Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помпи на съединител, Терано 2 '94 ТД

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помпи на съединител, Терано 2 '94 ТД

    Айде още една темичка.... Карам по магистралата и педала на съединителя хлътва изведнъж. Стигам Пазарджик, карат ме в един сервиз. Викат сигурно е горната помпа, доставиха от някъде нова 70лв, след 4 дена обиколка на Родопите пак на магистралата, съединителя пак хлътва, пак карам без съединител до Ст.Загора. Втория път при движение на педала започва да намалява течността в казанчето. Около горната помпа, тоест около казанчето, има течност, по пътя до долната няма пробив, под гуменото уплътнение на долната също е мокро от течност. Какви са възможностите: Новата горна помпа е сдала багажа? Новата горна помпа не е монтирана като хората? Проблема е долната помпа?

    П.П: Ако някой не го е правил, Терано без съединител се кара: Палиш директно на 2-ра, даваш газ и подминаваш оборотите за смяна на съответната скорост, тоест качваш високи обороти, отпускаш газта бавно и по време на снижаването на оборотите скоростите влизат лесно. Онзи ден се научих по магистралата .... да се смееш ли да плачеш ли
    Последно редактирано от afgany; 04-08-12, 14:46.
    Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
    X-trail 2.2 Di 2003
    Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

  • #2
    От: Помпи на съединител, Терано 2 '94 ТД

    Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
    Айде още една темичка.... Карам по магистралата и педала на съединителя хлътва изведнъж. Стигам Пазарджик, карат ме в един сервиз. Викат сигурно е горната помпа, доставиха от някъде нова 70лв, след 4 дена обиколка на Родопите пак на магистралата, съединителя пак хлътва, пак карам без съединител до Ст.Загора. Втория път при движение на педала започва да намалява течността в казанчето. Около горната помпа, тоест около казанчето, има течност, по пътя до долната няма пробив, под гуменото уплътнение на долната също е мокро от течност. Какви са възможностите: Новата горна помпа е сдала багажа? Новата горна помпа не е монтирана като хората? Проблема е долната помпа?
    П.с: Ако някой не го е правил, Терано без съединител се кара: Палиш директно на 2-ра, даваш газ и подминаваш оборотите за смяна на съответната скорост, тоест качваш високи обороти, отпускаш газта бавно и по време на снижаването на оборотите скоростите влизат лесно. Онзи ден се научих по магистралата .... да се смееш ли да плачеш ли
    Ако под маншончето на долната помпа има сп. течност ,проблема е в нея.Там трябва да е идеално сухо!!!
    П.П.Ако се окаже тя ,и ти трябва помпа имам една артък,чисто нова.Обади се на ЛС да коментираме!
    Поздрави!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #3
      От: Помпи на съединител, Терано 2 '94 ТД

      Мерси колега, понеделник, вторник сигурно ще стане ясно коя помпа и какво... преди това няма да пиша. Имах и една друга тъпа случка, от многото багаж се беше натиснало едното копче за отваряне на стъклото на задната врата, и като пробвах да го затворя от преднто копче системата спря. Дали е изгорял мотора или може да има предпазител някъде?
      Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
      X-trail 2.2 Di 2003
      Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

      Коментар


      • #4
        От: Помпи на съединител, Терано 2 '94 ТД

        Ако ти се е скапала някоя гумичка, до хотел Мания (в Стара Загора) има магазин, в който продават ремонтни комплекти за практически всичко. Съжалявам, така и не запомних името на магазина, но повечето са от порядъка на 10-15 кинта за комплект.
        Ако обаче имаш надрани повърхности по помпата или работния цилиндър (няма такова животно като "долна помпа"), отиваш да питаш Любашки какво пие
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #5
          От: Помпи на съединител, Терано 2 '94 ТД

          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
          работния цилиндър (няма такова животно като "долна помпа")
          И аз от кое време тръбя из форума, ама нале по-лесно да не се мисли, и масово се ръсят долни помпи.
          Да са долни, да са долни, колкото един педофил дали ще са долни? Или като убиец?...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #6
            От: Помпи на съединител, Терано 2 '94 ТД

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            И аз от кое време тръбя из форума, ама нале по-лесно да не се мисли, и масово се ръсят долни помпи.
            Да са долни, да са долни, колкото един педофил дали ще са долни? Или като убиец?...
            На много места включително и електронните каталози с които определяме частите работния цилиндър е изписан като долна помпа.Станало е широко употребявано и почти всички хора го наричат така.Дори и аз го наричам долна помпа,макар да знам,че всъщност той нищо не помпи....ама така ме разбират хората с една дума,иначе следват обяснения
            Поздрави!
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • #7
              От: Помпи на съединител, Терано 2 '94 ТД

