Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предавателни отношения Терано 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Предавателни отношения Терано 1

    Някой може ли да каже какви предавателни отношения на корона-пиньон имат Терано 1 различните модификации
    Благодаря предварително
    GEMAX
    Samurai Gemax

  • #2
    От: Предадавателни отношения Терано 1

    4.625 всички без трилитровия бензин с ръчни скорости, който е с 4.375.

    Ама, кажи какви ги мъдриш, та да ти кажа дали ще стане.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      От: Предадавателни отношения Терано 1

      Ами, понеже не можем да се справим с торсионите на Тераното ми 3,0 V6 мисля да сложа мост от Чероки отпред, понеже дифа е на същото място, та ме интересува дали може да съвпаднат предавателни отношения. Ама като почетох малко, май не си заслужава, че мостовете на тераното 3,0 май са доста по-здрави от на Черокито. Та още умувам как да реша проблема с торсионите. Ако сложа пружина-амортисьор - носача не позволява и май трябва да се прави друг. Иначе ми харесва доста това Терано, върви много и мисля да го пусна в боя на Трофи. Приемам всяко предложение за промяна на предното окачване. Иначе съм си купил чисто нови капачки за торсионите от Вромос
      Samurai Gemax

      Коментар


      • #4
        От: Предадавателни отношения Терано 1

        Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
        Ами, понеже не можем да се справим с торсионите на Тераното ми 3,0 V6 мисля да сложа мост от Чероки отпред, понеже дифа е на същото място, та ме интересува дали може да съвпаднат предавателни отношения. Ама като почетох малко, май не си заслужава, че мостовете на тераното 3,0 май са доста по-здрави от на Черокито. Та още умувам как да реша проблема с торсионите. Ако сложа пружина-амортисьор - носача не позволява и май трябва да се прави друг. Иначе ми харесва доста това Терано, върви много и мисля да го пусна в боя на Трофи. Приемам всяко предложение за промяна на предното окачване. Иначе съм си купил чисто нови капачки за торсионите от Вромос
        Според мен най-добре изхварли всички нисански елементи от окачването и сложи отпред Дана 30 и Дана 45 за заден... и 4линк или със долен носач окачване Най-малко главоболия така ще имаш... Успех
        Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

        Коментар


        • #5
          От: Предавателни отношения Терано 1

          Дана 30 не е особено здрав мост.Аз бих заложил на мост от Патрол ГР.Има с предавка 4,375:1(8х35),само дето дифа е дясно.Но може да се обърне.Може и да се произведе изляло нов мост.Темата е дълга и интересна...
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #6
            От: Предадавателни отношения Терано 1

            Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
            Според мен най-добре изхварли всички нисански елементи от окачването и сложи отпред Дана 30 и Дана 45 за заден... и 4линк или със долен носач окачване Най-малко главоболия така ще имаш... Успех
            Отзад няма особен смисъл да маха или преправя нещо, поне на първо време. Най-малкото е достатъчно здраво.

            Преден освен от GR може и от патрол 160/260. От GR е ненужно голям и тежък според мен, а и ще дойде доста по-широк от задния. Ама ако помня добре пак си стои въпроса с обръщането или местенето на прасето.

            Отпред за преправяне към друго освен цял мост смисъла е никакъв. Американците го правят с Дана, а Calmini даже имат кит за целта - ако искаш поразгледай им сайта.


            Ако не е тайна, с какво не можете да се сптравите по торсионите?
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #7
              От: Предавателни отношения Терано 1

              A kak стои въпроса с Кинг Каб 2,5 дизел. Дали не е с цял мост отпред ? Иначе съм навит на Дана 30 отпред но как да уцеля предавателните отношения ? Също съм навит и на правени горни носачи, да могат да съберат пружина и амортисьор.
              Samurai Gemax

              Коментар


              • #8
                От: Предавателни отношения Терано 1

                Нисан нямат цял преден мост с ляв диференциял.Дана 30 с ПЧ 4,375:1,мисля,че също.Най-близкото е 4,3:1.
                Ако държиш на Дана-та ,може би е най-добре да смениш и задния мост.Така поне ще си с еднакви джанти,че иначе става една...
                Според мен читавите вариянти с 3:
                1.Преден мост от Патрол със същата предавка като задния на Тераното.Да се преработи в ляв.Или да се изработи поръчков мост на базата на Нисански.
                2.Смяна на двата моста с американска Дана
                3.Поставянето на редукторни,примерно от Унимог или правени.Има вариянти.
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #9
                  От: Предавателни отношения Терано 1

                  Тя дана 30 е 180мм, а това по скромното ми мнение е слабовато. За сравнение сегашните ти са 200мм преден и 233мм заден.

                  Да се направят носачи, дето да побират читав койловер според мен е невъзможно. Правя точно за терано горни носачи, та знам. Франсетата, на които предимно продавам, със зор побират 2.5 инчов амортисьор, заради което ги изпилвам доста повече от нормалното за 2 инчов. А 2 инчов коиловер с пружина ще е с по-голям външен диаметър от 2.5 инча, което значи доста сериозни компромиси с носача, ако въобще е възможно.

