Здравейте,наскоро се здобих с Терано 2 2,4 97-ма година.Проблема е че ремъчната шайба на коляновия вал бие.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?На какво се дължи,като няма видими следи от удър?Може ли да се свали и пришлайфа или направо от морга (около 150 лв).
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Крива ремъчна шайба
Свий
X
-
От: Крива ремъчна шайба
Ами обикновено тия шайби са гумена вложка пресована като сандвич между две метални шайби. Това се прави с цел обиране на вибрациите. С времето и употребата тая гума започва да се къса и тръгва биене. В един момент може да се скъса съвсем и да изхвърчи нанякъде едната метална шайба нанасяйки съответните поражения. Така че разгледай внимателно шайбата и ако се вижда износване помисли за смяна.
-
От: Крива ремъчна шайба
Майстора който я гледа твърди че била без гумена вложка.Другото, което ме озадъчава,е че биенето го има само в задната част на шайбата ,където лежи ремъка на климатика.Първоначално публикуван от jja Преглед на мнениеАми обикновено тия шайби са гумена вложка пресована като сандвич между две метални шайби. Това се прави с цел обиране на вибрациите. С времето и употребата тая гума започва да се къса и тръгва биене. В един момент може да се скъса съвсем и да изхвърчи нанякъде едната метална шайба нанасяйки съответните поражения. Така че разгледай внимателно шайбата и ако се вижда износване помисли за смяна.
Коментар
-
От: Крива ремъчна шайба
Хм, не знам дали това е нормално за Терано. Това което знам обаче е, че някой собственици вместо да дават пари за нова такава шайба ходят при стругар да им изработи такава изцяло метална много по-евтино. Дано да не е такъв твоя случай. Опитай се да разбереш как изглежда тази част оригинално.
Друго, обикновено имат шпонки тия шайби с които са зацепени към коляновия вал. Може там да се е разбило. Ако се разглоби може да се получи повече информация.
Като цяло опитай се да разбереш как изглежда цялото съединение там във фабричен вид. После сравнявай с това което е при теб. Стара кола, никога не знаеш кой какво е правил....
Коментар
-
От: Крива ремъчна шайба
Днес приключих с ремонтните дейности.Шайбата е демпферна и беше започнала да се къса гумената вложка поради теч на масло от семеринга на коляновия вал.Рециклиране -80лв и всичко е наред.Ако някой го интересува рециклирах и единия тампон на двигателя -50лв а за още 10 лв ми смениха тампона с втулката на амортисьора.Семеринга струва 15-ина лева обаче е с поръчка.
Коментар
-
От: Крива ремъчна шайба
Нямам проблем с вибрацията , ама наистина двигателния тампон беше малко по-височък ,но не фатално.Времето ще покаже и шайбата как се държи.Първоначално публикуван от радо gj Преглед на мнениеКолега ако си рециклирал в гуматреит, то аз не сьм доволен от тях. На мен ми правиха на мотора и на кутията, този на мотора по дебел,по висок,по твьрд и сьответно вибрация.Та при теб дано са го направили по добре.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар