Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Navara D22 2,5 dci 133

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Navara D22 2,5 dci 133

    Здравейте обмисля се покупка на Навара Д22 133 коня, всякаква информация би ми била полезна, отделно искам да ви попитам, чета за някакъв проблем в двигателя 2002-2005 година, проблем с бутала или нещо подобно... може ли някой по-запознат да поясни?

  • #2
    От: Navara D22 2,5 dci 133

    В семейството имаме Нисан NP300, който всъщност е Навара D22. Баща ми го кара от чисто нов, купен 2009 година. Двигателят е 2.5DCi 133к.с., като предполагам е същия като в по-старите Навари, които гледате. Кара се доста по черен път и се товари редовно и доволно много, а и си държи до 1-1,2т, при повече чупи листи на ресьори, да предупредя да си знаете отсега. Извън пътя има сериозни възможности, клиренса е доста - над 20см, но купето е доста тясно(двойна кабина е, с 5 места) отпред пак не чак толкова, но отзад е абсурд за хора над 170см, особено при по-висок човек. Двигателя не се разбира добре с кофти нафта - не върви, а при повече подаване на газ изпушва. За проблеми с бутала не съм чувал, но не съм и много вещ технически. За 110 000км проблеми не сме имали, а Нисана е използван по предназначение - товарен редовно, а са теглени и ремаркета често, само сме сменяли съединител, понеже като се тръгва с много съединител с тежко ремарке, си отива, но това е само заради обстоятелствата - този модел май няма проблемите на D40 с износването.
    Разхода е в рамките на допустимото за "работно добиче", каквото е този Нисан - около 10л/100км при относително спокойно каране - до 100-110км/ч с 2-ма човека вътре и около 300-400кг. отзад. А, само да добавя, че празен е доста игрив със задницата и друса доста.

    Коментар


    • #3
      От: Navara D22 2,5 dci 133

      Колега, това което си прочел е вярно за този мотор.Купих го от Германия външно и вътрешно наточен като от магазина,НО след щателен преглед е каран не по аутобана ,а между фермата и фермата.Предолага се че масло и филтър са сменени между 0 и 100 000км,от тук нататък пълно обслужване 700лъва за масла,и КВО 130 000 реални +5000 мои километра двигателя за скрап.Цената за да го подкарам отново стъпи на последния модел НАВАРА,не че е същото ДЪРВО.
      Ако нещо греша нека колегите ме поправят.
      Поздрави

      Коментар


      • #4
        От: Navara D22 2,5 dci 133

        Страхотно работно добиче. Наистина има проблем с YD25(има някакви бройки с проблем, но не всички) и той беше свързан с маслените магистрали май(не помня точно вече, писано е по форума). Аз моя го взех 2007 от съдружници от Германия на 60000км. С пълна история и прочие. На 68000км мотора стана на салата по магистрала Тракия. От там директно в Нисан, където поеха гаранционен ремонт и смяна на мотора. От тогава до сега е каран малко - 100000км и да чукам на дърво няма проблеми. Маслото се сменя макс на 10000км(на места препоръчват 7500км).
        Мотора е доста шумен, но пък за сметка на това железен както и целия пикап. С окачване проблеми едва ли ще имаш ако не го претоварваш. По техн.спецификация му дават товар 780кг, + 2т ремарке.
        Разхода зависи от ЗКУ-то, като при мен варира м/у 8 - 11л/100км смесен.
        Типичен проблем при товарене е бързото износване на съединителя - кара макс 100000км.
        За комфорт го няма никакъв, вози твърдо, няма удобни места за багаж, отзад освен деца и куче друго не може да се качи, но за сметка на това е идеалното работно добиче и ще те откара навсякъде без проблеми.
        Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

        Коментар


        • #5
          От: Navara D22 2,5 dci 133

          Лично Аз нямам идея ,как от НИСАН за толкова време не са могли да отстранят този проблем с мотора.Пикапът ми е с първа регистрация 05.2004г. което ще каже че е от последните произведени от модела?????Втория мотор ми го доставиха от Англия месец след като го поръчах,проблемът беше ,че има много НАВАРИ ,но без мотор,което какво ли ще каже?????От толкова проучване около пикапа разбрах ,че има 3-4 фирми които правят преработка на мотора с по качествени части ,но да намериш такъв е доста трудно.Интересното е ,че новия(стар) мотор работи сравнително по тихо (2002г).и има същата тяга,като стария,но в крайна сметка не мога да разбера как Нисан могат да имат мотор които ,както твърдят колегите в определен момент на производството е калпав--------това не е МОСКВИЧ.

