Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Педала на съединителя пада - помпа или?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Педала на съединителя пада - помпа или?

    На 2 или 3 пъти ми се случва следното , след като натисна педала на съединителя и остава на половината от положението на което е по принцип. Като напомпя и се оправя , случва ми се за трети път в рамките на 2 месеца. Предполагам ,че някоя помпа ще се сменя. Подменя ли се самата помпа или може да се отремонтира? Каква и е цената ориентировъчно? Благодарско за отговорите. Колата е Нисан Терано 2.7 тд .1995 година.
    Последно редактирано от Светослав Стоянов; 07-03-13, 10:29.
    Терано2 2.7 тд 99к.с 1995г.,Мерцедес С200 - 1995г. Ню Битъл -лимитед 1.9 тди
    0885544754 Светослав Стоянов

  • #2
    От: Педала на съединителя пада - помпа или?

    Здравей колега, като купих Тераното и при мен беше така, особено на студено. Проблема е решен, но аз накуп смених всички уплътнения на помпата, долното помпа с нова защото сълзеше +спирачна течност. Ремонтни комплекти се продават, но са различни и се наложи да меря диаметър на буталото. А най добре с разглобената помпа в магазина. Комплекта уплътнения струваше под 20лви включва абсолютно всички гумички по помпата. Долното бутало беше под 30лв ново.
    Линк към производителя на уплътненията- http://www.seinsa.es/
    По спомен монтираните помпи са поне два модела, разглоби я да и видиш състоянието дали позволява рециклиране. При мен има една кофти тапа отдолу/прилича на щуцерите за спир. тръбички/- там трябва специален инструмент, ама с търпение и майката може да пригодиш нещо да я отвиеш! Тапата се сваля защото под нея е щифта който държи буталото, можеш да го видиш и избиеш през отворите на сваленото казанче за спир.течност.
    Сещам се че отзад на помпата има една жълта пластмаса, която излиза доста трудно и само с дърпане след като и освободиш законтрящите зъбчета.
    Провери си и основата на педала, писано е по форума, и също може да е причина за задържането.
    Успех

    П.П. Все пак става дума за спирачки, та ако имаш съмнения и възможност- сменяй всичко с ново!

    Коментар


    • #3
      От: Педала на съединителя пада - помпа или?

      Най вероятно горната помпа си е тръгнала. Преди да търсиш друга, отвори твойта дали подлежи на ремонт,ако огледалото на цилиндърчето не е наранено с едни гумички ще стане. Цената за нова ще да е висока, най добре втора употреба
      ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

      Коментар


      • #4
        От: Педала на съединителя пада - помпа или?

        Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
        Най вероятно горната помпа си е тръгнала. Преди да търсиш друга, отвори твойта дали подлежи на ремонт,ако огледалото на цилиндърчето не е наранено с едни гумички ще стане. Цената за нова ще да е висока, най добре втора употреба
        Май не са твърде скъпи. Питай Patrol fen на кви пари са. Аз не бих се разправял с ремонт, ако нова е на вменяема цена.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Педала на съединителя пада - помпа или?

          Да най-вероятно горната помпа е заминала и както казва колегата Sparkybg-нова,не се занимавай с отремонтиране,не кара после.

          Коментар


          • #6
            От: Педала на съединителя пада - помпа или?

            Ами засега се оправи ама да видим дали ще е от това. Помпата я намерих в някакъв сайт за авточасти 36 лева. Така че няма смисъл да се отремонтира , по-добре новата и само да се смени. Че ако ги накарам да разглобят старата да ми сменят гумички и да я слагат на ново и да не се знае какво ще се получи, по добре с нова. Нивото на спирачната течност в казанчето на помпата ми беше под минимума, вчера налях. Засега е добре , педала сие горе, ама да видим дали е от това. Че там не съм гледал колко е имало. Няма текло или капало някъде.
            Терано2 2.7 тд 99к.с 1995г.,Мерцедес С200 - 1995г. Ню Битъл -лимитед 1.9 тди
            0885544754 Светослав Стоянов

            Коментар


            • #7
              От: Педала на съединителя пада - помпа или?

              А много вероятнои самия съединител и притискателния диск са ти за смяна, провери ги и тях поне на веднъж да отстреляш зайците в тая система.

              Аз смених почти цялата система - помпи, съединител, диск и педал. Беше ми счупен педала :-)

              Коментар


              • #8
                От: Педала на съединителя пада - помпа или?

