Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Нисан Терано 2,7 ТД 94година

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с Нисан Терано 2,7 ТД 94година

    Колега,тая цедка се намира под пружинката,провери с отверка или нещо друго преди да се хвърлиш в дълбоки ремонти.Подай директно гориво от маркучите на горивния филтър,провери маслото антифриза и да драснеш два реда.При мен имаше бял пушек от недостиг,разход незавишен,успех
    Terrano 2 2,7td 1994
    Keeway atv 100

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с Нисан Терано 2,7 ТД 94година

      Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
      при теб проблема е друг.щом вади бяло-сив пушек това означава че ти вкарва вода(антифриз)в цилиндрите,а проблема най вероятно е сдухана гарнитура.провери си за всеки случай и маслото на двигателя,зависи къде е потдала гарнитурата,може да ти е пресякла маслото.ако не е отиваш до най близкия сервиз(по възможнос по-голям предполага се че са по в час с нещата)слагат ти една добавка в радиатора която се оцветява и със сигурност ще разбереш дали е така,но по това което си писал много е вероятно да съм прав и това ти е най-евтиния вариант да провериш
      При мен признаците бяха същите: след 2500 об бял пушек, губи мощност, претриса двигателя леки прекъсвания, голям разход в по-високите обороти, макс скорост 95км/ч - проблем горивната помпа подпушена с боклуци, аз май също нямам цедка на входа на горивната помпа, изрично казах на моя майстор да я изчисти, той каза че такава не е намерил! Може би няма цедки на старите механични помпи, каквато е и на колегата '95 г.
      Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
      X-trail 2.2 Di 2003
      Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с Нисан Терано 2,7 ТД 94година

        Първоначално публикуван от akxel Преглед на мнение
        при теб проблема е друг.щом вади бяло-сив пушек това означава че ти вкарва вода(антифриз)в цилиндрите,а проблема най вероятно е сдухана гарнитура.провери си за всеки случай и маслото на двигателя,зависи къде е потдала гарнитурата,може да ти е пресякла маслото.ако не е отиваш до най близкия сервиз(по възможнос по-голям предполага се че са по в час с нещата)слагат ти една добавка в радиатора която се оцветява и със сигурност ще разбереш дали е така,но по това което си писал много е вероятно да съм прав и това ти е най-евтиния вариант да провериш
        Ако пушека смърди на неизгоряла нафта - не е гарнитура.

        Моето пушеше така като е работило на място известно време, и после го изфорсирам. Ама пушеци да видиш! Ако го знаех това предварително, щях да му смъкна от цената доста. Оказа се просто позатлачена картерна вентилация, и качваше масло през нея, когато е напълнен. Разбирай - вместо да отделя маслените пари, по някакъв начин дръпваше масълце, или го събираше някъде. И после като му дадеш голямата газ, отзад ставаше пълна мъгла. 2 смени на пълна синтетика, и от тогава нищо подобно.

        Но по темата - филтърчето понякога е в самия болт. И да, в случая иде реч за недостиг на гориво. Пушека е заради това, че при недостиг на гориво се нарушава и ниското нялагане в помпата, а от него зависи аванса и други неща. Като не е в норма - едно че пръска не както трябва, едно че пръска не в момента, в който трябва. Съответно пушека може и хич да го няма, може да е черен (малко вероятно), а може и да е бяло-сиво-жълт, със силен мирис на неизгоряла нафта.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с Нисан Терано 2,7 ТД 94година

          Здравейте колеги
          и аз имам подобен проблем с паджеро 4д56 късо : нормално не пуши , когато го покарам 20 километра на климатик и на 40-45 градуса отвън забелязах огромен облак бял пушек от аспуха който мирише много гадно .След като го оставя да изстине двигателя - нищо от никъъде . Върви , има мощност Днес ходих да видят климатика , но ми казаха ,че не е от него .Маслото не е мръднало , антифриза също. Мерил съм за наличие на газове преди 2 х.км. - не. Идей?
          НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА -ИМА САМО ПО ТРУДНИ И ПО СКЪПИ
          Всички искат да се върнат към природата, но никой пеша...

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с Нисан Терано 2,7 ТД 94година

            Паджеровците имат един прословут семеринг на помпата, дето прави въртели като се спече от годините.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с Нисан Терано 2,7 ТД 94година

              Снощи малко се позаиграх окоро джипката
              извадих мъркуча от филтъра който идва от резервоара -с ръчна помпа го понадухме малко
              огледах около турбото-нищо нередно не видях
              таа сутрин рано тръгнах да оставя баща ми на един язовир-болен на тема риба кво да ви кажа и навръщане усетих че джипката леко полеко взе да живва.На едно леко нанадолно я настъпах ооо чудо-110 с лекота-та последно време на 90 км почваше да прихълцва и видимо разхода слезе щото после доста я покарах
              Ще надуя тоа мъркуч отново но тоа път с компресор и се чудя дали да не го оставя да работи на место само с чиста добавка да видим дали нещо нема да се получи.
              Колата не губи масло не загрява маслото си е чисто-изключвам проблем по мотора
              пушека който пускаше миришеше на сурова нафта-отвратително(((
              не е мирис на масло нито на антифриз-стар шофер съм все пак
              много ме кефи джипката-само тва вървене-кво и стана мама и стара как мазно си вървеше