              Този "работен цилиндър", който и в магазина го наричат долна помпа, има ли шанс да е различен за различните модели Терано 2 през годините? Аз вече поръчах един, че ми трябва спешно утре да го сменят, ама ме налегна тази мисъл. Най-смешното беше обаче, цилиндъра - 52лв, 10 см маркучето над него - 105 лв )))) ще оставя старото за сега, въпреки, че се е протъркало отвън, защото е в постоянен допир с една от спирачните тръби които отиват назад, това рано или късно може да го пробие та ще взема някакви мерки!
              Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
              X-trail 2.2 Di 2003
              Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

              Коментар


              • #8
                От: Помпи на съединител, Терано 2 '94 ТД

                Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
                Този "работен цилиндър", който и в магазина го наричат долна помпа.......
                А то в магазините работят едни кУмпИтентни специалисти...
                Това, че израза е придобил масовост не означава, че е правилно да се нарича така.
                Има си и виц защо на нещата трябва да им се казва с истинските им имена, ама стига сме спамили.

                Относно цилиндъра-днес разглеждах едно терано 1. Помпата на съединителя и казанчето са 1:1 с моите. Терано 2. Има логика да са еднакви и цилиндърчетата, но пък няма гаранция. Най-добре е със старата част в магазина, а ако няма възможност-по VIN, двигател, година на производство, и с уговорката в магазина, че ако не е същото-може да го върнеш. Повечето магазини не се дърпат, знаят, че е трудно, а и по този начин печелят клиенти...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #9
                  От: Помпи на съединител, Терано 2 '94 ТД

                  по спомен до 99г. са еднакви еднакви ,а на тея след са два вида на единия като на мойто маркуча върви с цилиндъра(долна помпа)и цената е 120лв,другия не съм го виждал на живо но по каталог излезе и друг

                  Коментар


                  • #10
                    От: Помпи на съединител, Терано 2 '94 ТД

                    По VIN може да си проверявате тука:
                    http://www.japancars.ru/cat/nissan/

                    А без VIN (по година на произвидство, двигател, скорости и прочие полюции) тук:
                    http://nissan4u.com/

                    Във втория линк може да се проверява и всяка част която излезе на кои други возила е слагана (цъкате върху номера и), и от кои години. Ако е слагана и на терано от вашите години, то в 99.9% от случаите частта реално е една и съща, нищо че за вашия излиза с един номер, а за другия излиза с друг.

                    Имайте в предвид че NISSAN са тотални педерасти в номерацията на частите, и има части уж с различни номера, но съвсем еднакви, или най-малкото съвместими. За сметка на това се случва да са на доста различни цени (попадал съм на разлики в пъти). Например за терано 2 не се продават резервни части за паразитния хебел (рамо, втулки, семеринги), а само целия хебел в комплект. Обаче за терано 1 и pathfinder се продават, при това за жълти стотинки. Тоест, при луфт в паразитния хебел, ако оста е наред, купувате 2 втулки и 2 семеринга и той става буквално като чисто нов. За да се прецака оста или рамото трябва втулките да са тотално протрити или вътре да е влизала гняс, но това е сравнително рядък случай.

                    И т.н. и т.н. Разговора е дълъг и напоителен.

                    Например - взех си умна дюза през BOSCH за... дръжте се да не паднете.... 240лв крайна цена. Ама директен внос, а не през дистрибутор. Глупавите дюзи през нисан са над 300 кинта едната, и това през нам кви си канали. Ако питате официалния вносител ще ви заболи главата МНОГО сериозно (за умна дюза ми искаха към 1500 кинта). И не са само те - от дайхацу ми искаха близо 1000 кинта без ДДС за MAP сензор.

                    На нисана реално са му скъпи само ламарините. Ама за сметка на това ПЕРВЕРЗНО скъпи.
                    Последно редактирано от sparkybg; 08-08-12, 22:37.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Помпи на съединител, Терано 2 '94 ТД

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      По VIN може да си проверявате тука:
                      http://www.japancars.ru/cat/nissan/

                      А без VIN (по година на произвидство, двигател, скорости и прочие полюции) тук:
                      http://nissan4u.com/

                      Във втория линк може да се проверява и всяка част която излезе на кои други возила е слагана (цъкате върху номера и), и от кои години. Ако е слагана и на терано от вашите години, то в 99.9% от случаите частта реално е една и съща, нищо че за вашия излиза с един номер, а за другия излиза с друг.

