Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фаровете и разхода на гориво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Фаровете и разхода на гориво

    Добре де оставете ме за 150-те киловата..майната им ако ще и 15 се да са...Аз когато си я купувах колата бензина беше 1.7лв ...Това майната му...ОК ...Важно е за какво си говорихме...фаровете не вдигат разхода...карането на автомобил е изкуство...Вчера ходи до София...на отиване пълен със семейството на братовчедка ми и ги оставих на летището...на връщане ядосан от завишения разход към летището реших да пробвам колко най-малко може да ми гори колата...като слязох от магистралата закачих топ топа към обд-то и пусках трип компа и от там до Севлиево с скорост точно 90км ...без да променям почти...Без спирачки (колкото и невъзможно да звучи) на климатроник постигнах нечувания разход 5.8 литра/100км...
    Ами за какви фарове тогава говорим...Всичко е в нас...и за да не ме нападнете снимка ...
    Прикачени файлове
    Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

    Коментар


    • #32
      От: Фаровете и разхода на гориво

      Е ок стига с тия 150 кило.и компютри качи се в една Китара примерно или нещо 1,3куб. остави я на ниски и дай стандартните фарове. После включи и халогени още 100тина ватчета и слушай ква музика ти прави мотора и после си задай въпроса това магнитна индукция ли е там или случайност , че не разбирам...........оказва се ,че искаш да вземеш без да дадеш.
      Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

      Коментар


      • #33
        От: Фаровете и разхода на гориво

        Първоначално публикуван от traper2504 Преглед на мнение
        Е ок стига с тия 150 кило.и компютри качи се в една Китара примерно или нещо 1,3куб. остави я на ниски и дай стандартните фарове. После включи и халогени още 100тина ватчета и слушай ква музика ти прави мотора и после си задай въпроса това магнитна индукция ли е там или случайност , че не разбирам...........оказва се ,че искаш да вземеш без да дадеш.
        Това се дължи на торсионните полета, чрез които двигателя си дърпа енергията за фаровете от етера. И поради същата причина не само не харчи повече, ами връща в резервоара. Ама понеже връща миниатюрни количества, няма как да ги измерим, и затова никой не вярва.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          От: Фаровете и разхода на гориво

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          няма как да ги измерим, и затова никой не вярва.
          Ще се пробвам да генерализирам - фаровете вдигат разхода толкова, колкото доброто миене и пастиране го намалява
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #35
            От: Фаровете и разхода на гориво

            Първоначално публикуван от traper2504 Преглед на мнение
            Е ок стига с тия 150 кило.и компютри качи се в една Китара примерно или нещо 1,3куб. остави я на ниски и дай стандартните фарове. После включи и халогени още 100тина ватчета и слушай ква музика ти прави мотора и после си задай въпроса това магнитна индукция ли е там или случайност , че не разбирам...........оказва се ,че искаш да вземеш без да дадеш.
            Със сигурност включването на повече консуматори, ще се отрази на разхода на гориво. Само че това, което казва човекът, е, че този разход е несравнимо по-малък от разхода, причиняван в следствие на стила на каране. Т.е., ако разходът на гориво ви притеснява, въздържането от "състезателно" каране ще има съществено по-голям ефект от гасенето на фаровете.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #36
              От: Фаровете и разхода на гориво

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              Със сигурност включването на повече консуматори, ще се отрази на разхода на гориво. Само че това, което казва човекът, е, че този разход е несравнимо по-малък от разхода, причиняван в следствие на стила на каране. Т.е., ако разходът на гориво ви притеснява, въздържането от "състезателно" каране ще има съществено по-голям ефект от гасенето на фаровете.
              Ми да. А пък завишената цена на тока можем да компенсираме със спиране на и без това станалия излишен хладилник. Таман така ще ползваме по малко вода за изплакването на тоалетната след голяма работа. Нея ще я вършим по веднъж на седмица поради намалената консумация на храна...... и така нататък.