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с Нисан Терано 2,7 ТД 94година

                Благодаря за бързия отговор
                Е то си е на 17 лазарника та си му е време.
                Къде е този "прословут семеринг на помпата", как да го определя, мога ли да го сменя в дом. условия и препоръки за марка и място за закупуването му. Ако не е ремонтопригоден в дом. условия къде в Плевен ги правят?
                благодаря
                НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА -ИМА САМО ПО ТРУДНИ И ПО СКЪПИ
                Всички искат да се върнат към природата, но никой пеша...

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с Нисан Терано 2,7 ТД 94година

                  Първоначално публикуван от dqdomraz Преглед на мнение
                  Благодаря за бързия отговор
                  Е то си е на 17 лазарника та си му е време.
                  Къде е този "прословут семеринг на помпата", как да го определя, мога ли да го сменя в дом. условия и препоръки за марка и място за закупуването му. Ако не е ремонтопригоден в дом. условия къде в Плевен ги правят?
                  благодаря
                  Имаш цял раздел "Мицубиши". Там е разисквано, и там можеш да питаш. И аз от там знам за тоя семеринг.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с Нисан Терано 2,7 ТД 94година

                    ок вече намерих темата , благодаря за насоките, мисля че ще се справя сам.
                    НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА -ИМА САМО ПО ТРУДНИ И ПО СКЪПИ
                    Всички искат да се върнат към природата, но никой пеша...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с Нисан Терано 2,7 ТД 94година

                      Цедка има ,но се вади доста трудно. Тези дни пак я свалях защото налях едно гориво със зелен цвят и запуши всичко- горивен филтър , цедка, боклуци в резервоара... е бати икономията направих

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с Нисан Терано 2,7 ТД 94година

                        и аз наливам едно черно...уж имало масло от семерингите на ГНП то....дали е верно не знам.Ама на БМВ то и на Скудото проблем не ми е правило.
                        Не вярвам Тераното да е капризно на тема гориво.
                        Явно ще свалям резервоар за чистене

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с Нисан Терано 2,7 ТД 94година

                          Преди да се впуснеш в такива големи преживявания и да сваляш резервоари и да надуваш като луд започни от горивния филтър. Откачи входния маркуч на горивния филтър и маркуча за обратната нафта. Потопи в едно шише с малко нафта входния маркуч и запали. Ако връща от маркуча за обратан нафта заначи подкача достасъчно гориво и остава да търсиш проблема във филтрите. Същата процедура е направи като елиминираш и горивния филтър. Ако и тогава връща обратна нафта, а няма мощност остава малката цедка на ГНП-то. Тръгваш по тръбата до достигане входа за нафтовата помпа- има нипел мисля че го развивах с камък 19 от гедорето. Свали го и вътре ще се покаже пружинка. Извади я и с колив с гумичка накрая бъркаш и натискаш леко за да сахапеш цедката. Промий е с WD-40 и събирай. Ако и след тази манипулация не се оправи значи помпата е затлачена.
                          До тук ако вруща обратна нафта. Ако невръща значи смукателя в резервоара ти прави тапа. На смукателната тръбичка има една пласмасова чаша. Откачи е внимателно от тръбата и ще видиш вътре ена пружина. Разпъни е малко и провери пак дали имаш вече наличие на обратна нафта.
                          Ще следя темата за да видя резултати и ако е необходимо да дам и още някя и друга проверка.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с Нисан Терано 2,7 ТД 94година

                            А що се отнася до сиво-бялото препушване- нормално е при недостиг на нафта да препушва когато натискаш по-здраво педала на газта при запушени филтри.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с Нисан Терано 2,7 ТД 94година

                              Джипката е вече на канала-утре се почва-мерси за насоките-ще ги направя тези упражнения утре и ще ви пиша.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с Нисан Терано 2,7 ТД 94година

                                Първоначално публикуван от bmwfena Преглед на мнение
                                Джипката е вече на канала-утре се почва-мерси за насоките-ще ги направя тези упражнения утре и ще ви пиша.
                                продудахме мъркучите към резервоара
                                пуснахме добавка на Лики Моли на помпата -директно
                                взе да се форсира до 3000-3200 об-усети се некъв ефект
                                накрая вече отчаяни взехме да оглеждаме мърккучите и разните там вакууми..не се вижда прокъсано никъде-накрая затапихме едно мъркучле което влиза в ЕГР и джипката взе да се форсира до 4000 об-явно там ще излезе проблема-днес продължаваме

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X