Здравейте,
От няколко години се занимавам с внос на автомобили от чужбина, като тегля платформа 1 автомобил. Досега използвах Тойота Рав 4 2.2 дизел, но вече карам по-тежки автомобили, или джипове и ми идва не толкова слаба, отколкото лека, като ремаркето се мъчи да превзема управлението. Фен съм на японските всъдеходи, като за сега съм се спрял на горепосочените два модела между 2005-2008. За сега съм оглеждал по няколко екземпляра от 2-та модела, но истинското търсене все още не е започнало. Имам няколко въпроса, на които съм сигурен, че вие знаете отговорите и ще съм ви много благодарен ако споделите.
Четох, че дизела при Патрола, но и че при версията със 118кв проблема е отстранен, така ли е?
Пред подлакътника на Патрола се напира едно копче, на което пише Stabi, за какво служи?
Патрол серийно с блокаж на задния диференциал ли идва, понеже бройките, които гледах досега всичките имаха копчета за блокиране на диференциал.
И при двата модела има едно копче, при Патрол се намира отляво на волана, непосредствено под вентилационният отвор, а при Патфайндър малко по-надолу, на което е изобразен двигател, за какво служи?
Ще бъдат ли достатъчно стабилни при теглене на платформата със 100-120км/ч?
И двата модела се предлагат и с ръчни, и с автоматични скорости, кои са за предпочитане?
Навигационните системи имат ли добри карти, използвам преносима такава, но ако са добри заводските, бих си търсил такъв екземпляр?
Засега се сещам за това, но със сигурност имам още въпроси, на които ще търся отговори.
От няколко години се занимавам с внос на автомобили от чужбина, като тегля платформа 1 автомобил. Досега използвах Тойота Рав 4 2.2 дизел, но вече карам по-тежки автомобили, или джипове и ми идва не толкова слаба, отколкото лека, като ремаркето се мъчи да превзема управлението. Фен съм на японските всъдеходи, като за сега съм се спрял на горепосочените два модела между 2005-2008. За сега съм оглеждал по няколко екземпляра от 2-та модела, но истинското търсене все още не е започнало. Имам няколко въпроса, на които съм сигурен, че вие знаете отговорите и ще съм ви много благодарен ако споделите.
Четох, че дизела при Патрола, но и че при версията със 118кв проблема е отстранен, така ли е?
Пред подлакътника на Патрола се напира едно копче, на което пише Stabi, за какво служи?
Патрол серийно с блокаж на задния диференциал ли идва, понеже бройките, които гледах досега всичките имаха копчета за блокиране на диференциал.
И при двата модела има едно копче, при Патрол се намира отляво на волана, непосредствено под вентилационният отвор, а при Патфайндър малко по-надолу, на което е изобразен двигател, за какво служи?
Ще бъдат ли достатъчно стабилни при теглене на платформата със 100-120км/ч?
И двата модела се предлагат и с ръчни, и с автоматични скорости, кои са за предпочитане?
Навигационните системи имат ли добри карти, използвам преносима такава, но ако са добри заводските, бих си търсил такъв екземпляр?
Засега се сещам за това, но със сигурност имам още въпроси, на които ще търся отговори.
Коментар