                Аз имам подобен проблем. Не отделя достатъчно и трудно се включва първа скорост. Пробвах с обезвъздушаване, нищо не се промени. Питах в Евро 07 за горна помпа, доставиха ми на цена 68 лв. ама съвсем различна, оказа се, че за терано 2 има поне няколко вида. Правилната ми предложиха за 168лв.!!! Обадих се на Люцкан, 92лв с 3 дни доставка, другатя седмица ще я монтирам. Предполагам, че при мен проблема дойде защото 1г. не бях го карал и са се скапали гумичките. Мисля е горната помпа е капсилована и няма да може да се рециклира, но нищо не ми пречи да пробвам. Успрех...
                Издържах вчера, ще издържа и днес...

                Коментар


                • #9
                  От: Педала на съединителя пада - помпа или?

                  Така и така се разговорихме за помпи на съединителя,та да вметна за незнаещите.Педала на съединителя,може да се регулира в какво положение да отделя-т.е. по-долу,на средата или по-горе!!!
                  Реглажа се извършва от захвата на педала към оста на горната помпа на съединителя!Скоро познат си закупи Терано 2 дизел и първа влизаше с натиск до ламарината и дори още малко...
                  Човека беше притеснен,че съединителя е заминал ,а нов е около 500-600лв. комплекта.добре,че наблегнах в сервиза където му я обслужваха и човека направи реглаж на положението на отделяне на педала.Всичко се размина с уплаха!!!
                  П.П. Колеги имайте предвид и факта,че съединяващия маркуч от тръбичката към работния цилиндър/както е широко прието да се нарича "Долна помпа"/при нашите машини има лошия навик да се пука и да тече/тази година го изживях лично като ми се случи на 400км. от дома по билата на Беласица/.Проверявайте го превантивно,за да не берете ядове.В случай на проблем на път,спирачен маркуч от Опел Кадет/мисля че беше ляв/ става без проблем.Единственото негативно е,че поради факта ,че му липсва едно разклонение се игнорира дългата сп. тръбичка ,която е някакъв компенсатор на налягане явно.Ефекта е че при натискане се чува скърцане,все едно педала е клеясал....всичко е обаче до дразненето от шума.Негатив друг поне аз не съм забелязал.За прибиране и каране известно време до набавянето на необходимия оригинален маркуч става/аз лятото навъртях около 800км. така/
                  Това е по темата от мен!
                  Поздрави!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Педала на съединителя пада - помпа или?

                    "дългата сп. тръбичка ,която е някакъв компенсатор на налягане явно", пък аз се чудех каква е тая тръба и за какво аджеба служи. Благодаря lubashki777.
                    Издържах вчера, ще издържа и днес...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Педала на съединителя пада - помпа или?

                      Абе моя педал си скърца и с оригиналната тръбичка, като че ли в по-влажно времето спира? Иначе ако хлътне педала /проблема идва по-скоро от "долната помпа" според мен/, упражнението го играх .... качваш оборотите по-високо и целиш скоростите при понижаването им надолу, влизат лесно без грам съединител ))))
                      Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                      X-trail 2.2 Di 2003
                      Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                      Коментар


                      • #12
                        От: Педала на съединителя пада - помпа или?

                        Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
                        .... качваш оборотите по-високо и целиш скоростите при понижаването им надолу, влизат лесно без грам съединител....
                        Превключване с междинна газ се казва. Единствения проблем като нямаш съединител е че при всяко спиране трябва да гасиш, да вкараш първа, и да палиш както си си на първа.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Педала на съединителя пада - помпа или?

                          Вчера сменихме горната помпа с нова. Много трудно обезвъздушихме, особено въпросната дълга тръбичка. Като го пробвах веднага след това, първа и втора влизаха много лесно. Тази сутрин обаче пак трудно се включваха първа и втора, както казва Спарки "с една идея по-добре", но не както трябва. Почвам да си мисля че е възможно проблема да е от долната помпа. Когато съм на място, първо включвам 4, после 2 и тогава 1 влиза лесно. Гадна работа, дано не е диска и лагера, че тогава ще стане интелерно...
                          Издържах вчера, ще издържа и днес...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Педала на съединителя пада - помпа или?

                            А пада ли пак педала?
                            щото ако не пропада може и някой от дисковете да е дал фира.
                            I'm not Lost, I'm Discovering !

                            088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                            Коментар


                            • #15
                              От: Педала на съединителя пада - помпа или?

                              Само да ви напомня, че помпата е само една. Тази която натискате с педала.
                              ТОВА НА КОЕТО МУ КАЗВАТЕ ДОЛНА ПОМПА СИ Е ПРОСТО РАБОТЕН ЦИЛИНДЪР!!!
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X