Здравейте,имам проблем с тераното от днес като е на свободна тресе двигателя страшно много,иначе върви като го карам без проблем.Някой случвало ли му се е такова нещо?Или знае ли от какво може да е?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Проблем с терано 2.7 тди
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с терано 2.7 тди
 
 Тресе ? Какво имаш предвид - силни вибрации усещащи се и в купето, бучи сеедно не му достига гориво или ?
 - дай-нещо по-конкретно.
 Иначе може да се много неща :
 -тампон/и на двигателя;
 - нещо в горивото;
 - тампони по трансмисията ;
 и още куп други неща, помисли дали не си правил нещо по-конкретно през изминалите дни ?
 
 Поздрави !
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с терано 2.7 тди
 
 Значи като е студен двигателя всичко си е ок.Като загрее почва едно тресене много силно имам чувство че съм на тръскачка.Скоростния лост се клати като луд,невярвам да е гориво пали без проблем,върви даже днес го карах с 160км на магистралата.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с терано 2.7 тди
 
 Оборотите са си 650 толкова са откакто го карам.Днес го изфорсирах до кам 4900 об. 5,6 пъти и сега спря да тресе,да не се е запушила дюза?Гледах тампоните всички са здрави мисля че не е от тях защото него прави всеки път?
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с терано 2.7 тди
 
 Освен да са здрави, трябва и да не са се одървили. Поне при мен беше така.Първоначално публикуван от kotata75 Преглед на мнениеОборотите са си 650 толкова са откакто го карам.Днес го изфорсирах до кам 4900 об. 5,6 пъти и сега спря да тресе,да не се е запушила дюза?Гледах тампоните всички са здрави мисля че не е от тях защото него прави всеки път?
 Все пак гумата има свойството да старее.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с терано 2.7 тди
 
 Нормалните обороти на празен ход на Терано 2.7тди са не 650 ,а 725-730обор.
 Това може би е разковничето на проблема.Принципно обаче компа регулира оборотите на празен ход,но той пък го прави по данни на разни периферни устройства /като датчици за температура,дебитомер,датчик положение колянов вал и т.н./
 Та ако нещо по периферията не дава правилна информация и компа навярно се лъже и не държи необходимите обороти на празен ход!
 П.П.При подобен род проблеми и добре да споменеш дали системата на мотора ти е Бош/с маркучета за обратното гориво от дюза до дюза/,или Зекцел/с метални тръбички вместо маркучета/
 Поздрави!NISSAN FOREVER
 -----------------------------------------------------------------------------
 Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с терано 2.7 тди
 
 Не вярвай на стрелката на оборотомера!Щом тресе ,падат оборотите,но въпроса е защо като загрее се случва това? Причината е в неадекватно подаване на гориво или съответно някой датчик отговорен за това! Диагностика трябва!0899 шест5313нула
 За всекиго по нещо
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с терано 2.7 тди
 
 Колеги помпата е бош.Оборотите си ги държи такива откакто съм го взел.Вчера го изфорсирах 5 6 пъти до към 5000 об и засега проблема се оправи не тресе затова ме навява на мисълта че не са тампони а е нещо по горивната система.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с терано 2.7 тди
 
 Защото като е студен компа ги държи високи. Обороти се четат и през компютъра, в реално време. Трябва да се премерят истинските и тия дето чете компа. Ако има разлика трябва да се търси от къде идва. Неадекватно подаване на гориво не е, иначе нямаше да върви.Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение...въпроса е защо като загрее се случва това?
 
 Виж, това:
 Според мен означава че човека не е карал друго терано и може да приема нормалното клатене за такъв вид двигатели като здраво тресене. Не е като да не се е случвало и с други.Първоначално публикуван от kotata75 Преглед на мнениеКолеги помпата е бош.Оборотите си ги държи такива откакто съм го взел.Вчера го изфорсирах 5 6 пъти до към 5000 об и засега проблема се оправи не тресе затова ме навява на мисълта че не са тампони а е нещо по горивната система.
 
 Впрочем, тампоните може и да са здрави, но вече да са на камък, или пък само да изглеждат здрави.
 
 Бе, пуснете му една диагностика. През нея показва 2 вида обороти - от умната дюза и от датчика на коляновия вал. Много лесно ще се види има ли проблем.
 
 На 5000 оборота не би трябвало да можеш да го форсираш. Това му е вече в червеното, и компа не позволява да иде чак на 5000. А и меко казано на двигателя не му е особено приятно това.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем с терано 2.7 тди
 
 Не е. Или оборотомера не е в ред, или компютъра не чете оборотите както трябва. Ако беше нещо по горивната система, нямаше да можеш да го караш със 160. Някакви тоци са, най-вероятно. Или износен реостат/селсина в помпата, или нещо такова.
 
 Но, трябва да се види какво вижда компютъра като обороти. До тогава е само гадаене.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.







Коментар