпа. след ремонта е каран към 40 000км.
Въпроса ми е конкретно за двигателя, понеже прочетох разни мнения като ...
QUADRA:
"Абсолютно вярно - машината е корава. Ако и двигателя е пазен няма проблем, иначе с нова глава и повишено внимание при тежки натоварвания ще си го караш форева
"
от което си вадя извод че дори и да е бил наистина зле двигателя, след един такъв ремонт колата пак би могла да бъде в идеално състояние. Ходовата част не я коментираме в момента, тя си е въпрос на отделна диагностика.
Та питането ми е дали си заслужава такава машина, която според баща ми е умряла отдавна за сума от около 7-8000лв. или нещо вършещо работа от '91г. и същия модел би следвало да струва много повече.
Джипката ще ми е втора кола и една от основните причини да се насоча към тази ценова категория е че следвам правилото: раздели бюджета на две и си купи с половината кола а другата половина за евентуални ремонти.
Хвърлил съм око на един нисан ГР 2,8ТД '91г. къса база, колата е над 320 000км и според собственика и е правен основен ремонт на двигателя, сменена глава, водна и горивна помпа. след ремонта е каран към 40 000км.
Въпроса ми е конкретно за двигателя, понеже прочетох разни мнения като ...
QUADRA:
"Абсолютно вярно - машината е корава. Ако и двигателя е пазен няма проблем, иначе с нова глава и повишено внимание при тежки натоварвания ще си го караш форева

от което си вадя извод че дори и да е бил наистина зле двигателя, след един такъв ремонт колата пак би могла да бъде в идеално състояние. Ходовата част не я коментираме в момента, тя си е въпрос на отделна диагностика.
Та питането ми е дали си заслужава такава машина, която според баща ми е умряла отдавна за сума от около 7-8000лв. или нещо вършещо работа от '91г. и същия модел би следвало да струва много повече.
Джипката ще ми е втора кола и една от основните причини да се насоча към тази ценова категория е че следвам правилото: раздели бюджета на две и си купи с половината кола а другата половина за евентуални ремонти.
Коментар