Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ при покупката на Нисан Патрол Y61

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Помощ при покупката на Нисан Патрол Y61

    Колега добре си се ориентирал, но трудно можеш да попаднеш на подобен екземпляр (бензинов). Освен ако не е внос от ОАЕ, защото в сайтовете за продажба на автомобили в Европа много рядко излизат такива модели.
    Nissan Patrol 2008
    Mercedes c220 cdi 2006
    Mercedes cls350 cdi 2013
    Mercedes GL 450 cdi 2012

    Коментар


    • #17
      От: Помощ при покупката на Нисан Патрол Y61

      Късия Патрул Y61 е в пъти по-маневрен от дългия и съответно е по-некомфортен от него. Имал съм къс 2.8 ТДи и това е невероятно здраво добиче. Моя беше с чип - 150 к.с. и вървеше добре над 2000 об/м , но за всекидневна кола не бих го препоръчал - широк, груб и гори градско около 12-13/100 нафта. За ловджия + 1 човек и 2 кучета е добре, ама за повече няма място. Недостатък му е , че е много тежък. Предимството му е , че е много здрав - трябва да си много добър за да му счупиш нещо по задвижването - диференциала му е като на Мерцедес 614
      Иначе е много стабилен ( широк от всякъде - и вътре и вън) .
      Калин 0886 117877, Mercedes ML 270 cdi,Mercedes E250 CDI

      Коментар


      • #18
        От: Помощ при покупката на Нисан Патрол Y61

        Колега знам че много трудно се попада на бензинов Патрул от горе долу 12 месеца търся такъв но преди горе долу 1 седмица ми казаха че в Швейцария ги карат а един приятел ще пътува до там след около месец и няма да бързам ще почакам да видя резултата от там и тогава вече ако няма от там ще взимам дизелов.Но все още незнам кам кои да се насочвам 2.8 ии 3.0. В крайна смета не разбрах колко е голям % да попадна на не читав двигател от серията 3.0ДИ произведен в времето от 99 - до 2002 г. и да "гръмна" ако мога така да се изразя.Да попитам какъв разход дава 3.0 ди градско и какъв по гората на бавни и 4х4.Говорих с един майстор в един сервиз в Смолян мой познат и ми каза да гледам патрула да е с ГОЛЕМИЯ КАРТЕР НО НЕ МИ КАЗА КОИ Е МАЛКИЯ А АЗ НЯМАМ НИКАКВА ПРЕДСТАВА КАКВА Е РАЗЛИКАТА И ТОВА ЗА КОИ ДВИГАТЕЛ СЕ ОТНАСЯ 2.8 ИЛИ 3.0
        КОЛЕГИ АКО ДОСАЖДАМ С МОИТЕ ВЪПРОСИ НА НАЧИНАЕЩ И НЕРАЗБИРАЩ ОТ ДЖИПОВЕ МОЛЯ ДА МЕ ИЗВИНИТЕ СЪЖАЛЯВАМ НЕ Е УМИШЛЕНО. ПРОСТО СЕ МЪЧА ДА СЕ ОГРАМОТЯ ОТ ХОРА КАТО ВАС ЗНАЕЩИ И МОЖЕЩИ И ДА ВЗЕМА ЕДНО ТРУДНО ЗА МЕН РЕШЕНИЕ КОЯ ДЖИПКА ДА КУПЯ.

