Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Крива ремъчна шайба

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Крива ремъчна шайба

    Здравейте,наскоро се здобих с Терано 2 2,4 97-ма година.Проблема е че ремъчната шайба на коляновия вал бие.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?На какво се дължи,като няма видими следи от удър?Може ли да се свали и пришлайфа или направо от морга (около 150 лв).

  • #2
    От: Крива ремъчна шайба

    Ами обикновено тия шайби са гумена вложка пресована като сандвич между две метални шайби. Това се прави с цел обиране на вибрациите. С времето и употребата тая гума започва да се къса и тръгва биене. В един момент може да се скъса съвсем и да изхвърчи нанякъде едната метална шайба нанасяйки съответните поражения. Така че разгледай внимателно шайбата и ако се вижда износване помисли за смяна.

    Коментар


    • #3
      От: Крива ремъчна шайба

      Първоначално публикуван от jja Преглед на мнение
      Ами обикновено тия шайби са гумена вложка пресована като сандвич между две метални шайби. Това се прави с цел обиране на вибрациите. С времето и употребата тая гума започва да се къса и тръгва биене. В един момент може да се скъса съвсем и да изхвърчи нанякъде едната метална шайба нанасяйки съответните поражения. Така че разгледай внимателно шайбата и ако се вижда износване помисли за смяна.
      Майстора който я гледа твърди че била без гумена вложка.Другото, което ме озадъчава,е че биенето го има само в задната част на шайбата ,където лежи ремъка на климатика.

      Коментар


      • #4
        От: Крива ремъчна шайба

        Хм, не знам дали това е нормално за Терано. Това което знам обаче е, че някой собственици вместо да дават пари за нова такава шайба ходят при стругар да им изработи такава изцяло метална много по-евтино. Дано да не е такъв твоя случай. Опитай се да разбереш как изглежда тази част оригинално.

        Друго, обикновено имат шпонки тия шайби с които са зацепени към коляновия вал. Може там да се е разбило. Ако се разглоби може да се получи повече информация.

        Като цяло опитай се да разбереш как изглежда цялото съединение там във фабричен вид. После сравнявай с това което е при теб. Стара кола, никога не знаеш кой какво е правил....

        Коментар


        • #5
          От: Крива ремъчна шайба

          Днес приключих с ремонтните дейности.Шайбата е демпферна и беше започнала да се къса гумената вложка поради теч на масло от семеринга на коляновия вал.Рециклиране -80лв и всичко е наред.Ако някой го интересува рециклирах и единия тампон на двигателя -50лв а за още 10 лв ми смениха тампона с втулката на амортисьора.Семеринга струва 15-ина лева обаче е с поръчка.

          Коментар


          • #6
            От: Крива ремъчна шайба

            Колега ако си рециклирал в гуматреит, то аз не сьм доволен от тях. На мен ми правиха на мотора и на кутията, този на мотора по дебел,по висок,по твьрд и сьответно вибрация.Та при теб дано са го направили по добре.

            Коментар


            • #7
              От: Крива ремъчна шайба

              Първоначално публикуван от радо gj Преглед на мнение
              Колега ако си рециклирал в гуматреит, то аз не сьм доволен от тях. На мен ми правиха на мотора и на кутията, този на мотора по дебел,по висок,по твьрд и сьответно вибрация.Та при теб дано са го направили по добре.
              Нямам проблем с вибрацията , ама наистина двигателния тампон беше малко по-височък ,но не фатално.Времето ще покаже и шайбата как се държи.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X