Здравейте , проблема е следния: На място се форсира добре. На първа скорост си набира , но на втора ,трета и другите едва ускорява с натиснат педал до долу. Диагностик спомена да се търси нов педал на газта ама как проблема го няма на първа скорост?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем при ускоряване на Патрол 3.0 ДИ 2001 г.
Свий
X
-
От: Проблем при ускоряване на Патрол 3.0 ДИ 2001 г.
Диагностика може и да е прав, ако нещо с реостата на педала не е в ред.
Другото, и по-вероятното, дето прави същото, е скапан дебитомер. Като спреш на място във входяшия колектор остават маслени пари от картерната вентилация, и малко по малко замърсяват дебитомера, а от един момент нататък той започва да полазва все по-малко влизащ въздух и джипката започва да върви все по-малко. На ниски предавки все още има мощност за да не се усещта толкова, ама на високи падналата мощност вече не стига.
Ако имаш познат със същия патрол, терано 2 2.7 с интеркулер или терано 2 със същия двигател, дебитомерите до колкото знам са еднакви и може да се пробва дали е от него. Другия вариант е да ми се домъкнеш някой ден на Опълченска и Сливница и да опитаме с друг. Имам таман 2 резервни.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
-
От: Проблем при ускоряване на Патрол 3.0 ДИ 2001 г.
Освен дебитомера (най вероятната причина) и дачтика за положение на газта, да се има в предвид и датчика за неутрална скорост. Двама колеги вече изпищяха от тоя датчик именно при тоя Патрул.
Коментар
-
От: Проблем при ускоряване на Патрол 3.0 ДИ 2001 г.
Nissan Patrol 3.0Di придърпва и губи мощност при ускорение
На Едо категорично е ръчка.
Но, първо скенер и да се види дебитомера!
Коментар
-
От: Проблем при ускоряване на Патрол 3.0 ДИ 2001 г.
Първоначално публикуван от ceko26 Преглед на мнениеДатчик за неутрална скорост има ли при ръчните скорости?
Коментар
-
От: Проблем при ускоряване на Патрол 3.0 ДИ 2001 г.
А аз да питам, защо му е на място да спира турбото? Ако екология, малко ме съмнява да има твърде осезаема разлика. Ако икономия - пак. Тоест, ако няма технически причини тоя датчик да е там, направо му давам жиците на късо (или ги резвам, в зависимост от това кога отваря или затваря) и въобще няма да го мисля.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Проблем при ускоряване на Патрол 3.0 ДИ 2001 г.
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеА аз да питам, защо му е на място да спира турбото? Ако екология, малко ме съмнява да има твърде осезаема разлика. Ако икономия - пак. Тоест, ако няма технически причини тоя датчик да е там, направо му давам жиците на късо (или ги резвам, в зависимост от това кога отваря или затваря) и въобще няма да го мисля.
Коментар
-
От: Проблем при ускоряване на Патрол 3.0 ДИ 2001 г.
Имал съм няколко подобни случай ..... и се оказва дебитомер. Дебитомера го тествам по следния начин - измивам го с обезмаслител или чистител за карбуратори и тествам дали има промяна /обикновенно се запрашават и правят тези номера/Не ми казвай какво да правя... За да не ти кажа къде да идеш...!
Suzuki Grand Vitara 2.5 V6
Mercedes Benz ML55 AMG
Ицо - 0888Ч6Ч6Ч6
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар