Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за лебедка за нисан терано.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за лебедка за нисан терано.

    Може ли да ми кажете , колко либри трябва да е лебедката за нисан терано - къса база.

  • #2
    От: Въпрос за лебедка за нисан терано.

    Минимум 9000
    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за лебедка за нисан терано.

      Дамян е прав но аз съм на мнение ,че ако ще влачиш нещо тежащо 1.600кг. по наклон и най-вероятно в дълбока кал ще са нужни повече ЛИБРИ. Моето мнение е 12.000L. Не натоварваш лебедката, пазиш акумулатора и излизаш по лесно. Най-вероятно ще ме почнат разбирачите с мерки и теглилки ама не ми пука защото каквото пиша е доказано от личен опит. .

      п.п. Къде мислиш да го караш Тераното ?
      ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
      тел. 0889 017703
      0897 516030

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за лебедка за нисан терано.

        Те 12-те това им е едната от разликите - по-бавни са. Поне масовите китайски, до колкото знам. По-бавни значи по-малко ток от акумулатора, за сметка на по-бавно но по-лесно излизане.

        Тераното впрочем има идеално място за втори акумулатор със сищия размер като оригиналния - 100Ah. Tоест може да се докарат едни 200Ah общ обем, и общо взето не би трябвало да има грижи с тоците, освен ако не се тегли от наистина големи лайна наистина дълго.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за лебедка за нисан терано.

          За коли/джипки, не знам, но по лодките, ако има и най-малко съмнение, винаги един размер по-голяма. Ама там мъкнем по няколко акумулатора. Е, и я ползваме по 50 пъти на ден... Най-лесния начин да си отрепеш акумулатора е, да сложиш голяма лебедка на малък стартови акумулатор.
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за лебедка за нисан терано.

            Да споделя опита си и аз.На бившия ми Патрол/къса база ,но накичен и натоварен показа 2220кг.,и то без шофьор и пътници,а и само с 20л. гориво/,бях с лебедка Т-Макс 9500либри.Теглил съм една камара джипки и големи и малки,теглил съм Патрола и то на моменти дори съм кривил болта на дебел шегел/така зверски се беше окопал,че после полиспаста го разглобихме,за да откачим въжето / и никога не съм имал проблем с теглителната мощност на лебедката нито пък с акумулатора.Докарвал съм я в състояние да пари и да може да се пържат яйца отгоре и и все тая!
            Гаргата спомена мерки и теглилки,ама...на Тераното ,особено както 95% колегите си ги карат с щатните торсиони,една по-тежка лебедка си има има значение!!!
            Според мен пък на късо Терано 12000 либри е голяма-9500 ще е баш.Казвам го от опит,а не поради някакви сметки и информация от трети лица!
            П.П.Има една стара схема за смятане на подходящия тонаж лебедка.Теглото на джипа се умножава по 1.5...или примерно на 2 тона джип реално си трябва лебедка дърпаща с 3 тона ....Една лебедка 9500 либри ,реално е 4300кг.,което е доста повече,така че не е нито на горна граница нито е малка...еле пък за къса база
            Поздрави!
            Последно редактирано от lubashki777; 31-10-12, 06:24.
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за лебедка за нисан терано.

              Здр.,аз на Г-то съм с WARN-9.5 и нямам никакъв проблем, години я ползвам,мисля че ти е достатъчна

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за лебедка за нисан терано.

                Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                Да споделя опита си и аз.На бившия ми Патрол/къса база ,но накичен и натоварен показа 2220кг.,и то без шофьор и пътници,а и само с 20л. гориво/,бях с лебедка Т-Макс 9500либри.Теглил съм една камара джипки и големи и малки,теглил съм Патрола и то на моменти дори съм кривил болта на дебел шегел/така зверски се беше окопал,че после полиспаста го разглобихме,за да откачим въжето / и никога не съм имал проблем с теглителната мощност на лебедката нито пък с акумулатора.Докарвал съм я в състояние да пари и да може да се пържат яйца отгоре и и все тая!
                Гаргата спомена мерки и теглилки,ама...на Тераното ,особено както 95% колегите си ги карат с щатните торсиони,една по-тежка лебедка си има има значение!!!
                Според мен пък на късо Терано 12000 либри е голяма-9500 ще е баш.Казвам го от опит,а не поради някакви сметки и информация от трети лица!
                П.П.Има една стара схема за смятане на подходящия тонаж лебедка.Теглото на джипа се умножава по 1.5...или примерно на 2 тона джип реално си трябва лебедка дърпаща с 3 тона ....Една лебедка 9500 либри ,реално е 4300кг.,което е доста повече,така че не е нито на горна граница нито е малка...еле пък за къса база
                Поздрави!
                Торсионите не са чак такъв проблем. Като ги натегнеш се удървя и се вдига. Не е като с усилени, ама не е и кой-знае колко зле. Само ще трябват по-корави амортисьори за да не "кълве" предницата.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за лебедка за нисан терано.

