Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дали да "мушна" 33-ки на Патрола.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дали да "мушна" 33-ки на Патрола.

    Тъй и тъй ще трябва да купувам гуми за сезона, пък гледам във тема "продавам" има повече читави 33-ки, отколкото 31-ци и като цена и като качество. Та си мисля какво ще стане, ако мушна на дългият Y60, едни 33-ки. Лифта, който постигнах с пружините отпред е 96см до калниците/по мои сметки 1 1/2"/. Отзад е 93см. Та въпроса е: първо дали ще закачат при преодоляване на препятствия и второ, ще се мъчи ли и без това слабият RD28T. Респективно ще грее ли? И разбира се, колко ще вдигне разхода спрямо 31-ците?
    Извинявам се, ако съм досаден с въпросите, знам че са дискутирани многократно, но категоричен отговор, така и не намерих.
    Пускам и снимка, да се види колко място има в калниците. На снимката е отпред с 10R15, отзад с 31x10.5x15. Знам че е кофти, ама...
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1050449.jpg
Прегледи:1
Размер:234.9 КБ
ID:5998721
    Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

  • #2
    От: Дали да "мушна" 33-ки на Патрола.

    Последния ти проблем е колко място има в калниците. Карал съм такъв патрул с гума 35 със стандатно окачване (доста уморено) и леко резнати калници само в задните части.

    Ако се търси ценово ориентирано решение, 33 гуми може и да изпаднат по-бързо/лесно/евтино, но разхода няма как да остане като при 31 гума. Пък и 33 гуми на този мотор и на дълга база, не ми се коментира, но ако е за кефа как ще му стоят няма какво да кажа. Преди време имах дълъг патрул с 4.2д, разликата с всеки инч в гумите беше литър нагоре градско. Извънградско нямаше толкова значение, а за офроуд явно не питаш така или иначе (с оглед скорошните ти проблеми около двигателя).

    Коментар


    • #3
      От: Дали да "мушна" 33-ки на Патрола.

      колега,като сложиш 33ки го спьваш много ясно,но може да му пипнат помпата и става прилично,ама за разход под 15 забрави

      Коментар


      • #4
        От: Дали да "мушна" 33-ки на Патрола.

        Карал съм такъв Патрол с Goodyear Wrangler MT/R 33 ки....повечко газ ще трябва и т.н.
        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

        Коментар


        • #5
          От: Дали да "мушна" 33-ки на Патрола.

          Първоначално публикуван от ivan kom Преглед на мнение
          колега,като сложиш 33ки го спьваш много ясно,но може да му пипнат помпата и става прилично,ама за разход под 15 забрави
          То хубаво ще му се пипне помпата, но само с нея не става!После ще се почне едно греене,греене и кво стана?
          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

          Коментар


          • #6
            От: Дали да "мушна" 33-ки на Патрола.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SAM_0155.jpg
Прегледи:1
Размер:104.6 КБ
ID:5444104
            3.3 чист дизел, 1983г. 4 скорости, гуми 33х12.50х15, тегло 1860кг с задна седалка, пълен резервоар,лебедка,хайджек и резервна гума
            градско: разход 15л - сега със заключени хъбове, 13л - лято, само на задно
            междуградско 10-11л със скорост 80-90-мах.100 км/ч
            Three witches watch three Swatch watches.
            Which witch watch which Swatch watch?

            Коментар


            • #7
              От: Дали да "мушна" 33-ки на Патрола.

              Давай. По скоро ще се отървеш от мъките.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #8
                От: Дали да "мушна" 33-ки на Патрола.

                колега за греенето не сьм сьгласен,помпата при майстор които разбира,не да вьртиш ти,натягане на турбото,изправно виско и водна помпа,промита система и си ти,няма греене а само ГАЗ

                Коментар


                • #9
                  От: Дали да "мушна" 33-ки на Патрола.

                  Мойта 260-ка дълга база е с 285/75/16 МТР-ки и нямам проблеми с вървенето,но турбината ми е на 1.1 бар и съм с променено гориво от клапана за компенсиране в турборежимите,а също и права тръба на генерацията 60мм.Разхода при яко даване на газ в гората от 20 до немам си на идея.Последните дни я тествам на отсечката Кремиковци-Бояна през Околовръстното със скорост 70-80 пада рязко на 11-12,но това е с подчертано леко каране до 2000 оборота.Иначе визуално според мен на дълъг Патрол под 32 му малеят и некакси не му тичат.

