Колеги , от ляво на волана в Y61 има копче "STABI ON/OF". Моля , кажете каква е функцията му и кога и как се включва.Нямам ръководство и няма от къде да прочета.Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Копче на таблото в Y61 - функция и начин на включване.
Свий
X
-
От: Копче на таблото в Y61 - функция и начин на включване.
Виж отвътре на сенника на шофьорското място - трябва да има стикер с обяснение.
В положение Off, стабилизиращата щанга е откачена. Работи при скорости под 20км/ч.“When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
Walter Rohrl
GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.
Коментар
-
От: Копче на таблото в Y61 - функция и начин на включване.
Служи за освобождаване или блокиране на задния стабилизатор.Когато караш по асвалт трябва да е включен , а когато караш по черен път изключен респективно да ти свети лампата на таблото, това ти дава възможност за по- гладко каране по черните пътища.
Коментар
-
От: Копче на таблото в Y61 - функция и начин на включване.
Има обаче често срещан проблем точно с механизма при Y61 за откачане на задната стаб. щанга и той не сработва....Мисля,че май поради корозия най-вече,та не е лошо да се ревизира механизма преди да се ползва!
Поздрави!NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Копче на таблото в Y61 - функция и начин на включване.
Аха , казаха ми и нещо друго обаче - при каране по път със завои може да се включи за по -голяма стабилност , а при стъпване на магистрала с по-висока скорост трябва да е изключено.Има ли нещо такова.
Коментар
-
От: Копче на таблото в Y61 - функция и начин на включване.
Трябва да седи постоянно включено и на таблото да не свети нищо.Изключва се само на пресечен терен.При изключване веднага светва OFF а при включване трябва да се изчака няколко секунди.
Коментар
-
От: Копче на таблото в Y61 - функция и начин на включване.
Първоначално публикуван от vaseto Преглед на мнениеАха , казаха ми и нещо друго обаче - при каране по път със завои може да се включи за по -голяма стабилност , а при стъпване на магистрала с по-висока скорост трябва да е изключено.Има ли нещо такова.
Задната стаб. щанга дава стабилност на джипа и намалява клатенето.Това обаче ограничава ходовете на задния мост и на пресечен терен спъва проходимостта.По тази причина Нисан са направили този възел ,за да може когато си в гората и пътя е пресечен,да освобождаваш стаб. щангата и съответно да имаш по-големи ходове,а излезнеш ли на асфалта,където скоростта е много по-висока щангата се закопчава,за да имаш стабилност както при завоите,така и при наложителна рязка маневра на магистралата примерно!
Така,че...с две думи....в гората откопчана/свети на таблото/,на асфалта закопчана/нищо не свети на таблото/.
П.П.Да не забравиш и това което ти писах по-горе...преглед на механизма и ако се налага почистване и смазване.Принципно доста често този възел прави проблеми и не сработва/най-вече поради корозиране/.
Поздрави!NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Копче на таблото в Y61 - функция и начин на включване.
Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение....Принципно доста често този възел прави проблеми и не сработва/най-вече поради корозиране..
Предполагам, с електромагнит се откопчава някой от носачите на торсиона.
А после, при закопчаването? Какво гарантира, че ще се натисне обратно до положение закопчано?
Или се разчита на евентуалните полюшквания, които рано или късно ще докарат торсиона до положение заключено?
Дали нямаш някоя снимка, или схема, че съм чел, но не съм виждал, пък ми е интересно.
Благодаря.
Коментар
-
От: Копче на таблото в Y61 - функция и начин на включване.
Снимка:
така като го гледам е някакъв амортисьор който се блокира електрически когато щангата е "закачена", и се отблокира когато е "откачена". Тъпото в цялата система е, че управляващия модул е монтиран на шасито и не е защитен от вода/кал.“When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
Walter Rohrl
GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.
Коментар
-
От: Копче на таблото в Y61 - функция и начин на включване.
Колегата ме е изпреварил...
Поне на снимката се вижда перфектно за какво иде реч!
Поздрави!NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар