Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем при студен старт - терано 2,7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • проблем при студен старт - терано 2,7тди

    Здравейте,


    искам да ви кажа какъв номер ми врътна моето терано за първи път от 3г. насам.

    Рано сутрин на студен двигател -5 градуса навън - пали от раз и вдига оборотите до към 1200 както е нормално и после след няколко секунди веднага ги свали на под 700!
    Без никаква плавност ги смъкна и почна да тресе стабилно.Незнам дали щото е мотора не е загрял но ми звучеше все едно не работят всичките 4 цилиндъра. Пробвах да подам газ обаче не реагираше грам на педала - натиснах го докрай но все едно го нямаше.
    Загасих и запалих отново - всичко вече работеше нормално.

    Следващата сутрин пак същата работа - само че този път включих климатика - компресора и перката не се задействаха но оборотите се вдигнаха леко.
    Оставих го да потрака така няколко минути.На газста реагираше едвам - до долу - вдигна сигурно едвам 1000 об.

    Лампи по таблото не светят и грешки с моята ОБД букса не прочитам.
    След гасене и повторно стартиране всичко е наред.
    Иначе върви,харчи и пуши в рамките на нормалното - както си беше преди .

    Няма и месец откакто смених масло и филтрите (маслен и горивен).Акумулатора е вече стар и върти трудно в началото но пали.
    Не го прави при всяко студено палене и за сега немога да намеря някаква повтаряемост.

    Според вас какво може да му е ?


    2001г 2.7tdi помпа БОШ

  • #2
    От: проблем при студен старт - терано 2,7тди

    Нищо не му е. Като изхарчиш тая нафта и сипеш по-хубава най-вероятно ще се оправи.

    ПП: Не изключвам да е датчик за температура на антифриза или горивото, ама тогава щеше да ти свети чека. А и акумулатора ако е стар и върти трудно, докато загрее до 50 градуса има една консумацийка от едни 30-50 ампера, щото свещите си греят. Това ако греят де. Ама понеже не реагира на педала по-скоро е някаква водица или гняс някъде може би.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      От: проблем при студен старт - терано 2,7тди

      Преди месец имах подобни симптоми на Патрола 3.0, при палене на студено мотора работеше на ниски обороти и не можеше да се вдигнат с педала, едновременно с това като че ли някой от цилиндрите не работеше и от ауспуха излизаше страхотна бяла пушилка с мирис на нафта. Тогава имах проблем с акумулатора, трудно въртеше при първо за деня палене. След смяна на акумулатора всички проблеми изчезнаха.
      Nissan Patrol 2008
      Mercedes c220 cdi 2006
      Mercedes cls350 cdi 2013
      Mercedes GL 450 cdi 2012

      Коментар


      • #4
        От: проблем при студен старт - терано 2,7тди

        Нафтата беше от микс но основно от шел.
        Забравих да спомена че след 2рия старт от ауспуха изкачат доста сажди примесени с някакви капки вода - предполагам конденз. Досипах от друга бензиностанция и за момента не ми е правил пак този проблем.

        Преди време на пежо 407 подобен случай - ако акумулатора падне под определено ниво - изобщо не прави опит да запали.
        Явно ще го сменям скоро и него

        Коментар


        • #5
          От: проблем при студен старт - терано 2,7тди

          Първоначално публикуван от rsv Преглед на мнение
          Нафтата беше от микс но основно от шел.
          Това е отговора на въпроса ти.
          За всичките километри и години съм научил нещо много важно - на ШЕЛ се зарежда само течност за чистачки и то в особено краен случай.
          Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
          Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
          Opel Campo 3,1 TD '99
          Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

          Коментар


          • #6
            От: проблем при студен старт - терано 2,7тди

            Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнение
            Това е отговора на въпроса ти.
            За всичките километри и години съм научил нещо много важно - на ШЕЛ се зарежда само течност за чистачки и то в особено краен случай.
            Ей тук съм напълно съгласен.Преди години такъв го ядох с нафта от Шел...с Голф 2 дизелче до София направо стигнах на магия.Точна на влизане в града гас до дупка и вървеше едвам с 20км...
            От тогава максимата ми при зареждане на гориво е...по-добре да бутам отколкото Шел..
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • #7
              От: проблем при студен старт - терано 2,7тди

              От там да съм сипал на няколко пъти общо не повече от 1 резервоар.Иначе наливам на лукойл.
              Служебните коли от началото на годината зареждат само там - на тази бензиностанция конкретно има голям трафик от международни камиони.
              Според вас дали да очакваме нещо да изтропа по автопарка от тяхната нафта?

