Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стартер Терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Стартер Терано 2

    Вчера стартера умря внезапно, откарах тераното на майстор, грамотни момчета са. Като го свалят и му подадат ток - върти, монтиран на двигателя издава кратък шум и до там. Четки здрави, ротор - здрав на външен вид, лагерите също... Кабелите всички замерени и проверени, има ток, маса, но...
    Общо взето - не се знае какво му е и дали ще се оправи.
    Та понеже подозирам, че цената на нов е някакъв тих ужас в http://japancars.ru гледам по каталог има резервни ротори, модул с четки и т.н - това намира ли се като отделни части, някой поръчвал ли е?
    Вариант ли е от моргите втора употреба? Има ли различни стартери в теранци от една година 2.7 TDI?
    В ибей намирам на сносни цени нови стартери, които на снимката са точно като моя, но после в сравнителните таблици като попълня данните за модела излиза, че са несъвместими и това ме обърква...

  • #2
    От: Стартер Терано 2

    Първоначално публикуван от sminkov Преглед на мнение
    Вчера стартера умря внезапно, откарах тераното на майстор, грамотни момчета са. Като го свалят и му подадат ток - върти, монтиран на двигателя издава кратък шум и до там. Четки здрави, ротор - здрав на външен вид, лагерите също... Кабелите всички замерени и проверени, има ток, маса, но...
    Общо взето - не се знае какво му е и дали ще се оправи.
    Та понеже подозирам, че цената на нов е някакъв тих ужас в http://japancars.ru гледам по каталог има резервни ротори, модул с четки и т.н - това намира ли се като отделни части, някой поръчвал ли е?
    Вариант ли е от моргите втора употреба? Има ли различни стартери в теранци от една година 2.7 TDI?
    В ибей намирам на сносни цени нови стартери, които на снимката са точно като моя, но после в сравнителните таблици като попълня данните за модела излиза, че са несъвместими и това ме обърква...
    Щом работи като е свален,значи според мен има голяма вероятност да има проблем със недостигащо захранване до стартера.Проверете дали стига ток в монтирано положение.Може и при монтиран стартер да пуснете директно захранване от акумулатора за проба...
    На мен при здрави ротор/май ротора не се гледа на външен вид ,а се мери /,четки,лагери и т.н....а шалтерчето проверено ли е?Питам защото точно то провежда тока ,за да завърти стартера,след като е изхвърлило бендикса.Понякога точно то се държи по описания начин...и на колата монтиран не ще,а на работната маса си върти...
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #3
      От: Стартер Терано 2

      Първоначално публикуван от sminkov Преглед на мнение
      Вчера стартера умря внезапно, откарах тераното на майстор, грамотни момчета са. Като го свалят и му подадат ток - върти, монтиран на двигателя издава кратък шум и до там. Четки здрави, ротор - здрав на външен вид, лагерите също... Кабелите всички замерени и проверени, има ток, маса, но...
      Общо взето - не се знае какво му е и дали ще се оправи.
      Та понеже подозирам, че цената на нов е някакъв тих ужас в http://japancars.ru гледам по каталог има резервни ротори, модул с четки и т.н - това намира ли се като отделни части, някой поръчвал ли е?
      Вариант ли е от моргите втора употреба? Има ли различни стартери в теранци от една година 2.7 TDI?
      В ибей намирам на сносни цени нови стартери, които на снимката са точно като моя, но после в сравнителните таблици като попълня данните за модела излиза, че са несъвместими и това ме обърква...
      Щом работи като е свален,значи според мен има голяма вероятност да има проблем със недостигащо захранване до стартера.Проверете дали стига ток в монтирано положение.Може и при монтиран стартер да пуснете директно захранване от акумулатора за проба...
      На мен при здрави ротор/май ротора не се гледа на външен вид ,а се мери /,четки,лагери и т.н....ми се струва,че шалтерчето може да прави въртели.
      А то проверено ли е?
      Питам защото точно то провежда тока ,за да завърти стартера,след като е изхвърлило бендикса.Понякога точно то се държи по описания начин...и на колата монтиран не ще,а на работната маса си върти...
      Най-лесно се мери,като е монтиран и не ще да завърти.Мерите на шалтера дали стига ток,но мерите и дали излиза от него.Така ако има нагоряла плочка примерно в него ще се разбере,че то не провежда необходимия ток за завъртане!
      А ако провежда нужния ток...ами значи проблема е вътре в стартера/ротор,статор,колектор,четки и т.н./
      Поздрави!
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #4
        От: Стартер Терано 2

        При монтиран стартер не иска-подавахме му директно ток, шунт на шалтера-не и не. Четките изглеждат здрави, всичко изглежда ок.
        Кабелите са проверени и замерени, ток има на всякъде. Просто след монтажа като усети товар и до там.
        Това почна да го прави постепенно, от начало се забавяше старта, завърташе по-бавно, до като накрая умря.
        Акумулатора е тестван и е ок.

        Коментар


        • #5
          От: Стартер Терано 2

          Първоначално публикуван от sminkov Преглед на мнение
          При монтиран стартер не иска-подавахме му директно ток, шунт на шалтера-не и не. Четките изглеждат здрави, всичко изглежда ок.
          Кабелите са проверени и замерени, ток има на всякъде. Просто след монтажа като усети товар и до там.
          Това почна да го прави постепенно, от начало се забавяше старта, завърташе по-бавно, до като накрая умря.
          Акумулатора е тестван и е ок.
          Колега пробвай с друг акумулатор...преди това виж за хлабави клеми,но задължително пробвай с друг акумулатор.

