Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за Патрол Y61 3.0 дизел.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпроси за Патрол Y61 3.0 дизел.

    Колеги имам едно питане свързано с Патрол Y61 3.0 дизел. Може ли по VIN да се разбере дали е с проблемия двигател? И ако може как става номера?
    В обявата пише 2004-та година, но ме съмнява че може и да е 2003-та.
    “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
    Walter Rohrl
    GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

  • #2
    От: Едно въпросче за Патрол Y61 3.0 дизел.

    Тук има VIN декодер, който поне за моя като че ли работи:
    http://old.japancars.ru/cat/nissan/index.php
    V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

    Коментар


    • #3
      От: Едно въпросче за Патрол Y61 3.0 дизел.

      По-конете, както и по картера също
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        От: Едно въпросче за Патрол Y61 3.0 дизел.

        Ето какво излю този декодер:
        Информация:
        VIN:
        Модель: KWSSLEFY61UGADBBC-
        Название: PATROL(GR)
        Серия модели: Y61
        Дата выпуска: 11.2003
        BODY: HARDTOP
        ENGINE: ZD30DDTI TYPE ENGINE
        SEAT: EUR CENTRAL & SOUTH 5P
        GRADE: AD TYPE
        TRANS: MANUAL TRANSMISSON
        Код региона: EL1
        Внешний цвет: QM1
        Внутренний цвет: W
        Познах че е произведен 2003-та, но това май се води моделна година 2004. И нататък?
        “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
        Walter Rohrl
        GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

        Коментар


        • #5
          От: Едно въпросче за Патрол Y61 3.0 дизел.

          Конете виж. Оправения е с два или три повече.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #6
            От: Едно въпросче за Патрол Y61 3.0 дизел.

            163 коня. Ама аз на коне в български талон не вярвам. Щото по талон Гранд Черокито ми е 243 коня, а те такова животно нема.
            “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
            Walter Rohrl
            GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

            Коментар


            • #7
              От: Едно въпросче за Патрол Y61 3.0 дизел.

              158 и 160 са конете всъщност

              116 и 118 кВт

              Ми виж картера, единия е видимо по-голям
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #8
                От: Едно въпросче за Патрол Y61 3.0 дизел.

                От личен опит - всеки оторизиран сервиз с достъп до базата данни на Нисан (в случая Митвас - София) ще ти каже дали фабрично монтирания двигател от тази серия - 3.0 л. е подменян и каква е причината за това. Говорим за подмяна в специализиран сервиз. Защото фирмата Нисан точно това е правила - сменяла е в нейни сервизи проблемните двигатели. На един дървеняк (кандидат купувач за моя Нисан) му обясних това, но не пожела да ме разбере. Негов проблем.
                Трудно е да си мъж на днешно време! Доста се отказаха.
                "Никой не бива да се шегува с руския президент. Особено на тема война." Бойко Борисов, 30.11.2018 г.

                Коментар


                • #9
                  От: Едно въпросче за Патрол Y61 3.0 дизел.

                  11.2003г. трябва да е вече големия картер 160 коня.
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • #10
                    От: Едно въпросче за Патрол Y61 3.0 дизел.

                    Такаааа, този въпрос се изясни. Минаваме на втори кръг - в момента е с гуми 265/70R16, някакви зимни. Седят му като аспиринчета - от гума до калник има към 15-16 сантиметра. Така на око преценявам че ще събере 35-ци, само трябва да се види дали няма да опират при завой или сгъване на окачването. Два бързи въпроса:
                    Може ли да се мине на 15 цолови джанти?
                    Колко е предела на тези мостове/раздатка/скорости/двигател? 33,35, 37 или повече?
                    “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                    Walter Rohrl
                    GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Едно въпросче за Патрол Y61 3.0 дизел.

                      Здравей колега, моят Патрол е със стокови джанти 17 и по техническа документация е с гуми 275/75R17. И този размер малее на колата в момента има разстояние от гума до калник 16 см (току що го мерих).
                      Nissan Patrol 2008
                      Mercedes c220 cdi 2006
                      Mercedes cls350 cdi 2013
                      Mercedes GL 450 cdi 2012

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпроси за Патрол Y61 3.0 дизел.

                        15 не стават, както и не всички 16ки влизат.
                        37ци безгрижно
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпроси за Патрол Y61 3.0 дизел.

                          Оригиналните джанти на Y61 са с много малко ЕТ. Трудно се сменят с други. Да минеш на 15 трябва много пробване на джанти, че опират апаратите. Освен това няма смисъл. Гумата става прекалено висока и почва много да клати. За 17ки трудно се намират гуми повече от 65%.
                          Най удобни са 16ките. За тях има всичко и цените са доста по-добри от 17". Женя кара с 275/70/16. Също малеят, но това беше най-високата АТ гума която намерих на цена под 260лв в България. На нея не и трябват по-големи.
                          За гората е друга бира. Има всичко за 16".

                          пп 37ци влизат само на сън или след лееекинко подрязване на каниците. ....до половината. Сток 33/11.5" Другото с доработки.
                          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                          Вальо. О888 557Ч7Ч
                          Silverado 1.3 i

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпроси за Патрол Y61 3.0 дизел.

                            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                            пп 37ци влизат само на сън или след лееекинко подрязване на каниците. ....до половината.
                            Ставаше въпрос дали мосат ще държи, а дали и как влизат е друга бира
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X