Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol Y61 3.0Di или Pathfinder R51 2.5DCi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Patrol Y61 3.0Di или Pathfinder R51 2.5DCi

    Здравейте,
    От няколко години се занимавам с внос на автомобили от чужбина, като тегля платформа 1 автомобил. Досега използвах Тойота Рав 4 2.2 дизел, но вече карам по-тежки автомобили, или джипове и ми идва не толкова слаба, отколкото лека, като ремаркето се мъчи да превзема управлението. Фен съм на японските всъдеходи, като за сега съм се спрял на горепосочените два модела между 2005-2008. За сега съм оглеждал по няколко екземпляра от 2-та модела, но истинското търсене все още не е започнало. Имам няколко въпроса, на които съм сигурен, че вие знаете отговорите и ще съм ви много благодарен ако споделите.
    Четох, че дизела при Патрола, но и че при версията със 118кв проблема е отстранен, така ли е?
    Пред подлакътника на Патрола се напира едно копче, на което пише Stabi, за какво служи?
    Патрол серийно с блокаж на задния диференциал ли идва, понеже бройките, които гледах досега всичките имаха копчета за блокиране на диференциал.
    И при двата модела има едно копче, при Патрол се намира отляво на волана, непосредствено под вентилационният отвор, а при Патфайндър малко по-надолу, на което е изобразен двигател, за какво служи?
    Ще бъдат ли достатъчно стабилни при теглене на платформата със 100-120км/ч?
    И двата модела се предлагат и с ръчни, и с автоматични скорости, кои са за предпочитане?
    Навигационните системи имат ли добри карти, използвам преносима такава, но ако са добри заводските, бих си търсил такъв екземпляр?
    Засега се сещам за това, но със сигурност имам още въпроси, на които ще търся отговори.

  • #2
    От: Patrol Y61 3.0Di или Pathfinder R51 2.5DCi

    Здравей, колега.
    За Патфандер не мога да кажа нищо конкретно, но за Патрола мисля че мога да ти помогна:
    - при новите версии на дизела проблема с мотора е разрешен:
    - копчето на подлакътника е за стабилизиращата задна щанга (торсион ), това е опция за автоматично откачане при шофиране по пресечени терени, има го основно при дългите бази:
    - основно в България се срещат Патроли с принудителен блокаж на задния мост, има и модели с LSD диференциал, но те са по-редки ( предимно на бензиновите версии за ОАЕ );
    - копчето до волана е за подгряване на мотора при студен старт - вдига оборотите и спомага за по-бързо загряване особено през студените месеци;
    - Патролът е стабилен на тази скорост, особено дългата база;
    - за дълъг път автомата е за предпочитане;
    - навигацията се среща рядко в модела и не е нищо особено;
    Сети се да питаш и за разхода, да не останеш неприятно изненадан, смесен разход 12-14 литра без платформа.
    Ако имаш други въпроси питай.
    Nissan Patrol 2008
    Mercedes c220 cdi 2006
    Mercedes cls350 cdi 2013
    Mercedes GL 450 cdi 2012

    Коментар


    • #3
      От: Patrol Y61 3.0Di или Pathfinder R51 2.5DCi

      Нисан Патрол Y61 3.0Di след 2002 г. е със много добър двигател и всички проблеми от предшественика му RD28T са изчистени . Мотора можеш да му сложиш чип , така ще вдигнеш още мощността и ще поддържа скорост от 120 - 130 км с платформата по магистрала без проблем . По отношение стабилността мисля , че няма по добър от Нисан Патрол дълга база - дърпам платформата със състезателния джип ( общата им маса е над 2.5 тона ) със дълъг Патрол Y60 RD28T ,машината се държи чудесно на пътя и се управлява много леко като поддържам средна скорост 100 км/ч на магистрала (с доста по слабия мотор от Y61 ). За предпочитане е щом ще е влекач Патрола да е с ръчни скорости.
      За Pathfider мога да кажа , че не съм им фен и съм имал два три случая на прецакан съединител вследствие на неправилна употреба , освен всичко това Pathfider е доста по лек от Nissan Patrol , така че не мисля , че ще е подходящ за целта .
      VEREYA MOTORSPORT TEAM