                  Съвета ми е или да си нагласиш торсионите, или ако ти се ходи на сериозен филм - цял мост. Така и не каза какъв е проблема с торсионите?
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Предавателни отношения Терано 1

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Тя дана 30 е 180мм, а това по скромното ми мнение е слабовато. За сравнение сегашните ти са 200мм преден и 233мм заден.

                    Да се направят носачи, дето да побират читав койловер според мен е невъзможно. Правя точно за терано горни носачи, та знам. Франсетата, на които предимно продавам, със зор побират 2.5 инчов амортисьор, заради което ги изпилвам доста повече от нормалното за 2 инчов. А 2 инчов коиловер с пружина ще е с по-голям външен диаметър от 2.5 инча, което значи доста сериозни компромиси с носача, ако въобще е възможно.

                    Съвета ми е или да си нагласиш торсионите, или ако ти се ходи на сериозен филм - цял мост. Така и не каза какъв е проблема с торсионите?
                    Нещо не можем да се справим с изходната позиция за поставяне - в какво положение да са носачите при мнатажа на торсионите. Освен това имам чисто нови капачки от Вромос и не ми се слагат на стари торсиони. Трябва отнякъде да намеря и нови торсиони
                    Samurai Gemax

                    Коментар


                    • #11
                      От: Предавателни отношения Терано 1

                      Че какво има за чудене и целене??? В сервизното ръководство има описана процедурата стъпка по стъпка, със все размерите и всичко, ама и без нея не виждам никаква сложнотия. Оставяш носачите в неутрално положение и слагаш торсионите така, че да можеш да захванеш болтовете за реглаж към гайката. Въпроса е от двете страни да е еднакво. Често в първите месец-два след слагането има нужда от дорегулиране, ако предницата се наклони.

                      Аз съм с торсиони IronMan. Доволен съм. Мисля за нещо около 600-700лв комплекта ще могат да се намерят. Има и на поне 2-3 марки още, например Calmini и TJM (или ARB бяха, не помня). Има ги и в две дебелини - нормална и усилена. Аз съм с нормална. NISS017 е номера, ако помня добре. Моите купих от Пламен Петров.
                      Последно редактирано от sparkybg; 19-08-12, 17:55.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Предавателни отношения Терано 1

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Че какво има за чудене и целене??? В сервизното ръководство има описана процедурата стъпка по стъпка, със все размерите и всичко, ама и без нея не виждам никаква сложнотия. Оставяш носачите в неутрално положение и слагаш торсионите така, че да можеш да захванеш болтовете за реглаж към гайката. Въпроса е от двете страни да е еднакво. Често в първите месец-два след слагането има нужда от дорегулиране, ако предницата се наклони.

                        Аз съм с торсиони IronMan. Доволен съм. Мисля за нещо около 600-700лв комплекта ще могат да се намерят. Има и на поне 2-3 марки още, например Calmini и TJM (или ARB бяха, не помня). Има ги и в две дебелини - нормална и усилена. Аз съм с нормална. NISS017 е номера, ако помня добре. Моите купих от Пламен Петров.
                        Mай на Calmini намерих за 230 -240 долара от сайта им и то усилени - по дебели. И си мисля, че май най-правилното решение ще е такова. Иначе ако има за 600 - 700 лв тук предпочитам да не чакам за Калмини
                        Samurai Gemax

                        Коментар


                        • #13
                          От: Предавателни отношения Терано 1

                          От америка е сложно - или някой трябва да ти ги внесе покрай друго (чака се месеци), или да използваш куриер (скъпо е).

                          Ако няма кой тук да те снябди, имаха някакъв представител в Германия, а от там транспорта и сам можеш да си организираш през Speedy например. За тегло от тоя порядък ще е 60-80лв и идват за 5 дена, ако ги имат налични. Потърси в гугъл "niss017" и ще ти излезе още на първата страница.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Предавателни отношения Терано 1

                            Много благодаря за инфото. Мисля, че най-добре ще е да взема торсионите от Германия и да видя после как щв ги поставим. Наистина май оригиналните мостове са по-добри от дана 30 и 35. Иначе дана 44 е идеално, но трудно се намират
                            Samurai Gemax

                            Коментар


                            • #15
                              От: Предавателни отношения Терано 1

                              Реших да не отварям нова тема , дано колегата gemax не го счете за спам . От доста време ме терзае мисълта как да преместя задния диф. на У60 около 15см. в дясно гледано отзад. Тази операция ми се налага защото използвам дясно разположена раздатка от Ровър. Наясно съм , че рязане и местене чисто технически е възможно . Обаче , има едно обаче кой ще направи полуосите с новите дължини ? Това е въпроса на който досега не мога да намеря отговор. Имам още една "еретична" идея да използвам преден мост за заден ама незнам.
                              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X