Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с тоците или ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с тоците или ?

    Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
    Да пробвам и аз.
    Според мен проблема не ти е в часовника, той е индикатор за проблема.
    Тъй като проблема се показва самопроизволно и няма устойчивост повредата по-скоро не е в кабелите а в елемент от някоя платка.
    Нещо се "запушва/отпушва" когато си иска и прави пиковете в напрежението.
    А де ? И аз имам такова предположение, ма то електроника, освен в самия часовник и СД-то преди тях няма нищо. Затова залагам на реле-регулатора. Затова и май-стора неможе да го хване, щото прехвърля когато си поиска.

    Поздрави !
    п.п. след 3 часа го почвам, пожелайте ми КЪСМЕТ

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с тоците или ?

      За съжаление, едва ли е една беда.
      На по-възрастните коли ел. инсталацията е с повишени контактни съпротивления и елементарно превключване на консуматори сваля напрежението по някои вериги. На една от моите кошници има волтметър и като се включи вентилаторът на парното той показва 10 волта. Такива проблеми се оправят с основно разхвърляне на инсталацията, почистване на всички контакти, оправяне на нагорелите, окислените и стопените и най-вече много мамата.

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с тоците или ?

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        За съжаление, едва ли е една беда.
        На по-възрастните коли ел. инсталацията е с повишени контактни съпротивления и елементарно превключване на консуматори сваля напрежението по някои вериги. На една от моите кошници има волтметър и като се включи вентилаторът на парното той показва 10 волта. Такива проблеми се оправят с основно разхвърляне на инсталацията, почистване на всички контакти, оправяне на нагорелите, окислените и стопените и най-вече много мамата.
        Затова мисля след като сваля СД-то за проба, да пусна директно + от акумулатора, а маса да хвана някъде за купето пък ще видим. Часовника не ме бърка толкова, колкото СД-то, щото пътувам доста, най-вече сам и СД-то ми е спътника

        Поздрави !
        п.п. интересното е, че понякога спира за момент и после си тръгва, а друг пък с часове го няма - до следващото гасене (свързано е през контактния ключ)

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с тоците или ?

          Не знам как е при Нисан, ама някои европейски марки имат вредния навик да прекарват през контактния ключ фарове, вентилатор и разни други юнашки токове, които всеки нормален инженер би развързал с реленца и не би обикалял колата с тях. Обикновено там някъде е интригата.

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с тоците или ?

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Не знам как е при Нисан, ама някои европейски марки имат вредния навик да прекарват през контактния ключ фарове, вентилатор и разни други юнашки токове, които всеки нормален инженер би развързал с реленца и не би обикалял колата с тях. Обикновено там някъде е интригата.
            - с оригинално, нисанското си радио, пробвах да го свържа без да минава през контакта, тоест на жизаца за паметта, постоянния +.
            А иначе през контактния минава само вентилатора, ама то май и само той е достатъчен..

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с тоците или ?

              Защо не огледаш таблото за бушоните то поне се сваля лесно.Може и там да има нещо нагоряло.

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с тоците или ?

                - таблото с бушоните беше първото, което проверих..

