Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем в подгрева

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем в подгрева

    Здравеите колеги имам проблем с моя НИСАН ПАТРОЛ както го карах и изби една от подгревните свещи.
    Интересуваме каква е причината.

  • #2
    От: Проблем в подгрева

    Изби - какво значи? Излязла е цялата свещ с или без резбата, пробила се е, направила е късо съединение?

    Коментар


    • #3
      От: Проблем в подгрева

      Проби се резбата сие там става вапрос за 6-ти цилиндър
      Последно редактирано от nickbochev; 28-09-12, 17:08. Причина: Сливане

      Коментар


      • #4
        От: Проблем в подгрева

        Случват се такива работи. Обикновено изхвърча горната част с гайката. При ментета е често срещано явление, но и при NGK e забелязвано.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем в подгрева

          Дошъл и е ред. Сменяй внимателно да не я счупиш вътре и разчитай новата да изкара повече. А докато си на темата, смени и другите - или поне ги провери дали работят.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем в подгрева

            Благодаря.В момента лампата за подгрев мига по 2мин и гасне!Поздрави!

            Коментар


            • #7
              От: Проблем в подгрева

              Правилно те е посъветвал Ясен - гледай да не я счупиш при отвиването на парчето.
              Ако можеш сменяй всичките, но си е инвестиция.
              Не купувай заместители, те са вероятната причина за проблема.
              "Оригиналните" са всъщност NGK и биват три жълти и три зелени.
              По наште ширини са скъпи, щото май няма как да се купят по № от производителя.
              Поне аз не знам как ...
              Внимателската с малките текстолитови изолаторни шайбички при монтаж/демонтаж на 4-ти, 5-ти и 6-ти цилиндър.
              Към новите свещи не са приложени.
              Успех!
              Life is too short to drive dull cars!

              Fight global warming !
              ... turn on your A/С !

              Коментар


              • #8
                От: Проблем в подгрева

                Имах такъв случай с бившия Патрол.Като се проби свеща на 5-ти цил. изгоря и бушона за подгряването,а той беше един кабел около 2.5квадрата...
                Окъсяването си е жестоко....
                NJK-то е истината,но...цената им варира около 60-70лв. за 1бр.
                Аз използвах свещи на HKT/уж японски/.Ментерляк са,но спрямо останалите буклуци ,които се продават направо биват.Свеща избила беше такава,но...направи тази магария след около 3 години каране
                При цена около 28-30лв. за брой...направо си заслужава на всеки 3-4години да сменяш,защото NJK-то едва ли би издаянило едни 8 години/говорим ценово да си смениш два пъти свещите от другите/, без да изгори.
                На Патрола горят единствено задните 3 свещи/4-5-6цилиндър/,останалите не са мръднали вече 6-та година, а са от въпросните HKT...
                Както и колегата те предупреди,при развиване и особено при завиване на горната шина,внимавайте да не загубите изолиращите текстолитови шайбички между двете шини.Най-тегаво е на 6-ти цилиндър,защото мястото хем е ограничено,хем и си в една не особено приятна акробатична стойка над мотора,но с повечко внимание се получава без проблем!
                И моя съвет е да си смениш вторите 3 свещи с нови...и 3-те.По-добре си сложи HKT,но да са нови,отколкото утре да ти изгори друга свещ и наново да си отваряш кушия.
                Поздрави!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем в подгрева

                  Благодаря за съветите момчета.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем в подгрева

                    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                    Имах такъв случай с бившия Патрол.Като се проби свеща на 5-ти цил. изгоря и бушона за подгряването,а той беше един кабел около 2.5квадрата...
                    Окъсяването си е жестоко....
                    NJK-то е истината,но...цената им варира около 60-70лв. за 1бр.
                    Аз използвах свещи на HKT/уж японски/.Ментерляк са,но спрямо останалите буклуци ,които се продават направо биват.Свеща избила беше такава,но...направи тази магария след около 3 години каране
                    При цена около 28-30лв. за брой...направо си заслужава на всеки 3-4години да сменяш,защото NJK-то едва ли би издаянило едни 8 години/говорим ценово да си смениш два пъти свещите от другите/, без да изгори.
                    На Патрола горят единствено задните 3 свещи/4-5-6цилиндър/,останалите не са мръднали вече 6-та година, а са от въпросните HKT...
                    Както и колегата те предупреди,при развиване и особено при завиване на горната шина,внимавайте да не загубите изолиращите текстолитови шайбички между двете шини.Най-тегаво е на 6-ти цилиндър,защото мястото хем е ограничено,хем и си в една не особено приятна акробатична стойка над мотора,но с повечко внимание се получава без проблем!
                    И моя съвет е да си смениш вторите 3 свещи с нови...и 3-те.По-добре си сложи HKT,но да са нови,отколкото утре да ти изгори друга свещ и наново да си отваряш кушия.
                    Поздрави!
                    Що ли си мисля, че и бившият ти Патрол има нужда от проверка на свещи...
                    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем в подгрева

                      Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                      Що ли си мисля, че и бившият ти Патрол има нужда от проверка на свещи...
                      Ами знам ли...последно смених една подгревна на 4-ти цилин. месец и половина преди да го предам на Гошето в ръцете.
                      Винаги е хубаво да се прави преди зимата профилактика.
                      1.Проверка на подгрева/не само на свещите ,а на цялата система/
                      2.Проверка на акумулатора/дори ако автомобила се движи доста в градски тип на каране-т.е. на къси разстояния/ е добре един път в годината да се дозареди на зарядно.Важи особено за дизеловите автомобили,защото при едно стартиране с подгряване,принципно трябва да се изминат не по-малко от 8км. за да се възстанови тока изчерпан от акумулатора,а ако това не става...той постепенно губи ток и точно преди зимата е удачния момент да се дозареди!
                      3.Да се провери антифриза на какви градуси е,а ако е в автомобила повече от 3 години/за нормалния/ или 5 години /за т.нар. червен/ да се смени.Може да се използва момента ако ще се сменя и да се направи една хубава промивка на охладителната система/дори и да изглежда чиста,пак ще има какво ад излезе от там/
                      4. Да се зареди автомобила със зимна течност за чистачкиге
                      5. Да се заменят летните със зимни гуми/който кара разделно в това отношение де/
                      И така...поне аз ги правя тези неща всяка година преди зимата да дойде така,че проверката на подгрева за дизел е може би най-важното нещо според мен!
                      Поздрави!
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X