Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси Относно Nissan Terrano II 2.4i

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпроси Относно Nissan Terrano II 2.4i

    Здравейте Колеги наскоро си купих Nissan Terrano II искам да ви попитам коиса най-често срещаните проблеми при тях.
    Също така искам да ви попитам относно ЛИФТА как става и дали мога да вдигна само предницата защото мисля че е доста ниска спрямо другите Terranota.Блягодаря ви предварително

  • #2
    От: Въпроси Относно Nissan Terrano II 2.4i

    Вдигаш предницата с натягане на торсионите, отиди на майстори предница, защото като я вдигнеш трябва да минеш реглаж на предните колела. Често срещан проблем, разбити предни хъбове, които можеш да смениш с ръчни, виж и темата ремонт на предно окачване. Не си писал и коя година е, а има значение.
    Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
    X-trail 2.2 Di 2003
    Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

    Коментар


    • #3
      От: Въпроси Относно Nissan Terrano II 2.4i

      Nissana e 97г. Попринцип не съм много запознат с торсионите и т.н. Ако някои знаи маистор от Пловдив които може да ми помогне да пиши.
      Нещо друго да ми кажите за Nissana инересуваме всичко дали са притенциозни към нещо.

      Коментар


      • #4
        От: Въпроси Относно Nissan Terrano II 2.4i

        Не обичат части различни от оригинал!
        Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

        Коментар


        • #5
          От: Въпроси Относно Nissan Terrano II 2.4i

          Да ми препорачате майтор от Пловдив или Областа

          Коментар


          • #6
            От: Въпроси Относно Nissan Terrano II 2.4i

            Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
            Не обичат части различни от оригинал!
            Е..не е за всичко така,но много неща наистина нищо друго освен оригинални не трябва да се слагат/особено по предницата/...макар ,че са доста по-скъпи от алтернативните.за съжаление алтернативните обаче издават много бързо багажа и реална като смениш няколко пъти примерно предна биелетка алтернативна...излиза по-скъпо от това да смениш 1 път оригинална
            Друга особеност е,че повечето бензинки обикновено се вземат на такива километри,че ангренажната верига со все джунжурии покрай нея е вече на края на живота си и се налага подмяна на целия комплект.Поне не е толкова скъпо...
            Относно лифта на предницата....ами елементарно е!
            Зад напречната греда на раздатката ще видиш от ляво и от дясно разположени едни вертикални болтове.Значи торсиона си е един прът,който на принципа на усукването изпълнява ролята на пружината.Прътовете се виждат много ясно/тръгват от носача и вървят назад до края на раздатката горе-долу/
            Проследяваш прътите и в края им се виждат въпросните болтове.След като ги намериш,следващата операция е от горна страна да им развиеш контра гайките и обилно да напръскаш там и отдолу/абе навсякъде/ по протежение на болта със спрей за ръждясали гайки.Изчакваш малко да подейства и навиваш болтовете.Броиш с колко оборота навиваш на първия торсион,за да се ориентираш за втория.
            Нещо важно:
            1.оборотите на първия и на втория НЕ Е задължително да са еднакви!!!
            2.Предварително мериш от земята до арката на предния калник разстоянието/дори може да мериш от долния ръб на джантата до арката...така ще е по-точно/.
            Мериш обаче и си записваш и на двата калника,защото джипа може да не е спрян идеално водоравно и после де се получи разлика.
            3.Навиваш болтовете и мериш постоянно,като обаче задължително разклащаш страната от която натягаш,защото иначе няма да е съвсем вярно и ще улегне малко още с първите 100м. каране
            4.Не повдигаш предницата до еднакви см....,а повдигаш всяка страна с еднакви см. от размера който си замерил предварително.Така ще избегнеш да ти застане джипа накриво.
            5.След като натегнеш торсионите/между другото от практиката разбрах,че без да се презацепва торсиона-ама това си е голяма кушия-повдигането става най-много в рамките на 5-6см.при средно омекнал торсион/,им завиваш отново контра гайките и си готов.
            6. Препоръчително е след месец примерно да паркираш джипа на същото място където си ги натягал и да замериш какво се случва.Понякога се налага да се донатегне единия торсион...а може и двата ако са улегнали много/малко вероятно да има фрапиращи разлики/
            7.Някои колеги казват,че е хубаво от страната на шофьора да се натегне торсиона малко повече/примерно да повдигнеш с 5мм. повече въпросния торсион или 1см./.Това се прави понеже обикновено в джипа се вози повечето само шофьора и той тежи на едната страна.Така джипа застава водоравно,защото това допълнително повдигане в повече се компенсира от теглото на шофьора.Аз лично моите си ги направих еднакви и засега не намирам нещо дразнещо или нередно!
            Дано да съм бил полезен!
            Поздрави!
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • #7
              От: Въпроси Относно Nissan Terrano II 2.4i

              Благодаря ти колега за информацията.Ще ми бъде от полза,Но също така мисля че аз няма да мога да се справя и ще потарся майстор от Пловдив или от областа.
              Някои да знаете или да ми припорачате.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X