Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пак проблем с Терано2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пак проблем с Терано2

    Терано 2 , 2,4i 12V 1996г.Почна да ми прави проблем когато го карам на бензин(мени постоянно оборотите и гасне).На газ го няма този проблем.На диагностиката показва,че всичко е наред(няма грешки).Майстора се съмняваше в дебитомера-поръчах си нов от Америка.След смяната му няма никаква разкика със старя.Смених и ламбда сондата(със старата мисля,че работеше по-добре,но при свалянето се разпадна на яасти-мисля,че никога не е сменяна и беше много клеясала.Та това съм направил по въпроса с ниските - менящи се обороти.Моля помагайте.
    Nissan Terrano 2 , 2.4 , 12v , 1996г.

  • #2
    От: Пак проблем с Терано2

    Филтъра за бензин смени ли? Налягането на бензина измери ли?

    Коментар


    • #3
      От: Пак проблем с Терано2

      Здравей Колега,
      Имах подобен проблем с Опел Кадет преди много години.
      След месеци на разкарване по сервизи, смяна на свещи, кабели, дистрибутори, дюза, компютър, горивна помпа, филтри (въздушен и горивен), резервоар, клапан за налягането, датчик за положението на дроселната клапа и десетки диагностики, на който казваха че всичко е наред, проблема си остана. Колата все още се движи без никакви проблеми на газ. Пали лесно на бензин, работи равномерно на празен ход и като позагрее минавам бързо на газ - така от 98г. досега.
      Може да започнеш да сменяш всичко подред, но едно по едно, за да разбереш къде е проблема.
      Моя личен съвет е да започнеш от дюзите. Сваляш и чистиш с ултразвук.
      Успех с борбата.
      Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
      Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
      Opel Campo 3,1 TD '99
      Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

      Коментар


      • #4
        От: Пак проблем с Терано2

        и аз те съветвам първо да изчистиш дюзите че е много вероятно да е от тях,успех.
        SUZUKI VITARA V6
        HONDA CBR 919RR
        MERCEDES ML
        MAN TGA D2O COMANREIL 18-430

        Коментар


        • #5
          От: Пак проблем с Терано2

          Колегите имат право, щом не е ламбда сондата, значи най-вероятно са дюзите (като изключим другите работи с това че на газ си работи нормално). От старите муцуни в карането на коли с газови уредби съм чувал, че кола която е карана на газ и работи добре на бензин-НЯМА, но все пак това се базира на първите газови уредби.Лично аз съм съгласен с тях защото съм имал доста коли с газови уредби и никоя от тях не е работила добре на бензин след като направи няколко хиляди километра на газ.
          Поздрави и успех
          Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
          Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

          Коментар


          • #6
            От: Пак проблем с Терано2

            Дюзите се свалят лесно пробваи с ултразвука , като ги свалиш надуи с уста и подаи ток ще видиш нали пикаят или правят мъгла успех
            само бараки

            Коментар


            • #7
              От: Пак проблем с Терано2

              Силно се съмнявам да е дюзи. Има друг симптом за тях. На мен ми прилича на смучене на немерен въздух. Ослушай се някъде за смучене след дебитомера. Ако смуче от някъде не мерен въздух симптомите са също както ги описваш - постоянно меняйки се обороти. Ако имаш запушени дюзи то двигателя просто работи като на три цилиндъра.
              Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

              Коментар


              • #8
                От: Пак проблем с Терано2

                Сетих се и още нещо. Тоя компютър си има написана таблица от завод за работа на двигатела без ламбда сонда. Пресен пример от мен от преди няколко дена. Работи добре на бензин, но при продължително каране се усеща липсата на мощност с едно придърпване все едно си закачил ремарке с вода. След разкачане на сондата нещата се нормализираха. След като я смених също си работи добре.
                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                Коментар


                • #9
                  От: Пак проблем с Терано2

                  Още един глас за смучене на въздух или неравномерно подаване на такъв.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Пак проблем с Терано2

                    Благодаря колеги за бързите отговори.Сменил съм и горивния филтър,но промяна няма.Имам си и диагностичен кабел,но като го закача не показва грешки.Като сваля буксата на дебитомера започва да работи равномерно но на по-високи обороти-около 1800.Интересното е ,че компютъра опитва да стабилизира оборотите и успява за около 10-15секунди,след което започва да мени и загасва.Колата преди газовата уредба е имала метанова такава,което ме кара да си мисля,че е минала доста километри на метан-и много рядко е карана на бензин.За това ще сваля дюзите и ще ги нося на почистване.Ако някой се сети за друго - да казва .
                    Nissan Terrano 2 , 2.4 , 12v , 1996г.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Пак проблем с Терано2

                      Колега, що не погледнеш свещите? Ако са на много километри, може би трябва да ги смениш. А на първо време може да им мернеш луфта с луфтомера. Ако е много голям, над 8, 8,5 чукни ги малко да обереш луфта докъм 7,5 и пробвай. Ако имаш и техническата документация за модела, може да свериш точно колко и какви свещи да са. А като ги свалиш може и да ги зачистиш. Поне тая цялата галимация няма да ти струва пари.
                      Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Пак проблем с Терано2

                        Свещите трябва да са с луфт 1 мм
                        само бараки

                        Коментар


                        • #13
                          От: Пак проблем с Терано2

                          Първоначално публикуван от off mechanic Преглед на мнение
                          Свещите трябва да са с луфт 1 мм
                          Хе, супер. Ако това отговаря на спецификацията за модела, ще има база са сравнение с актуалното състояние.
                          Интересно, сега погледнах в един каталог и за Терано 2,4 бензин дават поне 4-5 модела свещи с разтояние между електродите като почнеш от 0,7 та стигнеш до 1,1. Което ме обърква. Даже има и вид свещи специално за мотори с газ:

                          Zundkerze LPG Laser Line 2
                          • Kraftstoffart: Flussiggas (LPG)
                          • Kraftstoffart: CNG
                          • Empfohlenes Wechselintervall: 60.000 km
                          • Schlusselweite: 20,8 mm
                          • Aussengewinde: 14,0 mm
                          • Zundkerze: abschraubbarer SAE-Anschluss
                          • Zundkerze: Iridium-Mittelelektrode
                          Последно редактирано от Dagobar; 05-03-13, 20:24.
                          Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Пак проблем с Терано2

                            Аз ги карам на 1.1
                            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                            Коментар


                            • #15
                              От: Пак проблем с Терано2

                              Свещите ми са на около 6 месеца.Мисля,че бяха DENSO или нещо подобно(пиша по спомен).Нищо не пречи да ги погледна.А може ли да е от аванса?
                              Nissan Terrano 2 , 2.4 , 12v , 1996г.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X