Може ли да ми кажете , колко либри трябва да е лебедката за нисан терано - къса база.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за лебедка за нисан терано.
Свий
X
-
От: Въпрос за лебедка за нисан терано.
Дамян е прав но аз съм на мнение ,че ако ще влачиш нещо тежащо 1.600кг. по наклон и най-вероятно в дълбока кал ще са нужни повече ЛИБРИ. Моето мнение е 12.000L. Не натоварваш лебедката, пазиш акумулатора и излизаш по лесно. Най-вероятно ще ме почнат разбирачите с мерки и теглилки ама не ми пука защото каквото пиша е доказано от личен опит..
п.п. Къде мислиш да го караш Тераното ?ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
тел. 0889 017703
0897 516030
Коментар
-
От: Въпрос за лебедка за нисан терано.
Те 12-те това им е едната от разликите - по-бавни са. Поне масовите китайски, до колкото знам. По-бавни значи по-малко ток от акумулатора, за сметка на по-бавно но по-лесно излизане.
Тераното впрочем има идеално място за втори акумулатор със сищия размер като оригиналния - 100Ah. Tоест може да се докарат едни 200Ah общ обем, и общо взето не би трябвало да има грижи с тоците, освен ако не се тегли от наистина големи лайна наистина дълго.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Въпрос за лебедка за нисан терано.
За коли/джипки, не знам, но по лодките, ако има и най-малко съмнение, винаги един размер по-голяма. Ама там мъкнем по няколко акумулатора. Е, и я ползваме по 50 пъти на ден... Най-лесния начин да си отрепеш акумулатора е, да сложиш голяма лебедка на малък стартови акумулатор.
Коментар
-
От: Въпрос за лебедка за нисан терано.
Да споделя опита си и аз.На бившия ми Патрол/къса база ,но накичен и натоварен показа 2220кг.,и то без шофьор и пътници,а и само с 20л. гориво/,бях с лебедка Т-Макс 9500либри.Теглил съм една камара джипки и големи и малки,теглил съм Патрола и то на моменти дори съм кривил болта на дебел шегел/така зверски се беше окопал,че после полиспаста го разглобихме,за да откачим въжето/ и никога не съм имал проблем с теглителната мощност на лебедката нито пък с акумулатора.Докарвал съм я в състояние да пари и да може да се пържат яйца отгоре и и все тая!
Гаргата спомена мерки и теглилки,ама...на Тераното ,особено както 95% колегите си ги карат с щатните торсиони,една по-тежка лебедка си има има значение!!!
Според мен пък на късо Терано 12000 либри е голяма-9500 ще е баш.Казвам го от опит,а не поради някакви сметки и информация от трети лица!
П.П.Има една стара схема за смятане на подходящия тонаж лебедка.Теглото на джипа се умножава по 1.5...или примерно на 2 тона джип реално си трябва лебедка дърпаща с 3 тона ....Една лебедка 9500 либри ,реално е 4300кг.,което е доста повече,така че не е нито на горна граница нито е малка...еле пък за къса база
Поздрави!Последно редактирано от lubashki777; 31-10-12, 06:24.NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Въпрос за лебедка за нисан терано.
Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнениеДа споделя опита си и аз.На бившия ми Патрол/къса база ,но накичен и натоварен показа 2220кг.,и то без шофьор и пътници,а и само с 20л. гориво/,бях с лебедка Т-Макс 9500либри.Теглил съм една камара джипки и големи и малки,теглил съм Патрола и то на моменти дори съм кривил болта на дебел шегел/така зверски се беше окопал,че после полиспаста го разглобихме,за да откачим въжето/ и никога не съм имал проблем с теглителната мощност на лебедката нито пък с акумулатора.Докарвал съм я в състояние да пари и да може да се пържат яйца отгоре и и все тая!
Гаргата спомена мерки и теглилки,ама...на Тераното ,особено както 95% колегите си ги карат с щатните торсиони,една по-тежка лебедка си има има значение!!!
Според мен пък на късо Терано 12000 либри е голяма-9500 ще е баш.Казвам го от опит,а не поради някакви сметки и информация от трети лица!
П.П.Има една стара схема за смятане на подходящия тонаж лебедка.Теглото на джипа се умножава по 1.5...или примерно на 2 тона джип реално си трябва лебедка дърпаща с 3 тона ....Една лебедка 9500 либри ,реално е 4300кг.,което е доста повече,така че не е нито на горна граница нито е малка...еле пък за къса база
Поздрави!Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Въпрос за лебедка за нисан терано.
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеТорсионите не са чак такъв проблем. Като ги натегнеш се удървя и се вдига. Не е като с усилени, ама не е и кой-знае колко зле. Само ще трябват по-корави амортисьори за да не "кълве" предницата.