              Коментар


              • #8
                От: проблем при студен старт - терано 2,7тди

                Единствения съвет, който мога да ти дам за Тераното е нещо добре известно и много често споменавано тук - на пълен резервоар (дай боже всекиму) 250гр двутактово масло и литър газ за горене. Има ефект - потвърдено.
                Успех
                Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                Opel Campo 3,1 TD '99
                Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                Коментар


                • #9
                  От: проблем при студен старт - терано 2,7тди

                  Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнение
                  Единствения съвет, който мога да ти дам за Тераното е нещо добре известно и много често споменавано тук - на пълен резервоар (дай боже всекиму) 250гр двутактово масло и литър газ за горене. Има ефект - потвърдено.
                  Успех
                  Слагам редовно и определено работи малко по тихо, но целта е да смазва.Земам такова зелено за резачки хускварна (LS - low smoke).Някъде към 10-12лв литъра. Нормата даже леко я превишавам - 0.5л на резервоар , но мерено по окомера.

                  Коментар


                  • #10
                    От: проблем при студен старт - терано 2,7тди

                    Сменяй акумулатора ! При мен се случи следното : карам си цял ден по Гърция, смрачава се и решавам да пусна халогените, въртя ключето, но без да искам пъскм и задната светлина + фаровете наведнъж и замомент всичко угасна, джипа изгуби мощност. След това нямаше проблеми. На другата сутрин запали с триса зора.
                    Веднага щом се прибрах му взех нов акумулатор. Оттогава никавки проблеми. Преди палеше мудно от 2-3 оборота, сега от раз.

                    Така, че акумулатор и бензиностаниця

                    Коментар


                    • #11
                      От: проблем при студен старт - терано 2,7тди

                      Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнение
                      Това е отговора на въпроса ти.
                      За всичките километри и години съм научил нещо много важно - на ШЕЛ се зарежда само течност за чистачки и то в особено краен случай.
                      Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                      Ей тук съм напълно съгласен.Преди години такъв го ядох с нафта от Шел...с Голф 2 дизелче до София направо стигнах на магия.Точна на влизане в града гас до дупка и вървеше едвам с 20км...
                      От тогава максимата ми при зареждане на гориво е...по-добре да бутам отколкото Шел..
                      Бягаме малко от темата, но аз пък не мога да се съглася с вас .
                      На Оряховския Шел и нафтата знам че е хубава, а наскоро и бензин зареждах и също ми се струва хубав, даде ми с литър надолу разход от лукойлския.

                      Повтарям се, ама у наше село (БГ) съм се убедил, че не веригата е виновна, а по скоро управителя на конкретния обект. В повечето случай те въртят разни номера с горивата.
                      Явно си е трудно да се контролира българщината и да се изкоренят някои навици от татово време .
                      Та така, сори за спама .
                      Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                      И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                      вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                      Коментар


                      • #12
                        От: проблем при студен старт - терано 2,7тди

                        И според мен много вероятната причина е акумулатора.По принцип колкото по-нова е колата, толкова повече се лигави за такива работи като акумулатор и подобни.
                        Така едно с ауди (не знам коя година точно, но след 2005), отиваме до София по задачи и оставихме колата на паркинг, като се върнахме въртим ключът и колата все едно нищо, обадих се на братовчед ми(точно с електроника по колите се занимава) и ми каза директно купувайте нов акумулатор иначе няма палене.
                        Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
                        Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

                        Коментар


                        • #13
                          От: проблем при студен старт - терано 2,7тди

                          За мен причината е лоша нафта.Зимата ми се случи няколко пъти.Смених бензиностанцията и от тогава проблеми не съм имал.

                          Коментар


                          • #14
                            От: проблем при студен старт - терано 2,7тди

                            Първоначално публикуван от Vani4a Преглед на мнение
                            И според мен много вероятната причина е акумулатора.По принцип колкото по-нова е колата, толкова повече се лигави за такива работи като акумулатор и подобни.
                            Така едно с ауди (не знам коя година точно, но след 2005), отиваме до София по задачи и оставихме колата на паркинг, като се върнахме въртим ключът и колата все едно нищо, обадих се на братовчед ми(точно с електроника по колите се занимава) и ми каза директно купувайте нов акумулатор иначе няма палене.
                            Абе тераното не е от лигавите и щом все пак пали, вероятността да е акумулатор е минимална. Все пак я има де. Принципно при положение че пали и в началото си вдига 1200 оборота, значи за компютъра има достатъчно овес. А и алтернатора е 70 ампера, та после може да поеме свещите, които в работещо положение на двигателя би трябвало да харчат около 30-ина ампера преко сили. С един волтметър много лесно може да се провери.

                            Най-вероятна причина е калпава нафта. Нищо чудно да са минали и на лятна вече. От нафта на Шел съм трошил плунжер на помпа. Не знам какво бяха слагали вътре (в нафтата), но беше някаква пластелиноподобна гадост. От тогава за мен тия отсъстват от България въобще, освен ако са единствения вариант в района, в който съм. Е, купувам си биричка от близката до работата ми, че само там съм изнамерил Krombacher.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              От: проблем при студен старт - терано 2,7тди

                              Имах подобен проблем и се оказа че акумолатора дъжи около 10-11 волта ток.Явно за стартера е достатъчно за да върти без проблем-но после.........

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X