                      Имайте в предвид че NISSAN са тотални педерасти в номерацията на частите, и има части уж с различни номера, но съвсем еднакви, или най-малкото съвместими. За сметка на това се случва да са на доста различни цени (попадал съм на разлики в пъти). Например за терано 2 не се продават резервни части за паразитния хебел (рамо, втулки, семеринги), а само целия хебел в комплект. Обаче за терано 1 и pathfinder се продават, при това за жълти стотинки. Тоест, при луфт в паразитния хебел, ако оста е наред, купувате 2 втулки и 2 семеринга и той става буквално като чисто нов. За да се прецака оста или рамото трябва втулките да са тотално протрити или вътре да е влизала гняс, но това е сравнително рядък случай.

                      И т.н. и т.н. Разговора е дълъг и напоителен.

                      Например - взех си умна дюза през BOSCH за... дръжте се да не паднете.... 240лв крайна цена. Ама директен внос, а не през дистрибутор. Глупавите дюзи през нисан са над 300 кинта едната, и това през нам кви си канали. Ако питате официалния вносител ще ви заболи главата МНОГО сериозно (за умна дюза ми искаха към 1500 кинта). И не са само те - от дайхацу ми искаха близо 1000 кинта без ДДС за MAP сензор.

                      На нисана реално са му скъпи само ламарините. Ама за сметка на това ПЕРВЕРЗНО скъпи.
                      И пластмасите са си е...и майката стоп на бронята чисто нов 320-340 лв. Така че пазете и пластмасите
                      Land Rover Discovery 3.9 V8

                      Коментар


                      • #12
                        От: Помпи на съединител, Терано 2 '94 ТД

                        Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
                        Този "работен цилиндър", който и в магазина го наричат долна помпа, има ли шанс да е различен за различните модели Терано 2 през годините? Аз вече поръчах един, че ми трябва спешно утре да го сменят, ама ме налегна тази мисъл. Най-смешното беше обаче, цилиндъра - 52лв, 10 см маркучето над него - 105 лв )))) ще оставя старото за сега, въпреки, че се е протъркало отвън, защото е в постоянен допир с една от спирачните тръби които отиват назад, това рано или късно може да го пробие та ще взема някакви мерки!
                        Ами аз ти споменах,че имам чисто нов работен цилиндър,който можеш да вземеш веднага/че и японски е-взех го моето Терано,но не се наложи да го използвам,и най-вече щеше да го вземеш и малко по-евтино/,ама...Да не говорим,че има евтино и надеждно решение и за маркуча,обаче ...
                        Както и да е....всеки си шета на акъла...
                        Поздрави!
                        Последно редактирано от lubashki777; 09-08-12, 07:16.
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Помпи на съединител, Терано 2 '94 ТД

                          Първоначално публикуван от keidj Преглед на мнение
                          И пластмасите са си е...и майката стоп на бронята чисто нов 320-340 лв. Така че пазете и пластмасите
                          Никога...ама никога не бих дал дори и 30% от тази сума.Ако няма на втора употреба,начина е прост и ефикасен...да не говорим и "перверзно" евтин!!!
                          Просто от хром/никел си правя формата на стопчетата примерно в бронята/а това си става и за горните,но е малко по-трудоемко/,и след това кръгли дупки с фрезер и монтаж на кръгли стопчета от по 3-5лв. едното/намират се перфектни и с трите цвята/
                          Зора е с фаровете и мигачите отпред....говоря за моето,че мигачите са едни кристални и са горе до фара.На Тераното до 99г. те са лесни...
                          Поздрави!
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Помпи на съединител, Терано 2 '94 ТД

                            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                            Никога...ама никога не бих дал дори и 30% от тази сума.Ако няма на втора употреба,начина е прост и ефикасен...да не говорим и "перверзно" евтин!!!
                            Просто от хром/никел си правя формата на стопчетата примерно в бронята/а това си става и за горните,но е малко по-трудоемко/,и след това кръгли дупки с фрезер и монтаж на кръгли стопчета от по 3-5лв. едното/намират се перфектни и с трите цвята/
                            Зора е с фаровете и мигачите отпред....говоря за моето,че мигачите са едни кристални и са горе до фара.На Тераното до 99г. те са лесни...
                            Поздрави!
                            Мигачите ти са доста под 100 кинта, като поръчвах последно. Бас ловя че и стопа може да се намери за около 200-220.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Помпи на съединител, Терано 2 '94 ТД

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Мигачите ти са доста под 100 кинта, като поръчвах последно. Бас ловя че и стопа може да се намери за около 200-220.
                              Да не се налага....
                              Поздрави!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X