Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подобрения на Терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Тунинга продължава Терано 2 Фарове и осветление на задна скорост

    Тунинга продължава Терано 2 Фарове и осветление на задна скорост.
    Понеже фабричното осветление на заден ход е много слабо , монтирах 2 отделни фарчета от двете страни на номера.
    Фарчетата могат да регулират и така да се определи оптималното положение.
    Монтира се допълнително реле за да управлява новите крушки.
    Резулта вече надхвърли очакванията ми .
    Смених и оригиналните крушки на фаровете с ксенон бяла дневна светлина 2000 лумена всяка крушка.
    http://kiki2002.snimka.bg/tuning/tuning.693766.28070387
    http://kiki2002.snimka.bg/tuning/tuning.693766.28070388
    http://kiki2002.snimka.bg/tuning/tuning.693766.28070389

    Коментар


    • #17
      От: Тунинга продължава Терано 2 Фарове и осветление на задна скорост

      Първоначално публикуван от kiki2002 Преглед на мнение
      Тунинга продължава Терано 2 Фарове и осветление на задна скорост.
      Понеже фабричното осветление на заден ход е много слабо , монтирах 2 отделни фарчета от двете страни на номера.
      Фарчетата могат да регулират и така да се определи оптималното положение.
      Монтира се допълнително реле за да управлява новите крушки.
      Резулта вече надхвърли очакванията ми .
      Смених и оригиналните крушки на фаровете с ксенон бяла дневна светлина 2000 лумена всяка крушка.
      http://kiki2002.snimka.bg/tuning/tuning.693766.28070387
      http://kiki2002.snimka.bg/tuning/tuning.693766.28070388
      http://kiki2002.snimka.bg/tuning/tuning.693766.28070389
      Обмислям варианта и аз да направя подобно нещо.Единствения недостатък е,че при каране назад в гората,фарчетата могат да бъдат строшени,при лоша видимост,поднасяни или нещо друго подобно.Разбира се,ако джипа се движи само по асфалт,този проблем изчезва!
      Аз лично умувах дали да не направя една стойка със захват към стойката на резервната гума и с един по-голям фар изтеглен над гумата да не осветявам назад,и така ще е по-защитен от удари.
      Ще го помисля пак.
      Поздрави!
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #18
        От: Тунинга продължава Терано 2 Фарове и осветление на задна скорост

        Фарчетата са малки с здрави крушки , не са по-ниско от номера на колата и мисля че няма има проблеми с размера им .
        http://kiki2002.snimka.bg/tuning/tuning.693766.28073741
        http://kiki2002.snimka.bg/tuning/tuning.693766.28073729
        http://kiki2002.snimka.bg/tuning/tuning.693766.28073721

        Коментар


        • #19
          От: Подобрения на Терано 2

          Сложете си по една диодна крушка с CREE диод в стандартното гнездо, и не се занимавайте с глупости.

          Другото, дето може да се направи е да се монтира от ляво стоп от терано с обратен волан, и там да се сложи втора диодна крушка. Дори една свети достатъчно силно, а какво да говорим за 2.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Подобрения на Терано 2

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Сложете си по една диодна крушка с CREE диод в стандартното гнездо, и не се занимавайте с глупости.............
            Каква е тая крушка?

            Коментар


            • #21
              От: Тунинга продължава Терано 2 Фарове и осветление на задна скорост

              Първоначално публикуван от kiki2002 Преглед на мнение
              Тунинга продължава Терано 2 Фарове и осветление на задна скорост.
              Понеже фабричното осветление на заден ход е много слабо , монтирах 2 отделни фарчета от двете страни на номера.
              Фарчетата могат да регулират и така да се определи оптималното положение.
              Монтира се допълнително реле за да управлява новите крушки.
              Резулта вече надхвърли очакванията ми .
              Смених и оригиналните крушки на фаровете с ксенон бяла дневна светлина 2000 лумена всяка крушка.
              http://kiki2002.snimka.bg/tuning/tuning.693766.28070387
              http://kiki2002.snimka.bg/tuning/tuning.693766.28070388
              http://kiki2002.snimka.bg/tuning/tuning.693766.28070389
              Имаш желание и то се вижда, но също така се вижда, че не го караш по предназначение(в гората)...
              Тия фарчета там и трябва точно първото леко баирче и барабар с номера са свалени. Повярвай ми, защото аз два пъти си търсих номера на две различни разходки. Просто проблема идва от това, че сме дълги бази. Днес даже там откъдето минах не само номера, но и бронята щеше да се изкърти.