      Коментар


      • #4
        От: Patrol Y61 3.0Di или Pathfinder R51 2.5DCi

        Благодаря за бързите отговори,
        Ориентирах се към Патрол, понеже имах Y60 къса база, който много ми харесваше, но видях и Патфайндъра и се зачудих дали да не го предпочета. Все още везните са изравнени, но още не съм карал такива, за да преценя по-точно. Като цяло клоня към ръчна скоростна кутия, като знам че Патфайндър има проблем с бързо-износващ се съединител, но и като тегля постоянно, то задължително ще се наложи смяна, при който и модел да е. Разхода не ме притеснява особено, за това не съм и питал, защото и сега с малката Тойота при теглене ми е 13-14л/100км, като се надявам Нисаните да не качват над 18л/100км.
        Автомата не спъва ли много Патрола, а и малко се притеснявам да не се предаде при постоянно теглене на товар от над 2 тона?
        Аз не бързам много с покупката, пък и като ходя по чужбина ще оглеждам екземпляри. Отделил съм до 40 000лв. за първоначалната покупка, без обслужването. Ако се сещате за неща, които задължително трябва да бъдат сменени след покупка, споделете.

        п.п. И двата модела са с парт-тайм, нали? - хъбовете автоматични ли са?

        Коментар


        • #5
          От: Patrol Y61 3.0Di или Pathfinder R51 2.5DCi

          Патрула е по-доброто за това, което ще се ползва.
          Бюджета е повече от достатъчен - приятел си купи Патрул 3.0 2006 г дълга база за 26000 лв преди 5-6 месеца.Машината беше на около 100К км - много запазен.
          Патрула е парт-тайм , за Патфайндера не знам ( мисля , че е някакво електронно 4х4.
          За дърпане ( и дълги преходи) е по-добре да е с ръчни скорости - по евтино излиза.
          Обслужването не е толкова скъпо...
          Калин 0886 117877, Mercedes ML 270 cdi,Mercedes E250 CDI

          Коментар


          • #6
            От: Patrol Y61 3.0Di или Pathfinder R51 2.5DCi

            Патрол 3.0 преди 2004 година е много съмнителна покупка, има много случаи с проблеми в мотора. След 2004 г. проблема е отстранен разликата е 3 к.с. води се 160 к.с. Обслужване на автоматична скоростна кутия е около 600 лв., и се право на 100 000 км. ( масла, филтър и уплътнение ).
            Nissan Patrol 2008
            Mercedes c220 cdi 2006
            Mercedes cls350 cdi 2013
            Mercedes GL 450 cdi 2012

            Коментар


            • #7
              От: Patrol Y61 3.0Di или Pathfinder R51 2.5DCi

              На Патфайндър съм виждал само един вид теглич, който излиза под бронята и е захванат за шасито, а на Патрол съм виждал и такъв, и захванат на мястото на куката за теглене, по средата на задната броня. Надеждни ли са тези тегличи, понеже на Тойотата след 20-ина хиляди км теглене, оригиналният теглич се предаде и се изкриви жестоко, което доведе до сменяне. Чисто от любопитство, колко е ресурса на тези двигатели, попадал съм на Навара с двигател като на Патфайндър, но дефорсирана версия, 2006г., на 410 000км. Патрола би трябвало да е с по-голям ресурс, понеже е така замислен, нали? Определено преди да се спра окончателно на един от двата модела, ще ги карам пробно, но можете ли да сравните по вървеж и возия двата модела с каквато и да е друга кола, чисто субективно.

