Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПОМОЩ Нисан Терано 2 2,7 ДТИ губи мощност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ПОМОЩ Нисан Терано 2 2,7 ДТИ губи мощност

    Здравейте колеги. С Нисан Терано 2 2,7 ДТИ автоматик съм. По принцип колата върви добре, но сега лятото в баир и най-вече с караваната, стрелката на температурата като мине малко над средата, джипа забива и се движи едвам едвам. И така пъплейки нагоре като падне температурата малко от лява на средата пак ускорява, докато не загрее пак. Стрелката не отива в червеният сектор а само малко над средата. Дойдох с колата до Гърция с караваната, като по пътя правех страхотни задръствания. Сега съм принуден да оставя караваната тук и да се прибирам само с колата. Никой от познатите ми майстори и диагностици не могат да разберат какво й е. Моля за помощ!

  • #2
    От: ПОМОЩ Нисан Терано 2 2,7 ДТИ губи мощност

    Сигурен ли си че стрелката ти показва вярно, защото ситуацията повече прилича на ограничаване на мощността заради прекалено загряване.Не знам дали е така при Тераното, но Елиан(elbgt) беше писал в неговата тема, че вранглера му прави подобни магарии с подробността, че там виновна беше лебедката(спираше потока от въздух към радиатора).Сега я смени и проблема изчезна.

    Провери си дали не ти е запушен радиатора или нещо друго по системата, виж дали термостата отваря навреме(зависи с какъв си, можеш да вземеш такъв, които отваря при по-ниска температура).
    Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
    Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

    Коментар


    • #3
      От: ПОМОЩ Нисан Терано 2 2,7 ДТИ губи мощност

      Да разбираме, че сега си в Гърция ?
      Както описваш температурата на двигателя е нормална, по-вероятно е да ти загряват скоростите. Доста срещан проблем при автоматиците, при Тераното нямам наблюдения, но ако двигателя прегрява и "затяга" губейки мощност, то няма да го прави безкрайно, а в един моменто просто ще загасне завинаги.
      Щом с караваната не го прави, вероятно е от скоростите (поне според мен). Пробвай там на някоя местна автомивка да ти промият всички радиатори (отвън) от боклуци, като внимаваш да не ти изкривят ламелите. Ако изпадне доволно количество боклук, тествай за промени, ако няма боклук нещата са по-сериозни и вероятно на място без сервиз няма да се оправиш.

      Спарки да каже дали е възможно от неработещ дебитомер с комбинация на варираща температура да се получава загуба на мощност. Дебитомера е другия възможен виновник.

      Поздрави и КЪСМЕТ

      Коментар


      • #4
        От: ПОМОЩ Нисан Терано 2 2,7 ДТИ губи мощност

        Първоначално публикуван от rosko123 Преглед на мнение
        ... Никой от познатите ми майстори и диагностици не могат да разберат какво й е. Моля за помощ!
        Брех, па не могат да разберат! Я пак: - по нета, по телефона, или в сервиза!? Това е сервизен режим, тоест компа записва, и си казва ...

        Коментар


        • #5
          От: ПОМОЩ Нисан Терано 2 2,7 ДТИ губи мощност

          Първоначално публикуван от Vani4a Преглед на мнение
          Сигурен ли си че стрелката ти показва вярно, защото ситуацията повече прилича на ограничаване на мощността заради прекалено загряване.Не знам дали е така при Тераното, но Елиан(elbgt) беше писал в неговата тема, че вранглера му прави подобни магарии с подробността, че там виновна беше лебедката(спираше потока от въздух към радиатора).Сега я смени и проблема изчезна.

          Провери си дали не ти е запушен радиатора или нещо друго по системата, виж дали термостата отваря навреме(зависи с какъв си, можеш да вземеш такъв, които отваря при по-ниска температура).
          Ами имах такова съмнение и смени преди тръгване термостата с такъв който отваря на 76 градуса, а за радиатора, май наистина е за почистване, особено отпред. Мисля че стрелката ми показва вярно щото винаги е стояла независимо от външната температура малко преди средата на скалата.