                  П.П А за греене на рд 28 има доста писано и подкрепям мнението че при изправен такъв и каране по асфалт греенето е мираж.Аз съм с ел. перки и лятото ги пускам само по светофарите и при некъв тормоз по баирите.В момента при сегашните температури ги пускам само в гората при заварка на газта.
                  Последно редактирано от bobkata16v; 14-01-13, 20:17.
                  Борис 0888 999 едно едно9
                  PATROL Y260 RB30S

                  Коментар


                  • #10
                    От: Дали да "мушна" 33-ки на Патрола.

                    колега за разход не ми се говори,май нема по горящо нещо от патрола

                    Коментар


                    • #11
                      От: Дали да "мушна" 33-ки на Патрола.

                      Първоначално публикуван от ivan kom Преглед на мнение
                      колега за разход не ми се говори,май нема по горящо нещо от патрола

                      Като пипате по турбото, ГНП-та и прочие, как няма да ви гори?....

                      Джамбазов, що така остро се произнесе? Според мен 33-ки са оптимален размер за Патрола. Още повече дълга база. Верно е, слаб му е мотора за това купе, ама този разлика от 2 инча в гумите изобщо няма и да я усети.... Още повече че гуми, коите ще вземе колега само по цифри върхо тях ще са 33-ки. На практика ще са около 32"...
                      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                      Коментар


                      • #12
                        От: Дали да "мушна" 33-ки на Патрола.

                        Защото не си чел предната тема. Това е на финалната права. Иначе според мен 33 малеят. Иска си поне 35 дългата база.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Дали да "мушна" 33-ки на Патрола.

                          За ремонта на мотора ли?
                          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                          Коментар


                          • #14
                            От: Дали да "мушна" 33-ки на Патрола.

                            33ки ако окачването е с 1" над НОВО оригинално, а не 1" над 20 годишно клекнало с 2-3 няма да създава проблем. Иначе като се натовари с порядъчно количество багаж може да почне да опира и по гърбиците около детската градина. Не се шегувам, казвам го от горчив опит... Колкото до спъването и увеличения разход - то ще дойде колкото от височината, толкова и от широчината на гумата. В тази връзка ако сложиш примерно 33х12.5 ефекта няма да е очарователен...
                            Ако търсиш правилно (ефективно) решение слагай 235/85/26 (32"), ако искаш малко по-така - 255, ако е за кеф... каквото те кефи.
                            Technical Rescue Direct - life lies in courage
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                            Коментар


                            • #15
                              От: Дали да "мушна" 33-ки на Патрола.

                              М-да, и аз мислех, че ще са му тежки 33-ките на моя старец, ама бях длъжен да питам. Тя целта на упражнението не е за гъзария, щото не е за пред кафето, не е и за по-голям клириенс щото и на Дакар няма да ходя тази година. Джипа, както се вижда на снимката е дете-жено-язовиро-палатко-рибо-биро-гъзовоз, без претенции за нещо повече. Просто се оказа по-бюджетно да се сдобиеш с 33-ки/както каза колегата останали на 32"/, отколкото читави 31-ци. Ама спънат кон с добра визия и склонност към лакомия и прегряване....мерси!
                              Колкото до прословутият "ремонт" на мотора, за който стана дума, не виждам какво грешно съм направил. Просто се оказа, че е избила, напъханата от безименен майстор клингеритова гарнитура на главата, която между впрочем се оказа здрава и с кривина 7стотни. И аз не повярвах, ама факт. От к`ъв зор са отваряли мотора безименните, така и не разбрах. Нищо чудно да му е втора глава, важното е, че е здрава. Е, това е. Сега джипа върви повече и не меши масло в антифриза. Каква "финална права"...., не разбирам. То, имам едно на ум, че не нито нова, нито перфектна машина, ама пък, такъв черен хумор...."оттърваване от мъките"...мисля, че не приляга...
                              Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X