              А тя истината е простичка. Бъркат ни в джобовете. На мен конкретно и в джигера с такива законченца и променички. И това тук е едно от местата, в които мога да напиша ясно , че не ми харесва и защо не ми харесва. Ще рече, че не намирам избора за законодател за удачен и ще потърся на свой ред начин да бъде подменен при първа възможност.
              0888932647

              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

              Коментар


              • #37
                От: Фаровете и разхода на гориво

                Аз продължавам да не разбирам недоволството на някой колеги...Карам на фарове всичко на което се кача от 4-5 години денонощно...Нито съм се смачкал от сменяне на крушки нито нищо...А ползата е сигурна! Преди няколко дена само на сумрак (точно в началото) щях да налетя на една графитена кола която просто се сливаше с платното...Много съм наблюдателен като карам и честно да си кажа се уплаших как не го видях...Фаровете помагат много и го знам от опит...И не разбирам защо трябва закон за да направим нещо което е полезно за самите нас...
                Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                Коментар


                • #38
                  От: Фаровете и разхода на гориво

                  Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
                  Карам на фарове всичко на което се кача от 4-5 години денонощно...Нито съм се смачкал от сменяне на крушки нито нищо
                  Стига де уж караш даскало за жичкаджия ,а такива неща ни втълпяваш сега пък крушките са вечни. Ми то крушката и тя си има определен животец/часове/ и ,като се изхарчи си загива.........елементарно и даа недоволен съм от тази рекетьорска държава за кой ли път.
                  Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Фаровете и разхода на гориво

                    Пускайки темата, идеята ми беше да се споделят някакви първоначални лични впечатления, до колкото вече има някаква база за такива. Очевидно, преобладаващо е мнението, че увеличения разход е мит или е толкова минимален, че не си струва да се коментира.За смисъла на промяната в закона, коментари има достатъчно в други теми ( това на вниманието на колегата "Пенчо"), а ползите от включените фарове, далеч не са толкова безспорни ( за колегата "Петър Минчев-MaxBass"). Ако беше толкова очевидно, защо това не е въведено задължително във всички страни на ЕС, а се прилага предимно в страните с по-къс ден!
                    П.П.Последното е риторичен въпрос което значи, че не изисква задължително отговор!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Фаровете и разхода на гориво

                      Много точно казано!!!
                      Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Фаровете и разхода на гориво

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Това се дължи на торсионните полета, чрез които двигателя си дърпа енергията за фаровете от етера. И поради същата причина не само не харчи повече, ами връща в резервоара. Ама понеже връща миниатюрни количества, няма как да ги измерим, и затова никой не вярва.
                        Ейй Спарки как можа и този път така научно да се обосновеш? На Приморско имаш бира от мен.
                        Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Фаровете и разхода на гориво

                          По научно му трябва да отбележим ,че живота на халогенната лампа зависи от много неща...Сега не съм наясно ,но нормалните халогенни лампи които се слагат на осветителни тела имат един така наречен регенеративен цикъл...Представлява най-общо явлението ,че при голямото нагряване се причинява разпра шаване на материала от волфрама да речем и след изгасяне този раз прашен метал се привлича пак към жичката и под действието на голямата температура се стопява пак към нея...при този процес се постига драматично увеличаване на живота на лампата...Има изисквания и до колко градуса да е монтиран по хоризонта осветителя...Но при колата дали го имат нз точно...Другото обаче е ,че преди няколко години викам ще си купя хубави лампи...взех някакви Осрам с увеличен добив...е естествено пишеше дори на кутийката ,че е за сметка на живота! малко се уплаших защото тъкмо бях дал 40лв...Да не съм я карал много тази кола ,но за 15000 км винаги на фарове не са си променили качествата или нещо което да издава пенсията им...това не значи ,че утре няма да привършат...
                          По принцип може да се намери всякаква разнородна информация за живота на лампата...но не се отчита много важен фактор...
                          При намалено напрежение на изводите на лампата тей де работното и напрежение се увеличава доста голямо увеличение на живота спрямо оригинално дадения...мога да сканирам и графики ако искате...значи смятам ,че крушките не са безкраен фактор...на витарата карам с някакви по 4 лв и за 13000 км винаги на фарове си светят...Значи аз смятам ,че няма нужда да ги мисля халогенните лампи на колите си...За рекета ако има такъв съм против и аз! но аз по скоро виждам опит да се правят на по святи от светиите....
                          Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                          Коментар


                          • #43
                            От: Фаровете и разхода на гориво

                            Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
                            По научно му трябва да отбележим ,че живота на халогенната лампа зависи от много неща...Сега не съм наясно ,но нормалните халогенни лампи които се слагат на осветителни тела имат един така наречен регенеративен цикъл...Представлява най-общо явлението ,че при голямото нагряване се причинява разпра шаване на материала от волфрама да речем и след изгасяне този раз прашен метал се привлича пак към жичката и под действието на голямата температура се стопява пак към нея...
                            1. Всички халогенни лампи са "халогенни" точно защото имат тоя цикъл.
                            2. Цикъла се случва при висока температура, включително на стъклото, а не след изгасване.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Фаровете и разхода на гориво

                              Има логика така да е не съм запомнил съвсем добре явно...
                              Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X