          Коментар


          • #6
            От: ПОМОЩ Нисан Терано 2 2,7 ДТИ губи мощност

            Виж си нивото на охлаждата течност в разширителния съд.
            Не помня при теб перката с виско ли е.
            Ако си карал на климатик- и той помага.
            Последно редактирано от dedoKoko; 17-07-13, 21:05.
            Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

            Коментар


            • #7
              От: ПОМОЩ Нисан Терано 2 2,7 ДТИ губи мощност

              Два дена се движа из околностите (доста пресечен терен) и джипа върви като луд. Смених преди тръгване в България термостата с такъв който отваря на 76 градуса, но явно не е това. От друга страна стрелката винаги е стояла малко под средата на скалата. Като се замисля радиатора наистина е за почистване отвън. За скоростите имам съмнения, защото ми излиза лятото страшна жега на левия крак до лоста. Ако е от скоростите - какво да правя - маслото е сменено наскоро, но все пак се охлажда май през радиатора ?!?

              Коментар


              • #8
                От: ПОМОЩ Нисан Терано 2 2,7 ДТИ губи мощност

                Щом ти е жега на левия крак начи си с дЕсно кормило, ма това не от значение сега..
                Ако радиатора е задръстен външно и без термостат и с климатик дс му духаш пак ще загрвява. Промуи го на някоя автомивка, на ОМВ има собственоръчно миене.
                Но със спирането на вървенето, ако не е от охлаждането скоростите по - добре потърси локална помощ

                Коментар


                • #9
                  От: ПОМОЩ Нисан Терано 2 2,7 ДТИ губи мощност

                  От автоматика е най-вероятно. Двигателя не умалява даже и при стрелка на 2мм преди червеното. За съжаление автоматик терано не съм карал, нито му знам типичните проблеми, но пък и не знам да е проблемен - по-скоро обратното. Но категорично не е от двигателя, или поне не от прегряването му. И в най-зверската жега с пуснат климатик и каране с педала до метала (140, че и отгоре) стрелката не подминава средата с повече от 3-4мм (което е горе-долу 1/3 - 2/5 разстоянието между средата и червеното). Ако е прекалено натоварен и на баир, просто спира да върви със 140, и започва да върви със 120 или по-малко. Не умалява - за толкова му стигат силиците - мори го най-вече въздушното съпротивление при тия скорости.

                  ПП: Автоматика би трябвало да си има собствена система за охлаждане. Някак не си представям към скоростите да тече антифриз от двигателя. Това с уговорката че по автоматици не съм никакъв експерт, а по-скоро пълен профан. При ръчни скорости категорично никога не съм усещал даже намек за жега откъм скоростите.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: ПОМОЩ Нисан Терано 2 2,7 ДТИ губи мощност

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    ПП: Автоматика би трябвало да си има собствена система за охлаждане. Някак не си представям към скоростите да тече антифриз от двигателя. Това с уговорката че по автоматици не съм никакъв експерт, а по-скоро пълен профан. При ръчни скорости категорично никога не съм усещал даже намек за жега откъм скоростите.
                    - най-често, автоматикът се охлажда чрез маслото, демек маслото минава през радиатор, нещо подобно като масления радиатор на двигатея. Доста често този маслен радиатор е вграден във водния, товест радиатора е разделен на 2 чсти, но видидмо е едно цяло. Понякога има и с отделен радиатор, въпрос на конструкция.
                    * по този посвод днес свалях таблото за да сменя изгорели кушки, че само 1 беше останала и забелязах, че имам свободни отвори за крушки за овърдрайв и температура на маслото на автоматика.
                    Та на колегата с пробема, би трябвало да му светне тази лама, ако маслото прегрява, но знае ли човек . . .


                    Поздрави !

                    Коментар


                    • #11
                      От: ПОМОЩ Нисан Терано 2 2,7 ДТИ губи мощност

                      "Та на колегата с пробема, би трябвало да му светне тази лама, ако маслото прегрява, но знае ли човек . . . "
                      А дали тази лампа не са я махнали автоджамбазите за да не свети. Има не малко случай на игра с таблото от страна на майстори за да се продаде колата.

                      Коментар


                      • #12
                        От: ПОМОЩ Нисан Терано 2 2,7 ДТИ губи мощност

                        Погледнах в ръководството - има си отделно радиаторче, разположено пред основния на двигателя. Има си и лампа на таблото за изключен OVERDRIVE. Автоматика си е с отделен комп, и тоя комп има връзка с основния.

                        Предполагам или прегрява, защото нещо не е в ред, или защото поради някаква причина не може да охлади.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X