        Коментар


        • #19
          От: Помощ при покупката на Нисан Патрол Y61

          Първоначално публикуван от nedqlko-lovdjiqta Преглед на мнение
          Колега знам че много трудно се попада на бензинов Патрул от горе долу 12 месеца търся такъв но преди горе долу 1 седмица ми казаха че в Швейцария ги карат а един приятел ще пътува до там след около месец и няма да бързам ще почакам да видя резултата от там и тогава вече ако няма от там ще взимам дизелов.Но все още незнам кам кои да се насочвам 2.8 ии 3.0. В крайна смета не разбрах колко е голям % да попадна на не читав двигател от серията 3.0ДИ произведен в времето от 99 - до 2002 г. и да "гръмна" ако мога така да се изразя.Да попитам какъв разход дава 3.0 ди градско и какъв по гората на бавни и 4х4.Говорих с един майстор в един сервиз в Смолян мой познат и ми каза да гледам патрула да е с ГОЛЕМИЯ КАРТЕР НО НЕ МИ КАЗА КОИ Е МАЛКИЯ А АЗ НЯМАМ НИКАКВА ПРЕДСТАВА КАКВА Е РАЗЛИКАТА И ТОВА ЗА КОИ ДВИГАТЕЛ СЕ ОТНАСЯ 2.8 ИЛИ 3.0
          КОЛЕГИ АКО ДОСАЖДАМ С МОИТЕ ВЪПРОСИ НА НАЧИНАЕЩ И НЕРАЗБИРАЩ ОТ ДЖИПОВЕ МОЛЯ ДА МЕ ИЗВИНИТЕ СЪЖАЛЯВАМ НЕ Е УМИШЛЕНО. ПРОСТО СЕ МЪЧА ДА СЕ ОГРАМОТЯ ОТ ХОРА КАТО ВАС ЗНАЕЩИ И МОЖЕЩИ И ДА ВЗЕМА ЕДНО ТРУДНО ЗА МЕН РЕШЕНИЕ КОЯ ДЖИПКА ДА КУПЯ.
          Колега,виждам че клониш към 3.0 мотора,но вероятността да си сложиш таралеж в гащите е почти 100%.Не се надявай на чудо...просто за тия години вземай 2.8тди и това е.
          Защо всъщност толкова се натискаш на 3.0???
          Малко повече мощност има,но пък е 4-ри цилиндров/а не знам дали знаеш,но принципно 6-цилиндровите дизелови мотори са най-балансирани /.За целите ,които си писал по-горе чак кой знае каква мощност не ти трябва.Така,че не виждам защо въобще продължаваш да задаваш въпроса 2.8 или 3.0 след като доста хора ти обяснихме,че за тия години е слагане на таралеж в гащите по-големия мотор,а 2.8-то си е почти 130к.с. и да не говорим че търпи и чипосване и става 150к.с.....
          Така ,че...и 100 пъти още да попиташ дали да е 2.8 или 3.0 отговора ще е все един и същ!!!
          Питай за нещо друго по темата по-добре!
          Поздрави!
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #20
            От: Помощ при покупката на Нисан Патрол Y61

            Г-н Лубашки благодаря за отделеното от ваша страна време да се занимавате с моите въпроси.Относно натискането ми за по големия мотор е малко силно казано просто сам привърженик на по големите двигатели с повече мощност,а и искам да събера максимално повече мнения за двата мотора.Бях се насочил към 3.0 ди но след получените от вас компетентни мнения вече се насочих към 2.8.

            Коментар


            • #21
              От: Помощ при покупката на Нисан Патрол Y61

              Понеже частите за Нисан не са много евтини, то добре е да се провери ходовата част - преден мост, сфери, лагери, кардани, скоростна кутия,...
              Караш при колега който разбира и се запознавате с проблемите на ходовата част!? Щото щанга например струва 400 лв. Та да знаеш кое, колко, как и на кава цена може и се налага да подменяш.
              Корозията не е така застъпена при Патрола, но знае ли човек.
              Двигател - добри са дизелите, като по-новите имат пълна комп. диагностика. Караш там където имат софтуер и букси.
              Новите са по-проблемни, старите са добре ако не е прегряван. Иди разбери?!
              Та да се прегледа двигател, турбо и каквото може според ситуацията, че ремонта е колкото цената на Нисана.
              Идеята е като купуваш да направиш добър преглед на автомобила, другото - късмет.
              Тук има хора, които могат да ти помогнат и познават проблемите на тази марка.
              Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

