Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Светна лампата чек мотор , оборотите се ограничиха до 2000

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Светна лампата чек мотор , оборотите се ограничиха до 2000

    Светна лампата чек мотор , оборотите се ограничиха до 2000, от извесно време на сам при отвиване на капачката на резервоара смучеше здраво въздух , ясно че е запушено нещо ама помагайте къде и как .Днес по време на движение изведнаж светна тази индикация и сряза оборотите на мотора .

  • #2
    От: Светна лампата чек мотор , оборотите се ограничиха до 2000

    При мен този проблем се оказа умна дюза. За късмет намерих човека, който ги възстановява...

    Коментар


    • #3
      От: Светна лампата чек мотор , оборотите се ограничиха до 2000

      Я пробвай с отвита капачка на резервоара...
      Terrano II R20 TD27Ti

      Коментар


      • #4
        От: Светна лампата чек мотор , оборотите се ограничиха до 2000

        Не е от резервоара със сигурност. Няма да я сецне отведнъж.

        Дебитомер, умна дюза, датчик колянов вал. Нещо от тия е най-вероятно. Или прекъснат кабел. Трабва да му се прочетат грешките.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Светна лампата чек мотор , оборотите се ограничиха до 2000

          При мен го прави зимата когато нафтата замръзне и не може да мине през филтъра.

          Коментар


          • #6
            От: Светна лампата чек мотор , оборотите се ограничиха до 2000

            Грешката е P1246 F/INJ TIMG F/Bfault code P1246 fuel injection timing feedback

            Коментар


            • #7
              От: Светна лампата чек мотор , оборотите се ограничиха до 2000

              1. Въздух в системата
              2. Умна дюза
              3. датчик колянов вал
              4. клапан на авансатор (ама надали)

              ...с това не изключвам прекъсната жица някъде, или нещо такова.

              Ако е BOSCH (маркучета между дюзите) по-вероятно е да е умна дюза. Ако ZEXEL (метални тръбични между дюзите) - по-вероятно е да е датчик разпределителен/колянов вал. Второто е масов дефект при ZEXEL-ите.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: Светна лампата чек мотор , оборотите се ограничиха до 2000

                Смених маркучите за обратната нафта , направо се разпадаха само при допиране , поспря теча на нафта , но мотора хич не работи като хората , водих го до Дизел център на бул.Черни връх , закачваха го на компютър и казаха 1е изчистили грешка на дебитомера .Аз го откачах за да видя как върви без него - пуши доста по- малко но не ускорява ,с него малко е по-добре е укорението но пуши здраво , за мен не работи поне едната дюза и чукат клапани . Не им се занимаваше с мойта кола и отказаха да проверяват дюзи . Питането ми е : 1. Каква е хлабината на повдигачите при загрял мотор - 0,35 мм ? 2 . къде могат да свалят дюзите и да ги проверят със сигурност .Сутрин при палене има здрав дим , после дори при загрял мотор има черен пушек и прекъсва - тресе мотора и едвам се ускорява .
                Последно редактирано от kiki2002; 25-03-13, 15:22. Причина: Допълнение

                Коментар


                • #9
                  От: Светна лампата чек мотор , оборотите се ограничиха до 2000

                  Не знам за коя хлабина питаш, обаче ако за клапаните - и на смукателни и на изпускателни е 0.25. На горещ двигател. От клапани можеш да си сигурен че не е, освен ако няма нещо осезаемо строшено. Те изведнъж не могат да започнат да чукат.

                  Дюзи можеш да провериш при всеки дизелджия. Постановката е супер проста, и би трябвало да може да стане бързо. Но не ми се вярва и дюзи да се запушат изведнъж.

                  Дебитомера - при откачен такъв, не трябва да пиши. Просто върви все едно мотора е 20 коня. При празен ход дебитомера трябва да показва около 2 волта, ако е BOSCH. При изключен двигател - около 1 волт. При пълно натоварване - поне 4.2-4.3 волта.

                  Щом има толкова пушене, проблема е кардинален - или нещо с предверението не е в ред (умна дюза, датчик колянов вал, авансатор), или има нещо запушено, или нещо потрошено, или от някъде дърпа въздух. Аз за да изключа чисто механични двигателни проблеми бих му мернал компресията като за начало. Би трябвало там, дето ти мерят дюзите да могат да ти премерят и компресията. Нормата е 25-30 бара с разлика между цилиндрите до 3 (май) бара, на горещ двигател. Ако има драстична разлика между цилиндрите или много ниска компресия, търси механичен проблем.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Светна лампата чек мотор , оборотите се ограничиха до 2000

                    Търся проверно място за да закарам колата и да оправят

                    Коментар


                    • #11
                      От: Светна лампата чек мотор , оборотите се ограничиха до 2000

                      Какво се оказа, откри ли се проблема?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Светна лампата чек мотор , оборотите се ограничиха до 2000

                        Аналогичен случай с моя....http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=168917
                        Аз пък първо бих проверил горивната система за запушване и боклуци.Недостига на гориво дава абсолютно същата грешка и поведение на джипа.
                        П.П. И...не приемайте както вече и писах нищо за даденост и нищо за сигурно/аз приех,че след като съм сменял горивен филтър преди 4мес. и 1500км. и НЕ може да е проблема там,само че...точно там се оказа!!!/
                        П.П.П. Само едно ми е странно...докато някой има зор пише тема и му се дават насоки/макар и от разстояние все пак доста често се решават успешно с помощ от тук проблемите/,но...след като зора мине изведнъж потребителя Х...рязко спира да пише и...какво е станало,как се е решил проблема...подобно полезно за някой друг потребител инфо липсва!
                        Ето това не го одобрявам....и в случая е същото положението,защото надали от края на м. март до момента проблема не е отстранен
                        Поздрави!
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X