                Здравейте, мисля че успях да локализирам проблема. Незнайно защо, когато извадя предпазителя за аудио-то СД-то продължаваше да си работи. И така започнах да изваждам предпазители един по един, докато СД-то спря, когато извадих бушона за светлините в купето. В този момент видях, че и часовника изчезна . Това обясни много неща, като например, защо когато отворя врата, понякога се нулираше часовника... Та решението бе бързо и ясно - ще се пускат директни кабели.
                Речено - сторено, прецених какво ще ми е нужно, на око . Обаче първият проблем дойде - часът минаваше 19.30, а в нашето китно градче, ел. магазини "с лопата да ги ринеш", пък на всичкото отгоре работят до 19.00. Е добре, че имам познат собственик на такова магазинче и бързо се сдобих с необходимите материали.
                2.5кв.мм, многожилен кабел (червен) , кабелни обувки на килограм и естестявено гофриран маркуч - цяло руло, че не му трябвал толкова тънък + термошлаух по избор..
                След секундното разглобяване на барчето със СД-то и жабката, започнах да умува откъде да мине директният (+) - е много ясно, през гумения маншон в калника от пътническата страна. Обаче нестига, че въпросното уплътнение е стегнато до безобразие, е и навряно в кучи г@з. Е някак си му го мушнах .. кабела. Вече клонеше към 20.40ч, все още се гледаше нещо, но разбирасе, че щом съм разглобил жабката трябва да махна и филтъра на купето. Филтъра, учудващо беше леко зачернен, но като цяло чист. СЛед леко обдухване с к0мпресора си отиде на място.
                - продължих с набутването на кабела в гуфрето, поставянето на подходящ предпазител;
                - тук и в почти пълна тъмнина останах с пръст в уста, след като резнах масата на СД-то то остана да работи , бързо размишление и установяване, че за мнаса служи антената. Както и да е, пуснах си отделна маса от една тръба, дето минава под таблото. Накачих що годе кабелите, сложих темошлауха и закачих акумулатора и О.. чудо, всичко работи. Набързо зглобих, разтребих инструмента и се отдадох наблажена вечеря .

                * предполагам нещата се объркваха - едно, че фабричното радио има защита и се пуска, само когато имобилайзера му даде сигнал, има кабел за илуминация, което понякакъв анчин е свързано с часовника и нещата се събират, второ че контактрния ключ може да е правил щуротии.

                Ами засега е това, ДАНО нямам повече проблеми

                Job DONE

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с тоците или ?

                  Здравей колега, преди време бях решил да сменям антената на тавана, че на старата липсва част. Разглобявайки я излезе малка ел. платка. Набързо го сглобих и го оставих за по добри дни. Та идеята ми е все пак тази електрона платка се захранва по някакъв начин и е под самата антена. Не се сетих да я снимам и за да вържа новата антена на покрива трябваше да ползвам поялник. Захранване там има от задната лампа в багажника и може да са комбинирани или бъркам.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с тоците или ?

                    Първоначално публикуван от a_andreew Преглед на мнение
                    Здравей колега, преди време бях решил да сменям антената на тавана, че на старата липсва част. Разглобявайки я излезе малка ел. платка. Набързо го сглобих и го оставих за по добри дни. Та идеята ми е все пак тази електрона платка се захранва по някакъв начин и е под самата антена. Не се сетих да я снимам и за да вържа новата антена на покрива трябваше да ползвам поялник. Захранване там има от задната лампа в багажника и може да са комбинирани или бъркам.
                    За Терано ли иде реч ?
                    Моята беше строшена и остатъка от антената беше затапен със силикон и едно капаче, но лично за мен, джипа ми без антена стои странно , та затова реших да сложа нова, но така и така ще я сменям , що да не сложа работеща ?!
                    - та взех една от Астра, съвсем оразмерена на око. За да я сложиш трябва да разкачиш дръжките и корите на задната част на джипа. Тоест задните седали и 3-тия ред, дръжките и корите се свалят. После тавана изпада сам, но не целия, а само задната част, но е достатъчно да се бръкне. Самата антена се държи на една гайка + федершайба. Сваляш я и слагаш новата, като новата, тоест тази дето ще вземеш (най-вероятно от морга) си има отвор за гумено уплатнение. Отиваш в някой авточасти и си взимаш кръгъл, гумен О-пръстен. После сглобяваш по обратния ред.
                    Под самата антена има 10-15см, екраниран кабел и снадка, сложена с цел смяна на антената. Ако отидеш да си я свалиш в моргата, няма да има нужда да запояваш, директно ще смениш буксите.
                    Та там има и един отедел кабел с букса - маса, предполага. Той си идва отнякъде и е важно да го сложиш.
                    * само гледай да вземеш такава, на която и се отърва металната част, че ако влизаш често по молове и паркинги пак ще я "загубиш"

                    Аз имам и вътрешна антена, монтирана от предишния собственик с цел да елиминира външната. Но тя не ловеше качествено и затова реших да сложа външната - но пшак не е много добре.
                    Чух, че платката на самата антена е някакъв усилвате, та ще си търся друга антена с "по-мощен" усилвател..