          Коментар


          • #6
            От: Navara D22 2,5 dci 133

            Благодаря много колеги, много точни отговори, ами какво бихте ме посъветвали за мицубиши Л200, до 2006 година, от няколко дни проучвам нещата и има 4-5 вариации на 2,5 литровия дизел една която е чист дизел около 75 коня, и другите са ми малко мъгла, можете ли да ми обясните разликите във различните версии ?

            Коментар


            • #7
              От: Navara D22 2,5 dci 133

              Колега за Чист Дизел мисля,че не трябва да коментираме.Искаш работна кола или представителна.За МИТСУБИШИТО L200 давам само лично мнение:
              В едно гето сме само ТКЗСАРИ,моята НАВАРА е последно закупена и изброеният дефект я прави на последно място ,освен визията.Колегите с l200 до сега не са имали никакъв проблем.Нисана вади 133-134 коня,а Митсубишито 100коня от 2.5 тд,дали си заслужава компромиса сам прецени.
              Дай версия на другите вариации ,като модели освен мотора 2.5,за да има коментар.

              Коментар


              • #8
                От: Navara D22 2,5 dci 133

                Ами веднага ти давам, от 2,5 дизела има вариации с турбо дизел (незнам какъв е газоразпределителния механизъм) 133-136 коня, 115 коня, 99-102 коня, 85 коня ... конските сили варират и това малко ме обърква, гледам в мобилето едни, в сайтовете за технически характеристики малко по-различни...

                Коментар


                • #9
                  От: Navara D22 2,5 dci 133

                  При Мицубишито версиите са:
                  100-103к.с. предкамерен турбо дизел с интеркулер
                  113-115к.с. турбо дизел с директно впръскване с ГНП
                  133-136к.с. турбо дизел с Комън-рейл, но се среща само на последните модели 2005-2006г.
                  Версиите за различните държави може леко да се различават, или просто въпрос на моделна година, затова конете са различни на един и същ двигател.

                  Колкото до проблемите на Наварата - за 110 000км баща ми не е имал проблеми с NP300, като явно там проблемите са оправени, а и дори се произвежда все още. При NP300 и полезния товар е по-голям.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Navara D22 2,5 dci 133

                    Колегата е прав,версии много,така наречената от нас Навара D22,всъщност в България се регистрира под името PICK UP,в други държави си е Навара ,а в трети Фронтиер.Виж тук http://www.auto-data.net/bg/,за да придобиеш представа за визия и технически данни за търсеното от теб.Реално обявите които посещаваш в нета в повечето случай не отговарят на истината -примерно еди какво си се продава с първа регистрация 2005г. ,а модела е спрян от производство 2003??????
                    Поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      От: Navara D22 2,5 dci 133

                      Първоначално публикуван от Patrol_4x4 Преглед на мнение
                      При Мицубишито версиите са:
                      100-103к.с. предкамерен турбо дизел с интеркулер
                      113-115к.с. турбо дизел с директно впръскване с ГНП
                      133-136к.с. турбо дизел с Комън-рейл, но се среща само на последните модели 2005-2006г.
                      Версиите за различните държави може леко да се различават, или просто въпрос на моделна година, затова конете са различни на един и същ двигател.

                      Колкото до проблемите на Наварата - за 110 000км баща ми не е имал проблеми с NP300, като явно там проблемите са оправени, а и дори се произвежда все още. При NP300 и полезния товар е по-голям.
                      Сигурен ли си че версията с 133 коня е комън-рейл ???

                      Коментар


                      • #12
                        Здравейте,имам от 3г. Нисан Навара D22 2,5 dci 133 2003г. без проблеми до сега.След смяна на масло и филтри автомобила започна понякога да пали трудно без значение дали е топъл или студен,акумулатор нов,зарежда се нормално.

                        Коментар


                        • #13
                          Вероятно неплътности покрай горивния филтър. Тогава обикновено има значение как е спряна (дали с муцуната нагоре или надолу) и колко е пълен резервоара.

                          Може да провериш и буксата между парчето кабел, излизащо от помпата, и останалата инсталация. Трябва да е с 6 крака и да няма ръждясали.

                          Общо взето оглеждай местата около филтрите и преценявай какво може да е разбутано. Не е изключено и помпата да си занимава, или имобилайзера да се ебава, но е редно да се изключат първо нещата, потенциално свързани с бърникането на мотора заради смяната на филтрите.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X