Обява

Свий
Няма добавени обяви.

още едно Терано за доработки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • още едно Терано за доработки

    та и аз да отвора тема за да не спама на колегата за части и без това ще се правят и други доработки във времето

    та да си дойдем на думата,от два дни и моето терано се разцирика от предното окачване.днес след работа го разглобих за да видя на какво положение са задните тампоните на долните носачи,за съжаление няма снимков материал че действах сам и бързах да не се мръкне.положението е следното-и двата тампона от страните които лежат в чашките са премачкани и централния отвор е станал на елипса,а чашките по периферията са здрави,но в средата също са на елипса,а втулките са здрави за голямо очудване.
    тук благодарности на дамян за схемата която ми прати за чашките.сега да видим колегата патрул фен да ми отговори и да ги поръчвам,а снимки ще пусна като ги сменям

  • #2
    От: още едно терано за доработки

    Мда...рано или късно идва този момент.Моето няма индикации за разбито там,но...най-вероятно напролет ще го разглобя превантивно да проверя какво е положението.По спомени пълен комплект/говорим без чашките,които се правят на стругар/,излизаше около 50лв. на носач,та за два носача 100лв. и то за превантивна смяна просто за момента нямам.Напролет ще го мисля...
    Щом втулките ти са наред,значи си точно в момента за смяна,че съм виждал случаи-тампоните почти липсват,втулката не можеш да я познаеш какво е била ,а чашките/обикновено се сменят само вътрешните,където втулката минава през тях-външните нищо не им се случва/...няма да ти говоря....
    Сменяй дордет е време!
    П.П.Торсиона разхлабва ли го при демонтажа?
    Поздрави!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #3
      От: още едно терано за доработки

      за разглобяването на задната част на долния носач не се пипа нищо друго освен двата болта които държат самото рамо за носача и гайката която притяга тампоните.за целта ти трябват гедоре 24 и 22 и ключ 19 за контра на болтовете

      Коментар


      • #4
        От: още едно терано за доработки

        Мисля 12 лева беше тампона, а те са 4 броя. Ако фтулката е добре, ще минеш с едни 70 лева с доставката.
        Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

        Коментар


        • #5
          От: още едно терано за доработки

          ами писал съм в темата ама още нямам отговор.явно почивните дни ги ползва по предназначение в което няма нищо лошо всеки се нуждае от почивка,предпологам че утре ще имам отговор

          Коментар


          • #6
            От: още едно терано за доработки

            Скоро ремонтирах, чашките ми излязоха 30 лв за 4 броя. Направиха ми ги от стомана 30, идея си нямам дали е най-точната за целта, но времето ще покаже. Мисля че това е единствената въпросителна при този ремонт, материала за чашките да е правилния. Смятам, че докато е още здраво там може да се направи някакво подсилване на оригиналните чашки, поне в горната им част, или направо вътре над втулката, но трябва някой по-вещ да го измисли.
            Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
            X-trail 2.2 Di 2003
            Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

            Коментар


            • #7
              От: още едно терано за доработки

              Оригиналните чашки са лемава работа и няма никакъв смисъл да им се прави каквото и да е усилване. Щом има признаци на износване - секача, чука, и долу.

              Стомана 30 е добре. То не е космическа технология, та да се търси кой-знае какъв материал. Просто най-твърдото, което може да се заварява без перипетии. А то е - стомана 30, S355 или от сорта. От такова горе-долу е и шасито.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: още едно терано за доработки

                аз имам една идея и да я споделя преди да съм я направил,ако бъркам приемам критики.
                тампоните най-вероятно утре ще са при мен и мисля да видоизменя малко самата чашка.по-тчно да я направя по дълбока с цел да не се кривят и усукват така тампоните.предполагам че ефекта трябва да е положителен,защото като се ограничи усукването на тампона така ще се увеличи площа на натиск на металната втулка.имам предвид че няма да се износва само в двата срещуположни края на двата тампона и така трябва да изкарат малко повече.
                сега да видим кой какво мисли

                Коментар


                • #9
                  От: още едно терано за доработки

                  Оста ще се натоварва повече. Приведи си чашките и тампоните в оригинален вид, и ще изкарат като минимум 50-60 хиляди. За какво ти е тая разправия с неизвестен край?
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: още едно терано за доработки

                    ами в момента мойте тампони са износени само в двата срещуположни края,а от другата страна са си ок дори и централния отвор е здрав.според мен в оригиналния си вид втулката има по-голямо натоварване в центъра и като няма какво да предържа тампоните за да се запази съосието се стига до този резултат

                    Коментар


                    • #11
                      От: още едно терано за доработки

                      Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                      ами в момента мойте тампони са износени само в двата срещуположни края,а от другата страна са си ок дори и централния отвор е здрав.според мен в оригиналния си вид втулката има по-голямо натоварване в центъра и като няма какво да предържа тампоните за да се запази съосието се стига до този резултат
                      Както и да ги ограничаваш, гумата ще остарее. Тя и от това се скапва. Там съосие няма - те затова са и тия тампони - да може да се чекне.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: още едно терано за доработки

                        току що престигнаха тампоните,обаче имам един випрос.
                        дали това са правилните тампони Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображ.047.jpg
Прегледи:1
Размер:79.8 КБ
ID:5417188 ,защото като разглобявах да видя моите нямаше такава вдъбнатина като на левия,а имаше остатъци от изпъкнала гума която трябва да влезе в отвора на чашката.

                        Коментар


                        • #13
                          От: още едно терано за доработки

                          Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                          току що престигнаха тампоните,обаче имам един випрос.
                          дали това са правилните тампони [ATTACH=CONFIG]504311[/ATTACH] ,защото като разглобявах да видя моите нямаше такава вдъбнатина като на левия,а имаше остатъци от изпъкнала гума която трябва да влезе в отвора на чашката.
                          И теб да те сложат там и стегнат, и ти ще се изкелевещиш така, че после няма да се познаеш на огледалото.

                          Това са тампоните. Други няма.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: още едно терано за доработки

                            хаха ок.
                            почивните дни ако имам свободно време ще ги сменям

                            Коментар


                            • #15
                              От: още едно терано за доработки

                              вчера взех четерите втулки от стругара и се заканих че днес от сутринта да ги сменя.обаче миналия път за да провера на каво състояние са ми старите тампони разглобих от лявата страна и естествено си бяха заминали,да обаче днес си викам ще го почна от дясната страна.всичко беше ок докато не свалих колелото и от там като влезнах в един филм от онея приключенските та чак ще има и продължение утре.
                              въпросното скърцане се оказа от свсем друго място а не от тампоните.след последната горска разходка бях нацелил една хубавичка яма и поради липсата на долните противоудърни тампони при предната гума така хубавко беше ударила подкалника,че резултата както се досещате не закъсня особено(имам няма месец)
                              та свалям аз гумата и кво да вида,подкалника разпорен на три места.натиснах го и точно това гадно скърцане което слушам при неравности.вдигнах капака взех да мърдам акумулатора и той нашия си играе както си иска.понеже имаше стари следи от текал акумулатор и взех да дебна за пораженията.естествено пораженията бяха трагични,в следствие на киселината планката която лежи на тампона отделящ купето от шасито беше скъсана и всичко се движеше.без да се замислям извадих ламарини ножици флекс и СО и си спретнах нов подкалник и нова стока на въпросния тампон.за утре остана да направа и стойката на акумулатора и естествено да си сменя тампоните
                              снимки утре ще направя,че като се хвана да работя и нямам време да снимам

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X