                    Поздрави !

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с тоците или ?

                      Хи, става въпрос за Маверик 98година. Това при мен предполагам е оригиналната външна антена на тавана и затова писах в темата. Ако вид усилвател то той има нужда от захранване поне това ме наведе на мисълта за нещо общо с осветлението на плафона в багажника. Благодаря за насоката ще ми е полезно при смяната на антената.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с тоците или ?

                        Първоначално публикуван от a_andreew Преглед на мнение
                        Хи, става въпрос за Маверик 98година. Това при мен предполагам е оригиналната външна антена на тавана и затова писах в темата. Ако вид усилвател то той има нужда от захранване поне това ме наведе на мисълта за нещо общо с осветлението на плафона в багажника. Благодаря за насоката ще ми е полезно при смяната на антената.
                        Предполагам че жицата за която писах е въпросното захранване, тогава не замерих дали е (+) или (-)

                        Поздрави !
                        п.п. ако имаш въпроси пиши

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с тоците или ?

                          И аз така предполагам. Като тръгна да правя ще се върна в темата за четене и снимки.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с тоците или ?

                            Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                            За Терано ли иде реч ?
                            Моята беше строшена и остатъка от антената беше затапен със силикон и едно капаче, но лично за мен, джипа ми без антена стои странно , та затова реших да сложа нова, но така и така ще я сменям , що да не сложа работеща ?!
                            - та взех една от Астра, съвсем оразмерена на око. За да я сложиш трябва да разкачиш дръжките и корите на задната част на джипа. Тоест задните седали и 3-тия ред, дръжките и корите се свалят. После тавана изпада сам, но не целия, а само задната част, но е достатъчно да се бръкне. Самата антена се държи на една гайка + федершайба. Сваляш я и слагаш новата, като новата, тоест тази дето ще вземеш (най-вероятно от морга) си има отвор за гумено уплатнение. Отиваш в някой авточасти и си взимаш кръгъл, гумен О-пръстен. После сглобяваш по обратния ред.
                            Под самата антена има 10-15см, екраниран кабел и снадка, сложена с цел смяна на антената. Ако отидеш да си я свалиш в моргата, няма да има нужда да запояваш, директно ще смениш буксите.
                            Та там има и един отедел кабел с букса - маса, предполага. Той си идва отнякъде и е важно да го сложиш.
                            * само гледай да вземеш такава, на която и се отърва металната част, че ако влизаш често по молове и паркинги пак ще я "загубиш"

                            Аз имам и вътрешна антена, монтирана от предишния собственик с цел да елиминира външната. Но тя не ловеше качествено и затова реших да сложа външната - но пшак не е много добре.
                            Чух, че платката на самата антена е някакъв усилвате, та ще си търся друга антена с "по-мощен" усилвател..


                            Поздрави !
                            И, отиваме на невинна разходка в гората, и после пак до моргата. Мястото на антена на автомобил, дето се случва да излезе извън пътя, просто не е там а вътре.

                            Моята беше строшена по същия начин. Като дотроших и остатъка в тавана на гаража, лепнах парче неръждавейка върху дупката и си сложих вътрешна.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с тоците или ?

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              И, отиваме на невинна разходка в гората, и после пак до моргата. Мястото на антена на автомобил, дето се случва да излезе извън пътя, просто не е там а вътре.
                              +1 , а да знаеш някоя читава вътрешна антена ?!

                              - навремето слагах една на Черокито, Бош, окло 200кинта беше, но определено си струва. Сега търсих, но нищо не намирам

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с тоците или ?

                                И, отиваме на невинна разходка в гората, и после пак до моргата. Мястото на антена на автомобил, дето се случва да излезе извън пътя, просто не е там а вътре.

                                Моята беше строшена по същия начин. Като дотроших и остатъка в тавана на гаража, лепнах парче неръждавейка върху дупката и си сложих вътрешна.

                                Напълно съм съгласен и вероятно при мен е така счупена. Залепването по какъв начин е по удачно да се направи с телоподаващо или течен метал.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X