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Торсионите не са чак такъв проблем. Като ги натегнеш се удървя и се вдига. Не е като с усилени, ама не е и кой-знае колко зле. Само ще трябват по-корави амортисьори за да не "кълве" предницата.
                  Става въпрос ,че е малко безмислено да се слага излишно по-голяма и по-тежка лебедка....То по тази логика може и 15 000либри да се сложи...дето 12 там и 15,и всичкото това защото Мечо Пух казал.."колкото повече,толкова повече"...ама няма смисъл просто!
                  П.П.Поне Тераното да беше дълго...макар ,че и за него е излишно при тия килограми
                  Поздрави!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за лебедка за нисан терано.

                    Ся нали се сещаме, че 13 000 (примерно) е само на първи ред, пък на него никога реално не се тегли щото не мое повече от метър
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за лебедка за нисан терано.

                      Тераното e 1700 кила. 9500 например ще върши работа безгрижно. Просто коментирахме че 12000, бидейки с по-голямо предавателно число между мотора и макарата, за една и съща работа ще точи по-малко ток. Колко е по-тежка - нямам идея, но не вярвам да е повече от 10%.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за лебедка за нисан терано.

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        Ся нали се сещаме, че 13 000 (примерно) е само на първи ред, пък на него никога реално не се тегли щото не мое повече от метър
                        Това е така,разбира се,но пак има голям толеранс в килограмите на дърпане на лебедка от 9500либри/говорим за Терано и то късо/
                        Принципно късото Терано дори и 8500либри ще му върши работа,но с презастраховката и по-голямото предавателно число/за да пазим малко повече акумулатора/ 9500 направо мре.Другото е просто излишно и като тегло,и като цена на лебедката и т.н.
                        Да не говорим за един елементарен уред наречен...полиспаст...Всички знаете,че прекарана през него линията става двойно по-мощна
                        Аз лично ако един ден дойде щастливия момент да сложа на моето лебедка,ще е или 9500 или макс 10 000либри/моето е дълго и до момента има едни постоянни 130-140кг. отгоре-метанова бутилка,шкаф с уборудване,багажник на покрива и т.н./
                        Поздрави!
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за лебедка за нисан терано.

                          Дали на жипоподобно нещо реално му трябва лебедка е съвсем отделна тема

                          Цената на лебедката не е особено различна за 9500 и за 13 000, килограмите също

                          Полиспаст не е уред, и не е и елементарен, ми е система от ролки и мека връзка. Та ти говориш просто за ролка.
                          А за да се ползва правилно трябва допълнителни въжета, колани, да не си спал по физика в училище и други такива
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за лебедка за нисан терано.

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Дали на жипоподобно нещо реално му трябва лебедка е съвсем отделна тема

                            Цената на лебедката не е особено различна за 9500 и за 13 000, килограмите също

                            Полиспаст не е уред, и не е и елементарен, ми е система от ролки и мека връзка. Та ти говориш просто за ролка.
                            А за да се ползва правилно трябва допълнителни въжета, колани, да не си спал по физика в училище и други такива
                            Ами по физика си бях средно ниво ученик...,ама за да ползваш т.нар. ролка нищо допълнително не си требе.За да се дърпаш вързан към дърво си иска късо коланче/може и китайско,ама да е все пак поне средна ръка качество/,което обикаля дървото и на него се захваща куката на лебедката.Та на същото въпросно коланче,вместо куката на въжето,човек ако не му достига мощност си слага въпросната ролка и прекарвайки въжето през нея му закача куката на собственото си ухо за теглене.Мощността на лебедката се повишава и аз лично не виждам за какво е нещо повече като въжета и т.н.за подобна операция.
                            Често пъти обаче се налага дърпане под ъгъл,или изправяне на занесла и хлътнала в дерето задница.Тогава си трябва допълнително въжета,шегели и полиспаст/ролка като го наричаш/.
                            Ще използвам темата и дори особено това мнение на колега да вметна,че ако някой си мисли да ходи в гората на "по-така" местенца и се надява като сложи една лебедка/колкото и щеш либри да е/,че няма да изпадне в ситуация да гледа "умно" и да се чуди какво да прави....забравете!
                            Омръзнало ми е да гледам умни физиономии на "големи джипкаджи",с "истински Жипове",които се налага понякога да ги вадят дори и паркетници
                            Джип подготвен за такива мероприятия си иска и съответното оборудване.Аз лично свързано с лебедката мъкна в моя:
                            1.Два колана полиестерни по 12м.
                            2.Един колан полиестерен 3м./задължителното късо коланче,за закачане на лебедката към дърветата/
                            3.Два полиспаста/въпросните ролчици/
                            4.5-6-бр. големи и малки шегели
                            5. Ръкавици
                            Всичкото това е свързано с използването на лебедката,и ако някой си смята ,че само една лебедка като уред монтирана на бронята на джипа ще му е достатъчна...ами лъжете се...
                            Така,че не виждам къде е проблема с допълнителното оборудване/което всъщност е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО/
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за лебедка за нисан терано.

                              Към горното мнение- "мощността на лебедката" не се повишава. Няма как. Теглителната сила приложена върху джипа/колата се увеличава двойно. За всеки метър въже навъртян около лебедката, джипа изминава 50 сантиметра. Въжето около дървото и блока/макарата го отнасят двойно на теглителната сила на лебедката.

                              Уточнявайте ги тия работи за новобранците, тука всякакви хора четат.
                              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X