          Коментар


          • #6
            От: Стартер Терано 2

            Преправихме всички клеми, шкурка, нови клеми, кримпване, запояване, всичко е перфектно. Акумулатора го мери акумулаторджия - и електролит, и на товар. Ще пробвам и с друг акумулатор, само това не съм пробвал.

            Коментар


            • #7
              От: Стартер Терано 2

              Проблема се реши с нов комплект четки - стартера върти както никога преди.
              Старите изглеждаха идеално по всички параметри.

              Коментар


              • #8
                От: Стартер Терано 2

                Най-вероятно е нямало хубава маса между задния капак и плочката на четкити но и аз ги смених и четирите и сега върти като бесен.

                Коментар


                • #9
                  Да ползвам темата. Лесно ли се сваля стартера на 2.7 ?
                  Искам да го занеса да го профилактират и се чудя сам мога ли да го сваля.
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • #10
                    Без канал не е лесно, със канал е с много псуване и трябва да си с ръчички на крекха японка. Трябва и да махнеш като минимум разширителния съд и да откачиш горивния филтър от подкалника. Май и някоя и друга маса се сваляше, ама в това не съм сигурен. Единия болт откъм канала е лесен. Другия обаче се прибутва и привъртва с 1-2 пръста.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #11
                      Ми ....

                      Първо ОТКАЧВАШ АКУМУЛАТОРА!

                      После отгоре под капака махаш тънкия кабел (на обувка е) и с ключ 12 или 13 махаш дебелия.

                      Самия стартер е хванат с два болта към скоростната кутия.

                      Горния с някаква звезда (16..?) малко навряно, но се отвива

                      Долния болт - най-добре на канал .... Няма от къде да мушнеш ключ. Аз успях с гедорето с удължения да успея да щракам по малко и да го отвия.Тресчотката се навира някъде между носача и рамата и по едно зъбче - щрак, щрак.

                      С две думи - нищо сложно, само да успееш отнякъде да навреш тресчотката с удължения да отвиеш долния болт.

                      *От стартера изкарах две шепи графит - тотално задръстен. Две от четките са заварени с точкова заварка. Режих, че не трябва да правя опити да запоявам четките. Занесох го в сервиз. Човека като го отвори - веднага видя, че задния лагер шурти. Но по-важното е, че беше разбито и леглото на лагера в задния капак. Та човека ми намери чисто нов заден капак, лагер и нови четки с точкова заварка.

                      Ако си покрай Пловдив, мога да препоръчам сервиза.
                      Последно редактирано от bullet_pk; 06-10-22, 12:23.
                      Nissan Terrano 2,7 TDI

                      Коментар


                      • #12
                        Благодаря ! Ще огледам през уикенда като отида на канала, ако преценя, че е по силите ми ще действам.

                        Забравих да кажа, че е автомат Тераното, та щом се държи за скоростите - може и да има някакви разлики.
                        Който търси , намира !
                        Човекът е човек, когато е на път !

                        Коментар


                        • bullet_pk
                          bullet_pk коментира
                          Редактиране на коментар
                          Той стартера е по-скоро на камбаната между двигателя и скоростите, та тя може и да е същата на автомат и ръчка

                      • #13
                        Моя съвет е да си купиш нов стартер - онзи ден смених моя и колата пали както никога досега.
                        Преди време свалях стария за ремонт - не осетих никаква промяна след ремонта, а сервиза беше реномиран и препоръчан.
                        Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                        Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                        Opel Campo 3,1 TD '99
                        Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                        Коментар


                        • bullet_pk
                          bullet_pk коментира
                          Редактиране на коментар
                          И моят е така, след ремонта. Направо ще излети.

                          На мен ремонта ми излезна 100 лв - четки, заден лагер, заден капак и труда. Сваляне и качване от мен.

                          Колко струва нов стартер? Че ако се натрупат още неща, може и да е по-добре нов.

                        • cnc82
                          cnc82 коментира
                          Редактиране на коментар
                          Гледах им оня ден цените - от 200 до 350 лв.
                          Нещо такова бяха.
                          Това за афтърмаркет.

                      • #14
                        Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнение
                        Моя съвет е да си купиш нов стартер - онзи ден смених моя и колата пали както никога досега.
                        Преди време свалях стария за ремонт - не осетих никаква промяна след ремонта, а сервиза беше реномиран и препоръчан.
                        Каква марка сложи ?

                        П. П. По принцип нямам ядове с него, но тъй като е автоматик искам да съм сигурен в него.
                        А и надали някой го е отварял от както е станал стартер.
                        Който търси , намира !
                        Човекът е човек, когато е на път !

                        Коментар


                        • ogimaster
                          ogimaster коментира
                          Редактиране на коментар
                          Сложих Стардакс STX200103 - за моята е такъв и е с 2 години гаранция.
                          На стария стартер уж сменяха лагери, четки, нещо задния капак бил спукан, ама го оправили, но не усетих никаква разлика.
                          С новия има осезаема разлика - никога до сега не е палила така преди.

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X