              Коментар


              • #22
                От: Подобрения на Терано 2

                Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
                Каква е тая крушка?
                Те такова те:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:$(KGrHqJ,!iQE5fbSLsPfBOeZ9IuUV!~~60_12.JPG
Прегледи:1
Размер:30.3 КБ
ID:5399202
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:435131354_o.jpg
Прегледи:1
Размер:66.2 КБ
ID:5399203
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:434982784_o.jpg
Прегледи:1
Размер:108.8 КБ
ID:5399204

                Търсиш "1156 cree" в eBay, и си готов. Подсети ме на събора да ти покажа как свети като DRL (монтирал съм ги във халогенките - има си HB4 вариант), и като задна.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Тунинга продължава Терано 2 Фарове и осветление на задна скорост

                  Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                  аз два пъти си търсих номера на две различни разходки. Просто проблема идва от това, че сме дълги бази. Днес даже там откъдето минах не само номера, но и бронята щеше да се изкърти.
                  това е защото нямаш теглич,и преди някой да е казал че пречи,моите уважения ама си е голяма работа и досега 5 пъти ми спаси бронята в гората като последния път беше тъмно и при едно спускане в средата на пътя се подаваше уж едно малко камъче а като го закачих с теглича излезе към 30см парче от голям камък,и се спусках с1км че го очаквах да упре,та не го махам за нищо

                  Коментар


                  • #24
                    От: Тунинга продължава Терано 2 Фарове и осветление на задна скорост

                    Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                    това е защото нямаш теглич,и преди някой да е казал че пречи,моите уважения ама си е голяма работа и досега 5 пъти ми спаси бронята в гората като последния път беше тъмно и при едно спускане в средата на пътя се подаваше уж едно малко камъче а като го закачих с теглича излезе към 30см парче от голям камък,и се спусках с1км че го очаквах да упре,та не го махам за нищо
                    Абе и ти си прав, но има случаи оставаш да висиш на теглича и задните колелета са във въздуха...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Тунинга продължава Терано 2 Фарове и осветление на задна скорост

                      Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                      това е защото нямаш теглич,и преди някой да е казал че пречи,моите уважения ама си е голяма работа и досега 5 пъти ми спаси бронята в гората като последния път беше тъмно и при едно спускане в средата на пътя се подаваше уж едно малко камъче а като го закачих с теглича излезе към 30см парче от голям камък,и се спусках с1км че го очаквах да упре,та не го махам за нищо
                      За да стигне до теглича, трябва да мине под моста (23см, ако помня добре, с 31-ци, или стандартно 20см). Ако нямаше теглич, нищо чудно изобщо да не опре. Той е ниско, но за сметка на това на най-неподходящото място.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Подобрения на Терано 2

                        знам че е на кофти място и намаля ъгъла,ама си е над 2тона(това за дълга база) и като подпре нещо си го отстранява без проблем и най-важното без поражения
                        при това бавно спускане и подпиране минами през акъла че може да увисне ама килцата си казаха думата,а все пак си имам и преден мост

                        Коментар


                        • #27
                          От: Подобрения на Терано 2

                          В темата за моя джип написах защо теглича пречи. Пробвано е може би хиляди пъти, няма нужда от откриване на топлата вода и спорове. Ако искаш проходимост-никакъв теглич, а и сменяш дългата база с къса. Има и още други неща, ама са разисквани, разисквани...

                          И аз имам преден мост, ама на баирчето и среден мост да имах-все тая. Има си всевалидни правила, и си важат винаги и за всеки. Козата си сака пръч. Дългата база не е мислена за проходимост.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Подобрения на Терано 2

                            аз не се и опитвам да я откривам,просто за моите нужди е перфектен,с 31-ци в стоков вид си има добра проходимост,за сега повече не ми трябва

                            Коментар


                            • #29
                              От: Подобрения на Терано 2

                              Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
                              аз не се и опитвам да я откривам,просто за моите нужди е перфектен,с 31-ци в стоков вид си има добра проходимост,за сега повече не ми трябва
                              Бих казал дори че с едни хубави МТ гуменетки 31", малко повдигнат/говорим с около 5см. и без никакви бодилифтове/ проходимостта му е доста над средното ниво!!!
                              Е...разбира се,не може да се сравнява с някоя наточена за състезания бегачка,но...въпрос на изисквания към машината.За експедиционен офроуд проходимостта му е повече от достатъчна.По тази причина и аз се спрях на машината.Доста е универсална-дълга база/събира мноооого багаж/,комфортна на дълги асфалтови преходи/предлага на почти всички модели клима,ел пакет,доволно качество на фабричния саунд,не е тясна вътре ,возията е прилична и т.н./,същевременно дава както вече казах една доста над средната проходимост по черни пътища/дори и дългата база/, разхода и и по асфалт и в гората е приличен,а също така и не е от чупливите машини!
                              Затова и моя избор беше за тази машина...
                              П.П.Баси...мнението ми стана рекламен постер на Нисан Терано ....тия от Нисан да почерпят...
                              Поздрави!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X