              Коментар


              • #8
                От: Patrol Y61 3.0Di или Pathfinder R51 2.5DCi

                Имам Патрол, който е с теглич хванат за оригиналните отвори на шасито посредством дебелостенна метална планка ( оригинален ) и кука монтирана в средата на бронята. Колата е използвана от предишният собственик за транспорт на яхти и пускането им на вода. Не мога да сравня Патрола с друга кола по возия, мога да кажа, че е стабилен и сравнително мощен мотор с добър въртящ момент, липсват асистиращи системи и спирането е различно в сравнение с друга кола.Ако си близо до Ловеч заповядай на тест и сам ще се убедиш.
                Nissan Patrol 2008
                Mercedes c220 cdi 2006
                Mercedes cls350 cdi 2013
                Mercedes GL 450 cdi 2012

                Коментар


                • #9
                  От: Patrol Y61 3.0Di или Pathfinder R51 2.5DCi

                  Здравейте отново,
                  alexander_76, благодаря за предложението, но Ловеч ми е твърде далеч.
                  Попаднах на тема, в която пише че Патрола е с много слаби спирачки, чак човека се е отказал да купува заради тях, толкова ли са зле?
                  Карах Навара 2.5DCi 174к.с., версията без филтър за твърди частици, останах очарован от двигателя, явно не очаквах много, за това ми се е сторило че вървеше доста, допадна ми, но Патфайндър е по-тежък, та да видим там. Патрол има ли филтър за твърди частици и капризен ли е към нафтата?
                  Почти съм сигурен че ще скоча на Патрол, понеже повече ми допада, но не се знае. Колко тежи Патрола? - гледах, че някъде на Патфайндър му дават 2,3т, но не можах да открия за Патрол.

                  Определено ще е Нисан, но какво мислите за Тойота Ленд Круизер 4.2дизел 204к.с.?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Patrol Y61 3.0Di или Pathfinder R51 2.5DCi

                    Здравей, Патрола е 2,8 т. по показания на кантар ( не знам колко е верен - намира се в Топливо ), филтър за твърди частици няма и това е основната причина за малкото бройки в Европа. Спирачките са слаби в сравнение с тези на повечето леки коли, но все пак говорим за доста килца желязо, а що се отнася за стабилност и товар изправя Г-класа на задни гуми ( буквално изправи Г-класа на колега от форума, вързани с колани за тегличите). За нафтата определено си има предпочитания, ако не я хареса и вади черен пушек при по-рязко потегляне. Не говоря за скъпа нафта с добавки, а за дизел зареден от различни бензиностанции.
                    Nissan Patrol 2008
                    Mercedes c220 cdi 2006
                    Mercedes cls350 cdi 2013
                    Mercedes GL 450 cdi 2012

                    Коментар


                    • #11
                      От: Patrol Y61 3.0Di или Pathfinder R51 2.5DCi

                      Благодаря, отново бърз, точен и полезен отговор, alexander_76!
                      Въпросите ми се изчерпаха до тук, сега остава търсенето. Ако намеря добър Патрол, веднага го отнасям, иначе ще трябва да се задоволя с Патфайндера.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Patrol Y61 3.0Di или Pathfinder R51 2.5DCi

                        В момента има има интересен екземпляр за продажба, (не е моя ), намира се в София, ако проявяваш интерес ще ти пратя данни на лични.
                        Nissan Patrol 2008
                        Mercedes c220 cdi 2006
                        Mercedes cls350 cdi 2013
                        Mercedes GL 450 cdi 2012

                        Коментар


                        • #13
                          От: Patrol Y61 3.0Di или Pathfinder R51 2.5DCi

                          Ако е с ръчна скоростна кутия, давай.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Patrol Y61 3.0Di или Pathfinder R51 2.5DCi

                            Четох тук, в този подфорум, че Нисан Патрол 3.0ди може да е с двумасов маховик, но не беше доизяснено така ли е. - не ме притеснява особено, но така ли е?
                            Също четох и че модела се оборудва с проблемна помпа - VP44 - в какво се изразяват проблемите и скъпи ли са за отстраняване?

                            Коментар


                            • #15
                              От: Patrol Y61 3.0Di или Pathfinder R51 2.5DCi

                              Колега, щом ще теглиш, си вземи автомат! Повярвай ми, по-добрия вариянт е!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X