П.П.Поне Тераното да беше дълго...макар ,че и за него е излишно при тия килограми
Поздрави!NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Въпрос за лебедка за нисан терано.
Ся нали се сещаме, че 13 000 (примерно) е само на първи ред, пък на него никога реално не се тегли щото не мое повече от метърИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Въпрос за лебедка за нисан терано.
Тераното e 1700 кила. 9500 например ще върши работа безгрижно. Просто коментирахме че 12000, бидейки с по-голямо предавателно число между мотора и макарата, за една и съща работа ще точи по-малко ток. Колко е по-тежка - нямам идея, но не вярвам да е повече от 10%.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Въпрос за лебедка за нисан терано.
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеСя нали се сещаме, че 13 000 (примерно) е само на първи ред, пък на него никога реално не се тегли щото не мое повече от метър
Принципно късото Терано дори и 8500либри ще му върши работа,но с презастраховката и по-голямото предавателно число/за да пазим малко повече акумулатора/ 9500 направо мре.Другото е просто излишно и като тегло,и като цена на лебедката и т.н.
Да не говорим за един елементарен уред наречен...полиспаст...Всички знаете,че прекарана през него линията става двойно по-мощна
Аз лично ако един ден дойде щастливия момент да сложа на моето лебедка,ще е или 9500 или макс 10 000либри/моето е дълго и до момента има едни постоянни 130-140кг. отгоре-метанова бутилка,шкаф с уборудване,багажник на покрива и т.н./
Поздрави!NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Въпрос за лебедка за нисан терано.
Дали на жипоподобно нещо реално му трябва лебедка е съвсем отделна тема
Цената на лебедката не е особено различна за 9500 и за 13 000, килограмите също
Полиспаст не е уред, и не е и елементарен, ми е система от ролки и мека връзка. Та ти говориш просто за ролка.
А за да се ползва правилно трябва допълнителни въжета, колани, да не си спал по физика в училище и други такиваИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Въпрос за лебедка за нисан терано.
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеДали на жипоподобно нещо реално му трябва лебедка е съвсем отделна тема
Цената на лебедката не е особено различна за 9500 и за 13 000, килограмите също
Полиспаст не е уред, и не е и елементарен, ми е система от ролки и мека връзка. Та ти говориш просто за ролка.
А за да се ползва правилно трябва допълнителни въжета, колани, да не си спал по физика в училище и други такива,ама за да ползваш т.нар. ролка нищо допълнително не си требе.За да се дърпаш вързан към дърво си иска късо коланче/може и китайско,ама да е все пак поне средна ръка качество/,което обикаля дървото и на него се захваща куката на лебедката.Та на същото въпросно коланче,вместо куката на въжето,човек ако не му достига мощност си слага въпросната ролка и прекарвайки въжето през нея му закача куката на собственото си ухо за теглене.Мощността на лебедката се повишава и аз лично не виждам за какво е нещо повече като въжета и т.н.за подобна операция.
Често пъти обаче се налага дърпане под ъгъл,или изправяне на занесла и хлътнала в дерето задница.Тогава си трябва допълнително въжета,шегели и полиспаст/ролка като го наричаш/.
Ще използвам темата и дори особено това мнение на колега да вметна,че ако някой си мисли да ходи в гората на "по-така" местенца и се надява като сложи една лебедка/колкото и щеш либри да е/,че няма да изпадне в ситуация да гледа "умно" и да се чуди какво да прави....забравете!
Омръзнало ми е да гледам умни физиономии на "големи джипкаджи",с "истински Жипове",които се налага понякога да ги вадят дори и паркетници
Джип подготвен за такива мероприятия си иска и съответното оборудване.Аз лично свързано с лебедката мъкна в моя:
1.Два колана полиестерни по 12м.
2.Един колан полиестерен 3м./задължителното късо коланче,за закачане на лебедката към дърветата/
3.Два полиспаста/въпросните ролчици/
4.5-6-бр. големи и малки шегели
5. Ръкавици
Всичкото това е свързано с използването на лебедката,и ако някой си смята ,че само една лебедка като уред монтирана на бронята на джипа ще му е достатъчна...ами лъжете се...
Така,че не виждам къде е проблема с допълнителното оборудване/което всъщност е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО/NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Въпрос за лебедка за нисан терано.
Към горното мнение- "мощността на лебедката" не се повишава. Няма как. Теглителната сила приложена върху джипа/колата се увеличава двойно. За всеки метър въже навъртян около лебедката, джипа изминава 50 сантиметра. Въжето около дървото и блока/макарата го отнасят двойно на теглителната сила на лебедката.
Уточнявайте ги тия работи за новобранците, тука всякакви хора четат.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар