Пикапчето е на мой приятел скоро му направи пълен ремонт на двигателя и ходовата част, стяга си го не за разходки в гората, а за ежедневна експлоатация в града, за това и много държи на външния вид на колата. В тези жеги въобще не ми се хващаше да приспособявам броня за GR на PICK-UP, но сърце не ми даваше да откажа на човека при положение, че чака бронята 2 месеца 
Първоначален оглед на колата:

открих голяма разлика между двата торсиона, отпред левия направо не си беше натегнат и цялата кола стоеше като ранена корнида
приклекнала на ляво
свалих оригиналната броня и въобще не харесах това, което видях отдолу

най-отпред радиатор, а двата рога на рамата завършват много ниско
, а стандартните крепежни точки за бронята са на купето, което въобще не ме устройва.
Поради факта, че рамата е много ниско се отказах да монтирам лебедката с оригиналната и основа, а направо на бронята която за целта има усилена конструкция и нужните отвори за монтаж на модела VROMOS GEW 9000 и водач за въже.

много мерене и рязане пада и все не ми харесва как пасва, а навън е 40 градуса, добре че имам бира в хладилника
. Реших да скъся двата рога на бронята защото стърчаха с около 5см. от двете страни на веждите.

както казах в хладилника има бира а това скъсяване нещо не ми се почваше днес и затова ще остане за утре

Първоначален оглед на колата:

открих голяма разлика между двата торсиона, отпред левия направо не си беше натегнат и цялата кола стоеше като ранена корнида

свалих оригиналната броня и въобще не харесах това, което видях отдолу

най-отпред радиатор, а двата рога на рамата завършват много ниско

Поради факта, че рамата е много ниско се отказах да монтирам лебедката с оригиналната и основа, а направо на бронята която за целта има усилена конструкция и нужните отвори за монтаж на модела VROMOS GEW 9000 и водач за въже.

много мерене и рязане пада и все не ми харесва как пасва, а навън е 40 градуса, добре че имам бира в хладилника


както казах в хладилника има бира а това скъсяване нещо не ми се почваше днес и затова ще остане за утре

Коментар