              Коментар


              • #22
                От: Помощ при покупката на Нисан Патрол Y61

                Съмнявам се да се намери бензинов Патрол.
                Внесените от Швейцария, които съм виждал, включително и моя. са дизели.
                Вероятно от Русия може, но едва ли си струва.
                Понеже стана дума колко ще гори в гората на бавни - независимо от типа гориво, дълъг, натоварен и на зор с буксуване ... ами много.
                За последното, дългата база, без доработки/и то не малко/ е неподходяща.
                Ясно е, че е хубаво ако може да се намери свиня, която да дава мляко като крава рекордьорка, и да ражда по 30-тина малки, докато лети, но тази кръстоска още не е създадена .
                Life is too short to drive dull cars!

                Fight global warming !
                ... turn on your A/С !

                Коментар


                • #23
                  От: Помощ при покупката на Нисан Патрол Y61

                  Г-н Чанев съгласен съм за породата свиня.Знам
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 05-11-12, 17:59.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Помощ при покупката на Нисан Патрол Y61

                    За бензиновия патрул знам че е доста трудно да се намери но все пак не съм загубил надежда все още, но най- вероятно ще почакам още малко да видя какъв ще бъде резултата и ако няма и няма ще гледам да намеря нещо читаво 2,8 а харесам ли нещо ще разчитам на някои колега от форума ако имат време да идим в удобно за него време да го огледаме.Днес един приятел ми подхвърли идеята да докарам от Англия и да обърна волана но не съм се замислял по този въпрос все още не знам дали е удачно в смисъл дали ще стане качествено и дали няма да има някакви последици - дефекти след обръщането.А не знам и колко ще струва обръщането не съм се интересувал до сега.Кажете някакво мнение по въпроса за обръщането на волана.
                    Последно редактирано от CarTest™; 07-11-12, 15:41.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Помощ при покупката на Нисан Патрол Y61

                      Първоначално публикуван от nedqlko-lovdjiqta Преглед на мнение
                      За бензиновия патрул знам че е доста трудно да се намери но все пак не съм загубил надежда все още, но най- вероятно ще почакам още малко да видя какъв ще бъде резултата и ако няма и няма ще гледам да намеря нещо читаво 2,8 а харесам ли нещо ще разчитам на някои колега от форума ако имат време да идим в удобно за него време да го огледаме.Днес един приятел ми подхвърли идеята да докарам от Англия и да обърна волана но не съм се замислял по този въпрос все още не знам дали е удачно в смисъл дали ще стане качествено и дали няма да има някакви последици - дефекти след обръщането.А не знам и колко ще струва обръщането не съм се интересувал до сега.Кажете някакво мнение по въпроса за обръщането на волана.
                      В повечето случаи/особено ако не си обръщаш волана сам,а се прави в сервиз,който ти взема пари за труд/,масрафа след това излиза като да си си купил с нормален ляв волан.Да не говорим,че за някои возила,се налага да се прехвърля цялата тенекиена предна преграда между купето и моторния отсек/говорим за напречната ламарина зад таблото,свързваща задната част на калниците и дели двигателния отсек и купето/,а това е предпоставка за ръждясване по заварките и гниене в последствие!.Да не говорим,че има една сериозна интервенция по електрическата система/обикновено се касае за удължаване на кабели и т.н/,което само по себе си е предпоставка за евентуален проблем в последствие.
                      В крайна сметка се получава една закърпена работа...почти на цената на нормален волан.
                      За мен лично не правилно решение.Ако ще е десняк...по-добре да си го караш без интервенции...с всичките му плюсове и минуси от това разбира се!
                      Поздрави!
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Помощ при покупката на Нисан Патрол Y61

                        Благодаря за информацията вече се отказах от варианта обръщане излиза на цената да си купя с нормален волан а и е доста играчка .

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X